Skip to content

התפתחות מפתיעה: השב"כ לכד שנים מרוצחיו של שריה עופר

התפתחות דרמטית בחקירה. אתמול בערב עצר השב"כ שלושה פלסטינים ובתוכם שניים שהודו בחקירתם ברצח שריה בהתנחלות ברוש בצפון הבקעה. בשלב זה מבררים בשב"כ מהן הסיבות לביצוע הרצח. שוד שהשתבש או תכנון להרוג יהודי?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עודה חרוב (צילום: השב"כ)
עודה חרוב (צילום: השב"כ)

הותר לפרסום – שני פלסטינים הודו  במעורבותם ברצח אל"מ בדימוס שריה (יאיא) עופר בליל יום חמישי שעבר. השניים נעצר אמש (שבת) על ידי השב"כ ומשטרת ישראל ובחקירתם הודו במעורבותם ברצח. עם זאת, הנסיבות והמניעים לרצח עדיין נבדקים.

על פי השב"כ,  מיד עם היוודע האירוע החל שירות הביטחון הכללי בפעילות מודיעינית מאומצת לאיתור המבצעים. בתוך כך, בסריקות שביצעו כוחות הביטחון לאחר הרצח אותרו מספר ממצאים וביניהם כלי הרצח, כפי שאומת בבדיקת מעבדות מז"פ. אמש, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל בשב"כ, נעצרו שלושה תושבי הכפר דיר צאמת שבאזור חברון החשודים במעורבות ברצח. בתוכם השניים: עודה פריד טאלב חרוב, בן 18, ובשיר אחמד עודה חרוב, בן 21, שניהם מהכפר דיר צאמת. שניהם הודו  בביצוע הרצח ובמעורבות נוספים.

באשיר חרוב (צילום: השב"כ)
באשיר חרוב (צילום: השב"כ)

עוד נמסר כי במהלך החקירה אף מסרו הנחקרים מידע על הגעה קודמת שלהם לבית הנרצח, לפני כשבועיים, בשעת לילה מאוחרת, אולם אז לא ביצעו את זממם. מידע זה תואם למידע שמסרה מוניק, אשת הנרצח, שסיפרה בעת תחקורה בדבר הגעת צעירים מאזור חברון לביתם של בני הזוג בנסיבות מחשידות. אתמול היא אמרה מעל מיטת אישפוזה בבית החולים: "המדינה צריכה לפעול בקיצוניות ובעוצמה כדי להעביר מסר לאנשים האלה".

מהשב"כ נמסר כי החקירה עצמה עדיין בעיצומה.  בנימין נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר בפתח ישיבית הממשלה ששרייה "היה בן כיתה של אחי עדו. היה מבקר הרבה בביתנו, ילד בוגר, רציני, שאחר כך הלך ותרם רבות במהלך שירותו הצבאי לצה"ל ולביטחון המדינה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן