Skip to content

נתניהו מבטיח: "בישראל בית המשפט היה, הינו ויישאר עצמאי"

במפגש פרידה מנשיאת בית המשפט עליון, השופטת דורית בייניש, הודה לה ראש הממשלה, בשם העם והמדינה על שירות ארוך, אמיץ וחשוב. "עמדת בפרץ בצורה מרשימה ביותר" וקידם בברכה את הנשיא הנכנס אשר גרוניס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במפגש פרידה מנשיאת בית המשפט עליון, השופטת דורית בייניש, הודה לה ראש הממשלה, בשם העם והמדינה על שירות ארוך, אמיץ וחשוב. "עמדת בפרץ בצורה מרשימה ביותר" וקידם בברכה  את הנשיא הנכנס אשר גרוניס

מאת צבי זינגר

"עצמאות בית  המשפט היא דבר מובנה והכרחי. בישראל בית המשפט היה, הינו ויישאר עצמאי. כל ניסיון להביא דברים שיפגעו בעצמאות בית המשפט נופלים. גנזתי כל הצעה שנועדה לפגוע או לקצץ בכל צורה שהיא בעצמאותו של בית המשפט".

הנשיאה היוצאת השופטת דורית בייניש (אתר בימ"ש עליון)
הנשיאה היוצאת השופטת דורית בייניש (אתר בימ"ש עליון)

כך אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, במפגש פרידה מנשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, הפורשת בסוף החודש לגימלאות. נתניהו יזם ביקור ראשון מסוגו בבית המשפט העליון ונפגש שם עם כל סגל שופטי בית המשפט העליון, ובהם גם הנשיא הנבחר, השופט אשר גרוניס.

"רציתי להודות לך בשם  עם ישראל ומדינת ישראל על השירות הארוך והאמיץ והחשוב שלך, לשמור על בית המשפט העליון", אמר ראש הממשלה לנשיאת בית המשפט העליון בפתח הפגישה. "עשית את זה בצורה מופלאה, בתקופה לא פשוטה, תחת חצי ביקורת. זה לא קל לאף אחד אבל זה במיוחד לא קל לשופטים משום שהם  נעדרים בדרך כלל את יכולת התגובה הישירה. אבל אני חושב שעמדת בפרץ בצורה מרשימה ביותר. אני לא חושב שנרתעת ולא שינית דבר מהשקפתך על מה צריך לעשות שהוא נכון".

בסיום בירך רןה"מ את הנשיא הנבחר, כבוד השופט אשר גרוניס: "אני רוצה לברך אותך, השופט גרוניס. אתה ממשיך במסורת ומורשת מפוארת, אין מילה אחרת, מפוארת, שהיא יסוד מוסד בקיום הלאומי שלנו. אני חושב שהדמוקרטיה היא חלק מהקיום הלאומי שלנו ובית המשפט הוא אבן יסוד בדמוקרטיה שלנו".

1 Comment

  1. Tuco
    13 בפברואר 2012 @ 7:49

    אני היחיד שצמד המילים ״נתניהו מבטיח״ נראה לו כמו שקר?
    חשבתי שאתם עיתונות אחרת, כזו שלא משקרת!
    😉

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן