Skip to content

בצריכה מתמדת: החורף ממשיך

בחוץ הגשם לא ממש יורד, אבל המדפים מתמלאים במוצרים חדשים לחורף, בהם טישו עם תחליב וגרביונים חמים • עוד בדקנו השבוע: פילינג לפנים במהדורה מיוחדת, סדרת מוצרי ריח וגרביים למטיילים ולחיילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לגרוב גרבונים ליופי ולחום

המציעה: דלתא

מה זה אומר? ליין חדש של גרבונים לעונה הקרה, הכוללת כ-50 פריטים שונים העשויים ממבחר בדים ומעוצבים בסגנונות שונים.

מה אנחנו אומרים? הנסיינית שקיבלה את אחד מזוגות הגרבונים, המתחלקים ל-5 סדרות שונות, הייתה מרוצה מהן. ההתלהבות העיקרית נרשמה מהעיצוב הצעיר, מהגזרה המחמיאה כמו גם מהנוחות שלהן על העור. בכל מה שקשור לקור וחום, הן לא עבות במיוחד כך שזוג אחד לא יספיק בלילות הקרים בהם לובשים מכנסיים ארוכים.

המחיר: 13-70 שקל, להשיג בדלתא, המשביר לצרכן, O&H ובחנויות נבחרות.

הציון:  [rating=4]

דלתא (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

ההצעה: לנגב את האף העדינות

המציעה: קלינקס

מה זה אומר? קלינקס Silk, מגבונים בתוספת תחליב לתחושת רגיעה.

מה אנחנו אומרים? בהתחלה היינו ספקטיים, אנחנו מודים. לא האמנו שהוספת תחליב לטישו אכן תעשה משהו. אבל אז הצטננו והעמדנו אותם למבחן, והתוצאה הפתיעה אותנו. הם רכים יותר מאלו הרגילים ואכן היו נעימים יותר לשימוש בזמן שהדמעות זלגו לנו מהאף.

המחיר: 11.9 שקל למארז זוגי, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לנקות את עור הפנים

המציעה: דרמלוג'יקה

מה זה אומר? מהדורה מוגבלת של Daily Microfoliant פילינג האורז המפורסם של החברה בשיתוף אניה בוקשטיין.

מה אנחנו אומרים? החברה שיתפה פעולה עם האלבום החדש של הזמרת, המשמשת גם כפרזנטורית של המותג. כחלק מהמהלך יצאה לשוק מהדורה מוגבלת של פילינג האורז של החברה, עם תמונתה של בוקשטיין על האריזה כמו גם אפשרות להציץ לצילומי הקמפיין וטיפים של בוקשטיין לגבי טיפוח. המוצר עצמו מצוין ואין זה מקרי שהפך להיות כה פופולארי, שכן הוא מנקה במהירות את העור ומשאיר אותו נקי וזוהר יותר. לגבי שיתוף הפעולה עם בוקשטיין, זה מתאים לאוהבי הזמרת בלבד.

המחיר: 338 שקל, להשיג במכוני יופי וקוסמטיקאיות מורשי דרמלוג'יקה.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לחמם את כפות הרגליים ולהגן עליהן

המציעה: שורש

מה זה אומר? גרביים לחיילים ומטיילים המשלבים נחושת המונעת ריח רע ופטריות.

מה אנחנו אומרים? השילוב של נחושת בגרביים הולך והופך פופולארי לאחר שהתברר, כי החומר אכן יעיל במניעת ריח רע ופטריות. הגרביים בסדרה זו משלבות צמר מרינו להגנה מבני קור, חוטים סינטטיים השומרים על יובש וחוטים נוספים המונעים החלקה של הגרב ממקומה, כמו גם תפר ייחודי למניעת יבלות. הגרביים נמכרות בעוביים שונים בהתאם לסוג הפעילות ותנאי מזג האוויר, והם מיועדים בעיקר לחיילים ולמטיילים. החייל הקרבי שניסה אותן חזר נלהב מהתוצאות. לדבריו, ההגנה מפני הקור היתה טובה מאוד כמו גם מפני ריח, והן אכן ישבו במקומן כמובטח. הגרבניים נמכרות בהתאמה למידות 35-47, לגברים ולנשים.

המחיר: 89-109 שקל, להשיג בחנויות חיילים ומטיילים.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להפיץ ניחוח בבית

המציעה: הולנדיה

מה זה אומר? Sense by Hollandia, סדרת מוצרי ריח לבית הכוללת נרות, סבונים לארון, מכשירי התזה, דפיוזרים במספר גדלים ועוד.

מה אנחנו אומרים? מוצרי ריח יש רבים בשוק, אך כאלה כמו של החברה אין. הכוונה היא לניחוח הייחודי, המשלב אמבר פרסי ווניל ממדגסקר, המספק ניחוח מעט מתוק ועם זאת חושני ומפנק. הדיפיוזר עצמו לא מספיק כדי להפיץ את ריחו אלא אם מדובר בחדר סגור, אך בתוספת התזות קלות ממכשיר ההתזה מקבלים ניחוח ממכר בכל הבית.

המחיר: 48-1,298 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן