Skip to content

בצריכה מתמדת: לנקות ולהגן

המדור מתמקד השבוע בג'ל רחצה חדש, כמו גם בתרחיץ לניקוי עור יבש ואדמומי.זאת בצד קרם לחות לגברים, ערכת מוצרי טיפוח לטיולים וקולרים מיוחדים נגד קרציות לכלבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להוסיף לחות ומרץ לעור הפנים הגברי

המציעה: Kiehl's

מה זה אומר? Facial Fuel, קרם לחות לגברים המשלב הגנה מפני השמש ברמה 15SPF.

מה אנחנו אומרים? מדובר בקרם בעל מרקם קליל הנספג במהירות בעור הפנים, תכונה חשובה ככל שמדובר בעור פנים גברי הנוטה לשומניות. הרכיבים משלבים חומרים טבעיים כולל קפאין המספק מעט המרצה לעור ומנטול המספק תחושת רעננות, בצד כאלה שהופקו מנפט ודומיו, דוגמת סיליקון המספק תחושה של עור חלק. בסך הכל, העור קיבל מנה יפה של לחות ששיפרה את מצבו בתחום זה וההגנה מפני השמש עזרה להגן מפני הקרניים המזיקות מבלי להמרח על כל הפנים.

המחיר: 184 שקל,  להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להגן על כלבים מפני קרציות

המציעה: סולאנו

מה זה אומר? Soltick, קולר להדברת קרציות לכלבים לשישה חודשי שימוש.

מה אנחנו אומרים? הקולר עובד על אפקט של שחרור מושהה של החומרים הפעילים שיש בו. הוא עשה את עבודתו בהצלחה על כלבה שקיבלה אותו לניסיון, אך לאחר חודש וחצי הבעלים שלה הסירו אותו. הסיבה היא שהשמנים שיש בקולר, המבטיחים לעדן את ריחו של הכלב, שינו את ריחם לאורך זמן לכיוון לא נעים. הקולר, יש לציין, מגיע בשלושה גדלים ובמספר צבעים מדליקים, והוא עמיד בפני מים.

המחיר: 120-148 שקל, להשיג במרפאות וטרינריות.

הציון: [rating=2]

ההצעה: לנקות ולהזין את העור היבש

המציעה: קמדיס

מה זה אומר? תרחיץ טופיק מדיס המיועד לעור הרגיש ליובש כלל ולסובלים מאסטמה של העור בפרט.

מה אנחנו אומרים? התרחיץ העדין עשה עבודה טובה בניקוי העור, תוך שהוא מספק לו מידה קטנה אך מספקת של לחות. הוא אינו מכיל חומרים משמרים או SLS, ועבד מצוין על עור הפגוע מאסטמה של העור, הודות לרכיבים דוגמת חמאת שיאה ושמן אבוקדו.

המחיר: 60 שקל ל-200 מ"ל, להשיג בקופות חולים ובתי מרקחת נבחרים וכן בחנויות אורגניות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לקחת מוצרי טיפוח לנסיעות

המציעה: ללין

מה זה אומר? ערכות מוצרי טיפוח בגודל קטן יחסית המיועדת לנסיעות וטיולים, אחת לנשים הכוללת קרם גוף, קרם ידיים, סבון מוס ודאבל בבל, כלומר שילוב של קצף אמבט וסבון נוזלי; והשנייה לגברים, הכוללת קרם גילוח, אפטרשייב באלם, קרם לחות ושמפו-ג'ל רחצה.

מה אנחנו אומרים? אנו ניסינו את הערכה לגברים, הכוללת למעשה את המוצרים הוותיקים של החברה הפונים לקהל הגברי. הגודל הקטן שלהם אידיאלי במיוחד לטיסות, שכן הם קטנים דיים כדי להעלותם למטוס. הם מגיעים בתיק קטן וחביב שאפשר לעשות בו שימוש חוזר ובסך הכל עושים טוב את עבודתם.

המחיר: 80 שקל לערכה הנשית, 100 שקל לגברית, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את עור הגוף

המציעה: Style Aromatherapy

מה זה אומר? ג'ל רחצה המגיע בשני סוגים ומכיל בכל אחד מהם תמצית של תה, ירוק או אדום.

מה אנחנו אומרים? במבחן המציאות ג'ל הרחצה עשה עבודה טובה. כלומר, ניקה את העור בקלות, גם הודות לבקבוק הנוח. עם זאת, לא הרגשנו שיש למוצר ערך מוסף הודות לרכיבים שבו, ובהשוואה לתחליבי רחצה יש לו מרקם פחות נעים בעיניו.

המחיר: 13 שקל ל-750 מ"ל, להשיג בפארמים, רשתות השיווק וחנויות פרטיות.

הציון: [rating=3]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן