Skip to content

ריבלין: "ממשלת ישראל קיבלה את ההחלטות הנכונות"

"ממשלת ישראל קיבלה את ההחלטות הנכונות תוך בחינה של כל העובדות הנדרשות ואני חושב שהחלטתם מאוזנת וראויה לאור העובדות שעמדו לנגד עיניהם". כך אמר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, במהלך ביקורי תנחומים שערך היום אצל משפחות שכולות. אחר הצהריים הגיע הנשיא לבית משפחתו של הקצין הדר גולדין ז"ל, שם פגש את בני המשפחה ואתם את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"ממשלת ישראל קיבלה את ההחלטות הנכונות תוך בחינה של כל העובדות הנדרשות ואני חושב שהחלטתם מאוזנת וראויה לאור העובדות שעמדו לנגד עיניהם". כך אמר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, במהלך ביקורי תנחומים שערך היום אצל משפחות שכולות.

נשיא המדינה ריבלין ומפקדו של הדר גולדין ז"ל, סגן איתן, בבית שפחת גולדין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
נשיא המדינה ריבלין ומפקדו של הדר גולדין ז"ל, סגן איתן, בבית שפחת גולדין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

אחר הצהריים הגיע הנשיא לבית משפחתו של הקצין הדר גולדין ז"ל, שם פגש את בני המשפחה ואתם את מפקדו של הדר, סגן איתן, אשר שעט במנהרה אחרי הדר ז״ל בעת התקרית תוך שהוא מגלה אומץ לב וגבורה גדולה.

הנשיא ישב לצד המשפחה והקשיב לאיתן, אשר השיב לבני המשפחה את חפציו האישיים של הדר, הנשיא הקשיב לדברי איתן עד שסיים בדמעות את סיפורו, וכשקם לחץ הנשיא את ידו ואמר: "מעשה הגבורה שעשית אולי מובן מאליו עבורך, אבל לנו נותן תקוות רבות. ההחלטה שלך מעוררת התפעלות מכולכם, גיבורים ברמה האישית וברמה המוסרית הלאומית״.

הנשיא שוחח עם בני המשפחה אשר הראו לו את החפצים של הדר ז״ל, שהביא להם איתן וכתב מרשמיו בספר הזיכרונות המשפחתי. הנשיא ציין בפני המשפחה כי חטיבת גבעתי מהווה בית אמיתי גם עבורו, כאבא, אשר שניים מילדיו שירתו בחטיבה.

לאחר הביקור אמר הנשיא: "אני מבקר בצער את כל משפחות הנופלים ופוגש בכל פניו של העם שלנו: בכל העדות, בכל האזורים הגיאוגרפים, מהערים, מהמושבות ומהקיבוצים. בכל מקום הכאב גדול. יש גם שאלות, אך יחד עם איתן קיימת גם ההבנה שהעם כולו עומד מאחורי אלה שמסרו את נפשם. אין לי ספק כי צה"ל עשה את עבודתו. ממשלת ישראל קיבלה את ההחלטות הנכונות תוך בחינה של כל העובדות הנדרשות ואני חושב שהחלטתם מאוזנת וראויה לאור העובדות שעמדו לנגד עיניהם״

בנוסף ביקר היום הנשיא במשפחות החיילים סמ"ר אליאב אליהו חיים ז"ל, סמ"ר שי יעקוב קושניר ז"ל, סמל דניאל קדמי ז"ל וסרן לירן אדיר ז"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן