Skip to content

רשות הגז הטבעי תפעיל מערכת לניהול רישוי גז ומסמכים

המערכת הוקמה על ידי אלעד מערכות, שהתאימה את תהליכי הרישוי למערכת Dynamics CRM Online של חברת מיקרוסופט ואת ניהול המסמכים במערכת המבוססת על מערכת SharePoint של מיקרוסופט. את הפרוייקט, שעלותו כחצי מיליון שקל, ליוותה חברת הייעוץ IT Solutions
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צומת בחברת נתיבי גז טבעי. צילום: נתג"ז
צומת בחברת נתיבי גז טבעי. צילום: נתג"ז

חברת אלעד מערכות השלימה פרוייקט לניהול התפעול הכולל של רשות הגז הטבעי בישראל ובכלל זה תהליכי הרישוי והפיקוח של ספקיות גז טבעי. המערכת מבוססת על פיתוח והתאמות ייעודיות למערכת Dynamics CRM Online של חברת מיקרוסופט וכן שימוש במערכת ניהול מסמכים המבוססת על מערכת SharePoint של מיקרוסופט. את הפרוייקט מטעם הלקוח ליוותה חברת הייעוץ IT Solutions . היקפו של הפרוייקט נאמד בכמיליון וחצי שקלים.

מודל ענן

מערכת המידע שפיתחה אלעד מאחסנת ומנהלת את כלל התהליכים הקשורים למתן רישוי לחלוקה או הובלת גז טבעי מכוח החוק ופיקוח על מקבלי הרישוי. המערכת, הפועלת במודל ענן, מסייעת בניהול ותיעוד כ-15 תהליכים עם ממשק ביניהם.

מערכת SharePoint שיושמה במקביל תטפל בניהול המסמכים, תכתובות הדואר והדואר האלקטרוני הקשורים בכלל התהליכים ברשות. המערכות ישמשו כ-20 משתמשים בקרב אנשי רשות הגז הטבעי ויועצים בתהליכי התכנון והרישוי. ברשות הגז צופים גידול עתידי במספר המשתמשים.

עולמות אנרגיה מתחדשת

אסנת שוחט, מנהלת אגף רגולציה ברשות הגז הטבעי: "רשות הגז צועדת אל עבר עולמות האנרגיה המתחדשת וכחלק ממחויבות זו לחדשונות ולהובלה, בחרה את Dynamics CRM כפתרון אשר יהווה התשתית לניהול תהליכים בארגון וטיפול בפניות. תהליכי אישורים ברשות הגז שהיו עד כה ארוכים ולא מאורגנים – יתייעלו משמעותית ויהיו מסודרים הרבה יותר נוכח האפשרות לתכנון ניהול נכון".

שיפור השירות

דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "פלטפורמתDynamics של מיקרוסופט הינה תשתית XRM המאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין ארגונים מוכווני שירות ללקוחות".

לדברי אורנה ראובני, מנהלת פרוייקטים בכירה ב-IT Solutions: "מדובר בפרוייקט מאתגר שדרש הרבה חשיבה, תשומת לב מפורטת לתהליכים מורכבים ועבודה מסודרת ועל פי מתודולוגיה בנויה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן