Skip to content

ה-FBI מזהיר: חשש שאיראן והחיזבאללה יתקפו קהיליות יהודיות בארה"ב

השרה לביטחון פנים האמריקאית: ה-FBI יתדרך נציגים בקהילות כיצד לזהות ולדווח על חשד. למרות החשש, אין בכוונת כוחות הביטחון האמריקאיים להגביר את האבטחה הקיימת בקהילות ובמוסדות היהודיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזכירת ביטחון הפנים האמריקאית: ה-FBI יתדרך נציגים בקהילות כיצד לזהות ולדווח על חשד. למרות החשש, אין בכוונת כוחות הביטחון האמריקאיים להגביר את  האבטחה  הקיימת בקהילות ובמוסדות היהודיים

מאת אליק מאור

בנאום שנשאה אתמול (רביעי) השרה לביטחון פנים האמריקאית, ג'נט נפוליטנו, בעת דיון בבית הנבחרים  האמריקאי, אמרה השרה כי יש דאגה וחשש לביטחון קהילות ומטרות יהודיות ברחבי אמריקה. כך מסרה  רשת "פוקס", האמריקאית.

ג'נט נפוליטנו (צילום: מחלקת המדינה האמריקאית, ויקימדיה)
לא ידוע על איום נקודתי. ג'נט נפוליטנו (צילום: מחלקת המדינה האמריקאית, ויקימדיה)

לדברי השרה, ה-FBI צפוי לזמן אליו בקרוב מנהיגים ונציגים של קהילות יהודיות, על מנת לתדרכם כיצד לזהות איומים וחשדות לפגיעה וטרור. נפוליטנו אמרה במהלך הדיון, כי הממשל האמריקאי עוקב בדריכות ובשיטתיות אחרי הפעילות של החיזבאללה ברחבי העולם וארה"ב בפרט, אך נכון לעכשיו לא ידוע להם על איום נקודתי נגד ארגון או מטרה בארה"ב.

גם יו"ר הוועדה לביטחון פנים, פיטר קינג, ציין כי הוא מאמין שלנוכח המתח הגובר במזרח התיכון, יש איום מתגבר מצד החיזבאללה ואיראן. עוד נודע, כי למרות החשש, אין בכוונת כוחות הביטחון האמריקאיים להגביר את  האבטחה  הקיימת בקהילות ובמוסדות היהודיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן