Skip to content

סוף שבוע אורבני בתל אביב

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב משיק ארבע חבילות ייחודיות לסוף שבוע בעיר הגדולה, הכוללות גם חוויות קולינריות ותרבותיות: מסעדה, מופע, או סיור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הלובי של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. (צילום: אורי אקרמן)
הלובי של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. (צילום: אורי אקרמן)

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, הממוקם בסמוך לשכונת נווה צדק, למרכז סוזן דלל ולמספר מסעדות מובילות בעיר, החליט לשלב את היתרונות הבולטים במיקומו וליצור ארבע חבילות אירוח שונות לסוף שבוע חווייתי בתל אביב.

סוף שבוע כזה כולל לילה אחד שבין שישי לשבת, בחדר מסוג קלאסיק עם נוף לים וליפו. קבלת החדר בשעה מוקדמת בשישי ויציאה בשעה מאוחרת בשבת.

החבילה הקולינרית

אל חבילה זו לאירוח זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר במסעדת המלון, מצורפת אפשרות להזמין את ארוחת הערב מאחת ממסעדות היוקרה הנמצאות בסמיכות למלון ובהן מסעדת הרברט סמואל של השף יונתן רושפלד, מסעדת מנטה ריי, מסעדת דלאל או מסעדת המלון "חצרות יפו", המציעה אופציה כשרה לארוחת שישי. מחיר: 1,650 שקל.

החבילה התרבותית

אירוח זוגי על בסיס חצי פנסיון, הכולל ארוחת בוקר וערב במסעדת המלון וזוג כרטיסים למופע תרבות במרכז סוזן דלל, שבו מתקיימים מופעים של להקות מחול ישראליות ובינלאומיות. מחיר: 1,850 שקל.

חבילת הסיור

אירוח זוגי על בסיס חצי פנסיון הכולל בשבת בבוקר סיור מודרך בשכונת נווה צדק, עם סיפור ההיסטוריה המקומית והסודות הנסתרים של השכונה הציורית. מחיר: 1.850 שקל.

THE Spa, הספא החדש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. (צילום: עמית גירון)
THE Spa, הספא החדש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. (צילום: עמית גירון)

חבילת THE Spa

אירוח זוגי על בסיס חצי פנסיון, הכולל שני טיפולים מסדרת פיוז'ן ב-THE Spa, הספא החדש במלון, שבו הטיפולים משלבים גישות ושיטות הוליסטיות ומעניקים חוויה  המותאמת במיוחד לאורח. מחיר: 1,900 שקל.

הזמנות ו/או ביטולים חייבים להיעשות לפחות עד יום רביעי, לפני תאריך ההגעה. בקשות להזמנות מאוחרות יתקבלו על בסיס מקום פנוי. הזמנה במסעדות, תעשה ע"י קונסרייז' המלון ליום שישי בשעה 19:00, בהרברט סמואל, מנטה ריי, או דלאל. ארוחת שישי כשרה במסעדת המלון אפשרית בין השעות 19:00-22:00.

ביטולים לאחר יום רביעי בשעה 17:00 יחוייבו במלוא מחיר החבילה. החבילות בתוקף עד סוף מרץ.

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, מותג היוקרה של קבוצת מלונות IHG העולמית, הממוקם בקצה הדרומי של טיילת תל אביב, ובו 555 חדרים (מתוכם 39 סוויטות), כולל שתי סוויטות נשיאותיות מרווחות ושלוש קטגוריות של סוויטות חדשות. במלון פועלים מסעדת הגורמה אוברג'ין ובר הסיגרים אינקה קאסה דל הבאנו. מתקני המלון כוללים בריכת שחייה חיצונית עם מרפסת שמש ובר צמוד הפתוחים במרבית חודשי השנה, שירות חדרים לאורך כל היום.

טלפון להזמנות: 03-7951234 מייל: [email protected].

1 Comment

  1. יעל
    28 בפברואר 2014 @ 4:04

    וואו,
    דילים טובים אני שוקלת ברצינות להגיע….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן