Skip to content

ביקור בית: "מאקי סושי" ברעננה

סניף חדש של הרשת "מאקי סושי" נפתח לאחרונה ברעננה • האם באמת אפשר למלא את הבטן במיטב המאכלים האסייתיים ובמחיר סביר?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כשנה נפתח בחיפה "מאקי סושי". אכן, גם לחיפה יש ים, וגם לשם שוחים הדגים, אבל כידוע – הדגים המשמשים להכנת סושי מגיעים לארץ בטיסה הישר מחו"ל. מסתבר, בדיעבד, שהמסעדה כה הצליחה, על כן פתחה עוד סניף בקרית חיים.

ממש לפני חודש, הכריזה הרשת הקטנטנה שהיא פותחת עוד שני סניפים בנתניה וברעננה, ואז כבר הבנו שכנראה הם עלו על נוסחה מוצלחת במיוחד. עשינו גם חישוב, שאם זה סניף במרחק נסיעה סביר, שעוד מאפשר להזדהות עם הדרום, אז בהחלט כדאי להריע לסניף הדרומי ביותר: רעננה.

סניף "מאקי סושי" ברעננהסניף "מאקי סושי" ברעננה

המסעדה המועצבת בצורה של דיינר נינוח, אמורה לספק מענה מהיר ונוח לבאי איזור התעשיה של רעננה – אנשים המחפשים להשביע את תיאבונם באופן זריז במטבח אסייתי ולהמשיך במטלות היום. עם זאת, בבואנו לדגום את המקום, דווקא סעדו משפחות שלמות ואף מרובות ילדים צרחניים: תמיד כיף לראות ילדים ישראליים בני 3 אוחזים בצ'ופסטיקס ובולסים בהנאה כריך סושי גדול ומכובד.

תפריט "מאקי סושי" מאוד רחב, ומציע מלבד מאכלים יפניים מקוריים – ניגירי, פוטומאקי ורולים מסקרנים של סושי, גם דים סאם כמחווה למטבח הסיני, מנעד של מאכלים אסייתים ועד עיבודים מערביים למאכלים מהמזרח: מסלמון במעטפת רוטב נפאלי ועד שניצלונים בבצק בירה יפנית בתוספת צ'ילי שום. המחירים סבירים מאוד, בטח שלהיצע האסייתי שקיים באיזור השרון. בל נשכח, שלעצלנים שקשה לסובב את סוויץ' המפתח באוטו – קיים גם תפריט משלוחים.

בהתאם לעצת המלצרית הנחמדה מאוד, שהצליחה לנהל לבד ובמרץ את כל האורחים שסעדו באותה עת בסניף, טעמנו מן המנות המומלצות הבאות:

צ'ופ צ'ופ – מיקס כרוב בעיטור בוטנים ברוטב יפני מתקתק – מגיע חינם למתארחי המסעדהמיקס כרוב בעיטור בוטנים ברוטב יפני מתקתק – מגיע חינם למתארחי המסעדה

הוסומאקי קריספי

הוסומאקי קריספי 8 יחידות – 29 שקל. טונה טרייה במרכז, והרול עצמו מטוגן בשמן עמוק למספר שניות.
מנה שאסור לפספס, חובה בכל קיבה רעבה
שלושה גיוזה במקשה אחתשלושה גיוזה במקשה אחת: גיוזה ירקות מוקפצים + גיוזה אווז + גיוזה תרד ובוטנים – 24 שקל (8 שקלים ליחידה)
ספיישל מאקי - התמחות המקוםספיישל מאקי – התמחות המקום: רצועות עוף קראנצ'י בתוספת רצועות בצל ירוק, נבטים וכרוב – 42 שקל
פוטומאקי ריינבו רולפוטומאקי ריינבו רול – 29 שקל. הצבעים, הטריות והטעם אכן מקבילים לתמונה

כמילה אחרונה, אם אתם תושבי רעננה או תושבי השרון בכלל, ומחפשים אחר אוכל אסייתי מהיר, טרי, איכותי ועשוי במדויק, בהחלט שווה לעצור באיזור התעשיה של רעננה ולפתוח שולחן סושי.

"מאקי סושי"  התעשיה 5, רעננה. טלפון: 09-8800440. שעות פעילות: א'-ה' 10:00-22:00, ו' 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש חצי שעה מיציאת השבת ועד 23:00.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן