Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: תכשיטים, נעליים ופעמונים

למי שלח בנימין נתניהו ברכה בוידיאו, למי שרה עינת שרוף באנגלית, מה קיבל דוד ד'אור מליאון רקנאטי, איך קשור רו"ח גדעון סיטרמן לסוורי "המירוץ למיליון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האחים לבית טל

מעצב הפנים, ירון טל, מהמעצבים המוכשרים בישראל, חגג בשבוע שעבר 18 שנה לסטודיו שלו במתחם המוזיקה החדש Plug In ברמת החייל, אותו עיצב. טל סיים לאחרונה לעצב את משרדי גוגל בתל אביב. בחוגגים: האח הגדול (והבכור) ארז טל; הילה ורני רהב; הסטייליסטית סנדרה רינגלר ובעלה השף משה שגב; איל קיציס; שרונה פיק ובן זוגה גידי פדרמן; הפנטומימאי חנוך רוזן; השחקן חיים זינאתי וזוגתו רוני חן ועוד. הזמר אבנר גדסי הפתיע ונתן הופעה מדהימה, כשירון טל וחיים זינאתי מלווים אותו על הדרבוקה. המוזמנים קינחו את הערב בחדרי הקריוקי עד 2 לפנות בוקר.

ארז וירון טל (צילום: אורן שלו)
ארז וירון טל (צילום: אורן שלו)

תורמים ומתנדבים

במרכז יצחק רבין בתל-אביב נערך אירוע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן. הכנסות האירוע קודש לקידום מחקר מחלת סרטן השד. שרת הבריאות, ח"כ יעל גרמן, ופרופ' אהרון צ'חנובר, חתן פרס נובל ונשיא כבוד של האגודה למלחמה בסרטן בירכו. מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן, ציינה את הישגי האגודה במאבק בסרטן השד. דוד ד'אור, שהופיע בהתנדבות, ריגש כששיתף בנגיעה האישית של משפחתו למחלת הסרטן. על התנדבותו למען האגודה גם קיבל תעודת הוקרה מליאון רקאנטי.

ליאון רקנאטי, דוד ד'אור
ליאון רקנאטי, דוד ד'אור

אשדר חונכת

קבוצת אשטרום (חברת האם של חברת אשדר), חנכה את מתחם הספא והלייף סטייל בפרויקט "טריו" בחיפה, הכולל בריכת שחייה, בית קפה, טרקלין עסקים, חדר כושר, חדרי חוגים, חדרי טיפולים ועוד. ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר, חשף את הדירה היקרה ביותר בחיפה: פנטהאוז  הבנוי על קומה שלמה בקומה ה- 22 של המגדל השלישי והאחרון בפרויקט. הפנטהאוז מוצע למכירה במחיר של 18 מיליון שקלים. חברת "טרה עיצובים והפקות" שהפיקה את האירוע דיווחה על הרשמה לרכישת 37 דירות בפרויקט. בחוגגים: רמי נוסבאום, מבעלי אשטרום; אייל פניאן, משווק פרויקט טריו; רחלי בריזל, מנהלת השיווק של אשדר.

רמי נוסבאום, ארנון פרידמן, איל פניאן, רחלי בריזל
רמי נוסבאום, ארנון פרידמן, אייל פניאן, רחלי בריזל

אמדורסקי חוגגת

יום אחרי שהזמרת והרקדנית מיכל אמדורסקי קיבלה הצעת נישואין מבנזוגה ג'פרי ישי, הם התייצבו לחגיגה שנערכה במסעדת BLACK  ברמת החייל. השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת, הציע להם שפע מנות מהתפריט החדש במסעדה שנפתחה לאחר שיפוץ מאסיבי. בוקששתר רצה שהזוג המאוהב יישאר עד סוף האירוע, לכן ציוות את ארבעת הזאטוטים (שניים שלו, שניים שלה) לסדנת בצק סוכר שהתקיימה במקום. וכך יכלו השניים לטעום את המנות החדשות בלי לחץ. בין החוגגים הייתה גם עורכת הדין של אמדורסקי, אורית מור סיניבר.

ג'פרי ישי, מיכל אמדורסקי, צחי בוקששתר (צילום: ברק פכטר)
ג'פרי ישי, מיכל אמדורסקי, צחי בוקששתר (צילום: ברק פכטר)

התכשיטים של פרי-זן

מעצב תכשיטי היוקרה, בני פרי-זן, השיק ב- GIVON ART FORUM בנוה צדק, קולקציית תכשיטי זהב צהוב 22 קראט ופניני ברוק. פרי-זן סיפר כי הפנינים הן ממקור ביולוגי ראשוני ומעניקות כוח ופוריות לעונדת. האזינו לסיפורים ושטפו עיניים בתכשיטים: אשתו חנה; עו"ד איילת נחמיאס ורבין; השף דיוויד פרנקל; דליה רבין; המפיק, משה ברון; הגלריסט, צקי רוזנפלד; נעמי גבעון, בעלת המקום ובעלת גלריית גבעון; אנשי העסקים, נורית ודויד וולף.

חנה פרי-זן, דיויד פרנקלין, בני פרי-זן
חנה פרי-זן, דיוויד פרנקלין, בני פרי-זן

למי צלצלו הפעמונים

הנהלת "סאנדיסק", ענקית זיכרונות הפלאש, חגגה את יובל הכסף שלה על-ידי צלצול הפעמון המסמל את תחילת פעילות בורסת נאסדק בניו יורק. סאנג'י מהרוטרה, נשיא, מייסד ומנכ"ל סאנדיסק סיפר: "כשאלי (הררי), ג'ק ואני הקמנו את סאנדיסק ב-1988, ידענו שלזיכרון הפלאש יש פוטנציאל אדיר. הגידול של החברה לאורך השנים וההשפעה על התעשייה עלו על כל ציפיותינו". מהרוטרה ציין כי מעל 5,000 עובדי החברה שברחבי העולם שולבו השנה בפעילויות התנדבותיות ובתרומה לקהילה. גם בישראל עובדי החברה על שלוחותיה תורמים לקהילה: בכפר סבא, הם מתנדבים בבית הנוער 'קדימה' לפעילות עם ילדים ובני נוער ולוקחים חלק בפרויקט "אמץ תיכון", שמטרתו לעזור לתלמידים מצטיינים מהמגזר הערבי. בשלוחה בתפן מתחיל בימים אלה שיתוף פעולה עם תיכון אורט במעלות, ובשלוחה בעומר מתקיימת פעילות ענפה עם מרכז "עמך", התומך בניצולי שואה המתגוררים באזור הדרום.

סאנדיסק
סאנדיסק בנאסד"ק

שרוף מקפיצה באנגלית

לשכת המסחר  ישראל-אפריקה ערכה את הנשף השנתי שלה במלון דן פנורמה בתל-אביב. האירוע כלל קוקטייל, דברי ברכה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באמצעות וידאו קונפרנס, ארוחת ערב, והענקת אותות הוקרה והערכה לגופים, מוסדות ואישים, הפועלים שנים באפריקה והיו לפורצי דרך. נפתלי בלומנטל, מייסד הלשכה, העניק מדליית כבוד ואות ליגת כבוד של הלשכה לשגריר קמרון בישראל, הנרי אטונדי אסומבה. בסיום הטקס עלתה לבמה עינת שרוף והקפיצה את האורחים כששרה באנגלית. במוזמנים: אלי אבידר, נשיא לשכת המסחר ישראל-אפריקה; שר הכלכלה, נפתלי בנט; משה לחמני, יו"ר דירקטוריון שיכון ובינוי; עופר זקס, מנכ"ל מכון הייצוא; חיים אהרון, נשיא איגוד לשכות המסחר הדו לאומיות; יוסי חממי, משנה לנשיא להב; יאיר סהר, נשיא בורסת היהלומים; מוטי גנץ, יו"ר מכון היהלומים; עופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי; ירדנה עובדיה ובעלה יוסי, הילדים והנכדים; שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה.

אלי אבידר, עינת שרוף
אלי אבידר, עינת שרוף

בוכריס למען שכונות בערי הנגב

בין הצופים שהתרגשו במחזמר "פרח השכונות" בתיאטרון באר שבע, היו גם בני הזוג רבקה וסידני בוכריס, המייצגים את קרן "אודליס" הצרפתית שתרמה תרומה של מאות אלפי יורו לטובת הנגשת המחזמר לתושבי השכונות בערי הנגב השונות. את בני הזוג הביאה לנגב הוגט אלחדד, שבמסגרת תפקידיה בארץ ובחו"ל, לא שוכחת את באר-שבע, כור מחצבתה, ודואגת לגייס תרומות למוסדות בריאות, חינוך וחברה בבירת הנגב.  אורן אהרוני, סמנכ"ל הכספים של התיאטרון, אירח אותם והעניק להם תמונה ממוסגרת מההצגה.

רבקה בוכריס, הוגט אלחדד, סידני בוכריס
רבקה בוכריס, הוגט אלחדד, סידני בוכריס

סוורים VIP

רו"ח גדעון סיטרמן אירח לפני החג את אלירן לוק ודוד גדז, שני הסוורים מנמל אשדוד שהשתתפו בתוכנית "המירוץ למיליון". השניים זכו לאירוח VIP, והשתתפו בהרמת הכוסית המסורתית עם הלקוחות לשנה החדשה. סיטרמן  הודה לסוורים ואמר שהם מגלמים את כל היופי והמקצועיות בעבודת הנמל, "ובשבילנו, בנמל אשדוד, אתם זכיתם בתחרות".

אלירן לוק, גדעון סיטרמן, דוד גדז (צילום: יניב וקנין)
אלירן לוק, גדעון סיטרמן, דוד גדז (צילום: יניב וקנין)

סלבריטאים מעצבים נעליים

אחרי שהוצג בערים מרכזיות בעולם, בהן ניו יורק, מוסקבה, פריז, לונדון וטוקיו, הגיע גם לתל אביב "ריבוק סיטי", פרויקט הנעליים האורבני של "ריבוק", שאצר אמן הגרפיטי הניו יורקי סטאש. מדובר באוסף של נעליים מתוצרת החברה, שעוצבו בשיתוף עם אמני גרפיטי מובילים בעולם. בישראל הוזמנו שלל סלבריטאים לעצב נעליים ברוח העיר תל-אביב, ביניהם: נטלי דדון, רונית יודקביץ, צמד המעצבים פראו בלאו, אפרת קליג, השפים, ישראל אהרוני ועומר מילר, תמר קרוון ועוד. אירוע הפתיחה לתערוכת הנעליים התרחש בחנות קונספט, שנפתחה במרכז בעלי המלאכה בתל אביב, שם אירח משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל, מיני סלבריטאים בהם: סופי טייב, אחותה של נינט;  הזמרת, מיכל שפירא; הדוגמניות, עמית מכטינגר וגילי סער, שילדה לא מזמן; הכדורסלן לשעבר, גילי מוסינזון, וגם שלל יוצאי תוכניות הריאליטי השונות, שמאיישים היום בהמוניהם את האירועים השונים.

תמר קרוון
תמר קרוון

קוראים בקפה

איש העסקים, בן מלול, ושחקן הכדורגל של הפועל פתח תקוה, ליאן פישביין, חנכו את סניף דיזינגוף 247 של רשת "קפה קפה". המקום עוצב באווירת החג עם תפוחים ורימונים ולמוזמנים הוגשו נישנושים וקפה. במפרגנים: האחות הגאה, מעצבת האופנה, ליאן פישביין; הדוגמנית רוסלנה רודינה והחבר אסי אדרי; אווה למיסוב, חברתו של די. ג'יי סקאזי; רונן נימני, מבעלי קבוצת קפה קפה ועוד.

אסי אדרי, רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)
אסי אדרי, רוסלנה רודינה (צילום: צ'ינו)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן