Skip to content

חדש על המדף: קפה, עוף ורולדה

קפה איכותי עם קש אקורדיון, עוף מופחת שומן, רולדת שזיפים מקמח מלא, ממרח חרובים במקום שוקולד ופול ללא חומר משמר • כל מה שרציתם לדעת על מוצרי המזון החדשים על המדף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפה וינאי על הדרך

וינה אייס קפה, מבית חברת Maresi, מביא אתו את תרבות הקפה הווינאי המסורתית בקונספט חדשני: קפה קר תוצרת אוסטריה ב-4 טעמים: קלאסי (קפה וינאי קלאסי עם חלב מהאלפים ושמנת מתוקה), קפוצי'נו (חלב דל שומן ונגיעת קקאו), קפה שחור (אמריקנו ללא חלב), וניל (חלב, שמנת ו-וניל, בעל מרקם קרמי ומרענן). היתרונות: בעל חיי מדף ארוכים, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, מוגש בכוסות פלסטיק ייחודיות עם קש אקורדיון לנוחות מרבית.

מחיר לכוסית קפה: 12 שקל.

עוף בריא ומופחת שומן

קבוצת "עוף טוב", המתמחה במוצרי עוף והודו, משיקה שפה חדשה למוצרי עוף והודו טריים תחת המסר: "בחירת הקצב שלנו", ומאחוריו שלושה מוצרים חדשים: שוקיים עוף ללא עור (40% פחות שומן), כרעיים עוף ללא עור (40% פחות שומן) ושניצל עוף פרוס דק (2% שומן בלבד).

מחיר: 1 קילוגרם – 39.90 שקל.

רולדת שזיפים מקמח מלא

חברת "דגן", המתמחה בייצור עוגיות בריאות מקמחים מלאים, משיקה רולדת שזיפים איכותית ובריאה. הרולדה מאופיינת בפריכות וטעם עשיר, והיא מיוצרת בעבודת יד, מקמח מלא עם מחית שזיפים איכותית. הרולדה לא מכילה שומן טראנס, שמרים וחומרים משמרים וכן גם לא ביצים, כך שהיא מתאימה גם לטבעוניים. הרולדה נמכרת בחנויות טבע בתפזורת, לפי משקל.

מחיר: 100 גרם – 8 שקלים.

ממרח חרובים כתחליף לשוקולד

חברת D&B ("בטר אנד דיפרנט"), המתמחה במוצרי מזון טבעיים, משיקה ממרח חרובים בטעם שוקולד. ממרח החרובים עשוי מאבקת חרובים וסוכר דמררה לא מזוקק, ומועשר בסיבים תזונתיים ובאומגה 3. הממרח בטעם שוקולד ומומלץ למילוי סופגניות, כתחליף בריא יותר מאשר ממרח השוקולד. הממרח גם מתאים להכנת כריכים מתוקים לילדים לארוחת העשר, ולהכנת עוגות, עוגיות וקינוחים.

מחיר: קופסה של 350 גרם – 12 שקל.

פול מתובל ללא חומר משמר

חברת "יכין" משיקה בימים אלה פול מתובל ללא כל חומר משמר. הפול המתובל מתאים מאד כתוספת לארוחה, כנשנוש ולשילוב בתבשילים.

מחיר: קופסת 850 גרם – 5 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן