Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

גרבונים והלבשה תחתונה לנשים בצד כרבוליות ללילות הקרים, מטליות מיוחדות לניגוב משטחים וסדרת טיפוח לגברים. חמישה מוצרים חדשים מקבלים השבוע את הבמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להתחמם בלילות הקרים

המציעה: אירופלקס

מה זה אומר? כרבוליות עשויות מבד מיקרו פליז

מה אנחנו אומרים? אהבנו מאוד את העיצוב של הכרבוליות – מראה חלוקי הנחל גרר הרבה מחמאות מחברים ובני משפחה שביקרו אצלנו. בנוסף, המגע שלהן נעים במיוחד הודות לטכנולוגיה המשופרת של ימינו, כך שהיה כיף להתכרבל בהן. הגודל שלהן 130 על 180 ס"מ מתאים רק לחלק מהצרכנים – הגבוהים שבינינו ידרשו לשמיכה גדולה יותר.

המחיר: 99 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להתחדש עם הלבשה תחתונה

המציעה: Castro

מה זה אומר? קולקצית הלבשה תחתונה חדשה לנשים של רשת האופנה, המשלימה את קולקציית הבגדים בסגנונות השונים שלה.

מה אנחנו אומרים? קיבלנו להתנסות את אחת מחזיות התחרה של החברה, לבנה בצבע ונשית בסגנון שלה. היא נמסרה לנסיינית' שדיווחה על חזיה נוחה מאוד שעושה היטב את עבודתה, והמראה הנשי-סקסי שלה גרר בדיוק את המחמאות הנכונות.

המחיר: 19.9-39.9 שקל לתחתונים, 59.9-149.9 שקל לחזיות, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להתלבש כמו זמרת

המציעה: דלתא

מה זה אומר? קולקציה לנשים שעוצבה בשיתוף פעולה עם נינט טייב וכוללת חולצות, טייצים, גרבונים ועקביות.

מה אנחנו אומרים? קיבלנו לניסיון זוג גרבונים חדשים מתוך הקולקציה, המגיעים בצבע סגול מעט ייחודי עם הדפס סוס המדמה קעקוע על פני הגרבונים. האיכות של המוצר דומה לאיכות הטובה של מוצרי דלתא באופן כללי – נעימים על העור, מחממים במידה ועמידים בכביסה. אם לשפוט על פי מוצר אחד, נדמה שהקולקציה אכן מציעה מראה מעט שונה מהמקובל בחברה.

המחיר: 15-159 שקלי, להשיג בדלתא, המשביר לצרכן ו-H&O.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לטפח את הגוף הגברי

המציעה: Dove

מה זה אומר? סדרת מוצרי טיפוח לגברים שקיבלה את השם המתבקש Dove Men, וכוללת תחליבי רחצה, סבונים מוצקים ודאודורנטים בניחוחות שונים.

מה אנחנו אומרים? תחליב הרחצה בניחוח Clean Comfort המיועד לעור הגוף והפנים ניקה היטב את העור והוסיף מידה של לחות, עובדה העשויה להיות בעייתית עבור גברים בעלי עור פנים שמן. דאודורנט ספריי באותו ניחוח נוח לשימוש והוא הגן עלינו במהלך היום, אם כי יש דאודורנטים שעושים עבודה יעילה יותר. הניחוח המדובר, יש לציין, היה עדין באופן מפתיע.

המחיר: 10-17 שקל, להשיג ברשתות שיווק, פארם ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות את המשטחים השונים בבית

המציעה: Tupperware

מה זה אומר? סדרת מטליות ייעודיות כולל מטלית לפלדת אל חלד, לזכוכית וחלונות, לאבק, לרצפה, מטלית לכל סוג ומגבת מטבח.

מה אנחנו אומרים? ניסינו שתיים מהמטליות, אחת לזכוכית והשניה לאבק. בחברה מסבירים, כי כל המטליות עשויות מסיבי פוליאמיד עמידים הבנויים באופן כזה שאפשר להנות מספיגה מוגברת. אהבנו את העבודה עם המטליות שהיו נעימות למגע ויעילות בעבודה שלהן. בנוסף, אפשר לראות הבדל באיכות שלהן לעומת מטליות רגילות, שכן איסוף הלכלוך היה קל ומהיר יותר.

המחיר: 29-64 שקל, להשיג באתר החברה.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן