Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

בין מוצר המוסיף לחות לעיניים לבין מכשיר להלבנת שיניים, ניסינו השבוע דאודורנטים מחודשים, שעון מיוחד לחימום המים בדוד וקונדומים ארוכים במיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להוסיף לחות לעיניים

המציעה: Bayer

מה זה אומר? בפנטן, טיפות עיניים חדשות המכילות חומצה היאלורונית ופרו ויטמין B5 .

מה אנחנו אומרים? הנסיינית שניסתה את המוצר דיווחה על הקלה מיידית ביובש, והאדמומיות נעלמה לאחר זמן מה של שימוש רציף. הבעיה כמובן לא נפתרה, אך שימוש רציף נתן את המענה המבוקש. המוצר מגיע במארז של 20 מיכלים, כל אחד מיועד לשימוש חד פעמי, שנוח לשאת אותם ולפתוח אותם בעת הצורך.

המחיר: 59.9 שקל ל-20 יחידות, להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים וקופות חולים.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לווסת את השימוש בדוד מים

המציעה: וויסבורד

מה זה אומר? סטטוס און הוא שעון חדש להפעלת הדוד, המשלב מד המציג אם המים בדוד חמים או קרים, וכך אפשר לדעת מתי כדאי לסגור אותם.

מה אנחנו אומרים? הרעיון שעומד מאחורי המוצר הוא גאוני, שכן כך אפשר לחסוך את הצורך לפתוח את ברז המים ולבזבז מים כדי לדעת אם הם חמים או קרים. המוצר עצמו שניסינו היה בסיסי – הוא מעיד אם המים חמים או קרים ולא מציג טמפרטורה מדויקת. בנוסף, היו מצבים בהם הוא הצביע על הצורך לחמם את המים בעוד שעבורנו הם היו חמים מספיק. מלבד זאת, השימוש הבסיסי לתפעול הדוד הוא עשה כהלכה.

המחיר: 135-335 שקל, להשיג בחנויות חשמל וב-www.orsale.co.il.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להגן מפני היריון בלתי רצוי באופן מיוחד

המציעה: פריגו

מה זה אומר? R3 – XL, קונדומים ארוכים במיוחד.

מה אנחנו אומרים? אורך הוא אולי דבר מבוקש בעניינים האלה, אך זה גם יכול להיות לא נוח, כיוון שחלק מהקונדומים בשוק אינם ממש מתאימים. אלו החדשים עונים בדיוק על הצורך הייחודי. הודות לאורכם, השימוש בהם מונע תחושות של אי נעימות שעלולות להיות כאשר עושים שימוש בקונדומים רגילים. בנוסף, הם אינם מורגשים יתר על המידה ומספקים את ההגנה המבוקשת.

המחיר: 44.9 שקל ל-12 יחידות, להשיג בסופר-פארם, ניו-פארם ובתי מרקחת.

הציון: [rating=5]

ההצעה: למנוע זיעה ולשמור על ריח נעים

המציעה: הנקל Beauty Care

מה זה אומר? השקה חדשה ל-Fa, סדרת הדאודורנטים לגברים ולנשים של החברה, עם פורמולה משופרת והגנה ל-48 שעות.

מה אנחנו אומרים? אנו לא מבינים את ההיגיון ביצירת דאודורנט עמיד ל-48 שעות, שמתאים לחיילים בשטח אבל אינו נדרש בקרב אזרחים בעורף. מעבר לכך, הדאודורנט שניסינו עשה עבודה טובה מאוד במניעת זיעה ושמירה על ניחוח נעים. בכל הקשור להגנה מפני סימנים על הבגדים, כאן נרשמה הצלחה חלקית בלבד.

המחיר: 20 שקל לספריי/רול און, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להלבין את השיניים לבד

המציעה: Syneron Beauty

מה זה אומר? Pearl, מוצר ביתי המבטיח להלבין את השיניים בתוך חמישה ימים.

מה אנחנו אומרים? הלבנת שיניים היא פעולה מבוקשת בקרב יותר ויותר אנשים, כך שייצור מוצר המבטיח לעשות זאת בבית הוא עניין של זמן. זהו איננו המוצר הראשון – קדמו לו מוצרים ידניים שכללו מריחה של חומר פעיל על השיניים – אך הוא ראשון מסוגו. השימוש במוצר דורש 5 דקות בערב ו-5 דקות בבוקר למשך 5 ימים, תוך כדי מריחת ג'ל ההלבנה במקום הנכון והכנסת המכשיר לפה במקום הנכון. אחרי חמישה ימים השיניים שלנו אכן הפכו לבנות באופן משמעותי. זה אמנם לא מגיע לרמה של הלבנה מקצועית, אך ההלבנה טובה הרבה יותר מכל המוצרים הפשוטים שקדמו לה.

המחיר: 800 שקל, להשיג בסופר-פארם.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן