Skip to content

מה כולל ביטוח מבנה ולמה אתם חייבים לעשות אותו?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
זמן קריאה: 2 דקות

ביטוח מבנה הוא הגנה חיונית לבעלי בתים. הוא מספק כיסוי לאזורים משותפים וליחידות נפרדות מפני סיכונים שונים. עוד לפני שננסה להבין מה כולל ביטוח מבנה, חשוב להבין: זה סוג ספציפי של ביטוח רכוש. ביטוח זה למעשה מכסה המבנה הפיזי של בניין, כולל שטחים משותפים ויחידות נפרדות.

הוא שונה מסוגים אחרים של ביטוח רכוש, כגון ביטוח תכולה, המכסה חפצים אישיים בתוך נכס.הכיסוי הניתן על ידי ביטוח מבנה משתנה בהתאם לפוליסה. עם זאת, ישנם מספר נתונים שלרוב חוזרים על עצמם, כמו למשל: כיסוי  מפני נזקים גדולים ומורכבים כגון רעידות אדמה, שריפות ונזקי מים. עוד לא עשיתם ביטוח כזה? עכשיו זה הזמן.

צילום: building-ins.co.il

כל התשובות לשאלה מה כולל ביטוח מבנה

ביטוח הבניין המשותף כולל בתוכו עוד מספר סעיפים חשובים. למשל, הוא יכול לכסות מקרים פחות חמורים מרעידת אדמה כגון נזק למערכות חשמל. בבואנו להבין מה כולל ביטוח מבנה אנחנו רואים שפעמים רבות הוא יכסה גם נזקים למערכות חימום מרכזי או מעליות שנגרמו עקב אירועי טבע או סיבות אחרות. בנוסף לתחומי כיסוי אלה, ביטוח בניין משותף כולל גם הגנה מפני פגיעות של צד שלישי.

לדוגמה, הוא מכסה מצבים בהם מנקה נפצע בזמן העבודה בבניין. אם  אורח או עובר אורח מחליק בחדר המדרגות ונגרם לו נזק, גם אז ביטוח מבנה יכסה את הנזק. ועדי בתים, המייצגים את האינטרסים של בעלי הדירות בבניין משותף, ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת כיסוי ביטוח מבנה מספק לבניין.

הם אחראים לכל נזק שנגרם בתוך הבניין המשותף. לכן עליהם לוודא שפוליסת ביטוח המבנה של הבניין מספקת הגנה מקיפה לכלל הדיירים.

 

למה כל כך חשוב לעשות ביטוח מבנה?

כפי שראינו, התשובה לשאלה מה כולל ביטוח מבנה הינה מורכבת, כי זה תלוי בפוליסה שעליה אתם בוחרים לחתום. מה שכן, חשוב להבין: על מהות ועל קיומו של הביטוח אין עוררין. הוא חשוב מכמה סיבות: ראשית, הוא מספק הגנה כלכלית מפני נזקים פוטנציאליים למבנה.

זה יכול לחסוך מכם, בעלי הדירות בבניין, עלויות תיקון משמעותיות במקרה של אסונות בלתי צפויים. שנית, ביטוח מבנה נותן שקט נפשי לבעלי הדירות, בידיעה שהרכוש שלהם מוגן מפני סכנות אפשריות.

בנוסף, ביטוח מבנה הוא לעתים קרובות דרישה חוקית לבניינים משותפים, מה שהופך אותו למרכיב הכרחי בבעלות אחראית על נכס.

 

הדברים שכדאי לדעת על בחירת חברת הביטוח שלכם

אתם מעוניינים לא רק לעשות ביטוח בניין משותף, אלא תרצו לעשות זאת גם כמה שיותר? אתם לגמרי צודקים, אך חשוב בכל זאת לעצור ולבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים.

בחירת חברת הביטוח הנכונה לפוליסת ביטוח המבנה שלכם היא החלטה חשובה. לכן ראוי לברר מראש כל מה שניתן אודות חברת הביטוח הנבחרת.

למשל: האם היא אמינה? בעלת מוניטין ובעלת כמה שיותר המלצות? אם אתם מחפשים חברת ביטוח שבאמת תיתן לכם מענה ועזרה, פנו אל חברת building-ins.

אתם תראו כבר מהרגע הראשון שכאן יש לכם על מי לסמוך. זו חברה עם ניסיון, עם ידע ועם הרבה מאוד לקוחות שיכולים להעיד על שירותיה הטובים. לכן, אם תוכלו לחתום כאן על פוליסת ביטוח עבור המבנה המשותף שלכם עוד היום, למה לדחות זאת למחר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן