Skip to content

איזי ג'ט חופשות הופכת סיטונאית תיירות

עד כה משמשת חברת הבת של איזי ג'ט סוכנות נסיעות, החל ממאי השנה היא תהפוך לסיטונאית תיירות, בשותפות עם חברת הנסיעות הוטלופיה של טואי. השותפות תמכור חבילות נופש מוזלות, בשיטת הלואו קוסט, כאשר משלמים תשלום בסיסי בלבד ותשלומים נוספים עבור תוספות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת איזי ג'ט חופשות, חברת בת לחופשות מקוונות של חברת התעופה הפועלת בתחום הלאו קוסט, תהפוך בחודש מאי השנה מסוכנות נסיעות מקוונת (Online Travel Agent) לסיטונאית תיירות מקוונת (On line Tour Operator), שתמכור חבילות נופש, בשבעה שווקים אירופים.

השינוי יתבצע בגלל שותפות חדשה שלה עם חברת הנסיעות המקוונת הוטלופיה (Hotelopia), השייכת למגזר האירוח והנסיעות של טואי (TUI Travel).

הכניסה לחבילות נופש

לפני שלוש שנים השיקה איזי ג'ט חופשות מערכת להזמנת חבילות נופש, משולבות עם טיסות איזי ג'ט, בשותפות עם חברת לואו קוסט בדס (Lowcost Beds), והפכה בכך לסוכנות נסיעות למכירת חבילות נופש מוזלות. ההסכם שלה עם לואו קוסט בד ייפוג ב-1 במאי השנה. מאותו הזמן יכנס לתוקף ההסכם החדש שלה עם הוטלופיה והיא תתחיל לפעול כסיטונאית תיירות למכירת חבילות נופש מוזלות, בשיטת הלואו קוסט, כאשר משלמים תשלום בסיסי עבור טיסה ולילה במלון ואם רוצים מוסיפים, תמורת תשלומים נוספים את שאר הדברים.

60 אלף מלונות

בהתארגנות לקראת הפיכתה לסיטונאית תיירות, תחדש איזי ג'ט חופשות את אתר האינטרנט שלה בבריטניה ותפתח אתרים חדשים בגרמניה, שוויץ, צרפת, איטליה וספרד. כסיטונאית תיירות תציע איזי ג'ט חופשות את שירותיה בערים החשובות באירופה בהן לחברת התעופה ישנה נוכחות בולטת. שותפות זו תיחשף בפני יותר מ-100 מיליון אנשים ברחבי אירופה ותוכל להציע 60 אלף בתי מלון ודירות בעולם, כאשר הכוונה של השותפות החדשה להוות גורם השלישי בגודלו בקרב סיטונאי התיירות באירופה.

לואו קוסט ביעדי נופש

איזי ג’ט חופשות – easyJet.com/holidays תציעה החל מחודש מאי השנה, במחיר תחרותי, חופשות ביעדים בהם בולטת נוכחות חברת התעופה. בניגוד לסוכנויות תיירות אחרות, החברה מבטיחה שלא לגבות עלויות נלוות עבור שירותים, שהלקוחות אינם חפצים בהם, בדיוק כפי שנוהגת החברה בתחום התעופה במודל הלואו קוסט.

הוטלופיה

הוטלופיה (www.hotelopia.com) הינה חברת נסיעות מקוונת, חלק ממגזר האירוח והנסיעות של TUI Travel PLC החברה הבינלאומית לנסיעות פנאי. הוטלופיה מציעה ללקוחותיה מבחר של 60 בתי מלון ודירות נופש ב-180 מדינות, מהצנועים ביותר ועד המפוארים ביותר, כמו גם מבחר גדול של מוצרים נלווים כגון העברות ופעילויות.

התפתחות איזי ג'ט בנתב"ג

איזי ג'ט, שהטיסה בקו ישראל בחודשים ינואר-פברואר – 40,346 נוסעים* יחד עם איזי ג'ט שוויץ (חברת בת) שהטיסה בחודשים ינואר-פברואר – 24,795 נוסעים, תפסה בכך את המקום השלישי בקרב החברות הפעילות בנתב"ג עם 65,141 נוסעים.

לפניה התייצבו אל על עם 544,338 נוסעים וטורקיש איירליינס עם 108,314 נוסעים. אחריה התייצבו לופטהנזה עם 51,526 נוסעים, אירופלוט עם 47,167 נוסעים, אליאטליה אליטליה עם 45,594 נוסעים, אייר פראנס עם 43,522 נוסעים, בריטיש איירווייס עם 42,703 נוסעים ווייזאייר עם 42,299 נוסעים.

*כל מספרי הנוסעים הם בטיסות הלוך ושוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן