Skip to content

ידוענים נרתמו לקמפיין המעודד תרומת שיער לחולות בסרטן

עשרות ראשי פאה עשויים מקלקר, שעוצבו על ידי סלבריטאים שונים, יוצגו ברחבה מיוחדת בקניון איילון ברמת גן. בין המעצבים: דביר בנדק, רותם אבוהב, לירז צ'רכי, צביקה הדר, רפי גינת, משה פייגלין ורבים נוספים. במשך ארבעה ימים יתקיים במקום מבצע התרמת שיער לנערות ונשים שאיבדו את שיערן במהלך הטיפולים הכימותרפיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העוברים והשבים בקניון איילון השבוע יתקלו במחזה מיוחד: עשרות ראשי פאה עשויים מקלקר, שעוצבו על ידי סלבריטאים שונים, יוצגו ברחבה מיוחדת בקניון. במשך ארבעה ימים יתקיים במקום מבצע התרמת שיער לנערות ונשים שאיבדו את שיער ראשן במהלך הטיפולים הכימותרפיים. התערוכה מהווה את פתיחת הקמפיין להעלאת מודעות לצורך בתרומות שיער עבור ילדות ונשים חולות סרטן. התערוכה גם בשיתוף "פנטן" כחלק מקמפיין בינלאומי לתרומות שיער.

פתיחת התערוכה ביום רביעי, ה-30 באוקטובר, כ"ו בחשוון, בשעה 19:00 בקניון איילון ברמת גן.

ראש פאה שעיצב משה פייגלין
ראש פאה שעיצב ח"כ משה פייגלין

את חולי הסרטן אפשר לרוב לזהות ברחוב בגלל הקרחת שנגרמת מהטיפולים הכימותרפיים. עבור בנות רבות קרחת זו היא גזירה קשה מנשוא. בכל בוקר קצוות שיער חדשות נשארות על הכרית, וכל מפגש עם המראה הופך קשה יותר. ילדות רבות מתחילות להסתגר בביתן, לא רוצות שחברותיהן יראו אותן קירחות, לא יכולות לראות את המבטים מלאי הרחמים ולשמוע את הלחישות מאחורי גבן. הפאות מחזקות את הילדות ועוזרות בתהליך ההחלמה. 

סלבריטאים רבים נתרמו כדי לעודד נשים לתרום שיער עבור פאות לנערות ונשים שאיבדו את שיערן לטיפולים: רון שחר, לירז צ'רכי, צביקה הדר, רפי גינת, חני נחמיאס, משה פייגלין, דביר בנדק, רותם אבוהב, השף אביב משה, מיכל נגרין ועוד רבים אחרים נרתמו ועיצבו ראשים מקלקר המשמשים להציג ולאכסן פאות, כדי להפוך אותם לצבעוניים ומלאי חיים, ממש כפי שהפאה עושה זאת עבור ילדות חולות סרטן. הראשים יוצגו בתערוכה מיוחדת במינה של עמותת זכרון מנחם בקניון איילון.

(צילום: אתר עמותת זכרון מנחם)
תרומת שיער (צילום: אתר עמותת זכרון מנחם)

בהמשך מתוכננים ימי התרמה מרוכזים ב-13-11 בנובמבר, שיפתחו בקניון מלחה בירושלים, שם תנסה העמותה לשבור את שיא העולם בתרומת שיער. גם מי שלא תוכל להגיע מוזמנת לתרום את שיערה באופן עצמאי. את השיער, באורך 30 ס"מ לפחות, אפשר לשזור לצמה, לגזור ולשלוח למרכז היום של "זכרון מנחם", רחוב ליאו ויסמן 10, ירושלים, או ללכת לכל אחת מהמספרות המשתתפות במבצע התרמה, לזכות בתספורת יחד עם מעשה טוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן