Skip to content

דנונה מתרחבת לקטגוריית היוגורט לשתייה

דנונה של שטראוס משיקה סדרת יוגורט לשתייה - אקסטרה פרי, מופחת סוכר במגוון טעמים • המותג הבינלאומי משתלט על פלח שוק שהוזנח עד כה בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דנונה של חברת שטראוס משיקה סדרת  מוצרי יוגורט לשתייה: אקסטרה פרי. המשקאות מכילים אחוז פרי גבוה ועולים על המדפים במגוון רחב של טעמים, בבקבוקים אישיים ומשפחתיים.

סדרת היוגורטים לשתייה החדשים של דנונה (צילום: שלומי ארביב)סדרת היוגורטים לשתייה החדשים של דנונה (צילום: שלומי ארביב)

שוק היוגורטים בישראל מוערך בכ-1.065 מיליארד שקלים בשנה, בעוד כלל משקאות היוגורט בטעמים מהווים רק 8% מהשוק (על פי נתוני סטורנקסט 2013).

על פי הנתונים, הישראלים צורכים את מרבית היוגורטים בכפית, ואילו ברחבי העולם המערבי, קטגוריית היוגורט לשתייה, מהווה כ-34% מהיוגורטים על המדף.

כאמור, שיעור החדירה של משקאות היוגורט לשתייה בישראל קטן ביחס לעולם, מאחר שהקטגוריה שווקה בישראל בפורמט אישי בלבד, עד כה. החדירה לשוק בפורמט המשפחתי, מצד דנונה, נועדה להכניס את משקאות היוגורט לשתייה למקרר, ובכך גם ליצור הנחה יחסית ביחס לבקבוק האישי.

לטענת החברה, יוגורט דנונה לשתייה מכיל את כל הערכים הבריאותיים שביוגורט, בתוספת של 20% פרי – זהו אחוז פרי גבוה, לעומת אחוזי פרי בודדים במוצרים כיום בשוק.

בסדרה בקבוקים משפחתיים של 850 גרם, בטעמים: תות בננה, אבטיח מלון ותפוח אגס. כמו גם, בקבוקים אישיים רגילים ודיאטטיים של 253 / 267 גרם, בטעמים: תות בננה, אבטיח מלון, תפוז מנגו ותפוח אגס. הערכים התזונתיים במשקאות אלו: עד 120 קלוריות, לכוס 200 גרם.

בבדיקה אקראית של מספר נקודות שיווק, המחיר הממוצע שנדגם משקאות היוגורט 850 גרם של דנונה הוא 14.90 שקל. מדובר בדגימה אקראית, שאינה בהכרח מייצגת, ובכל מקרה המחיר לצרכן נקבע אך ורק על-ידי הקמעונאי בנקודת המכירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן