Skip to content

השר אהרונוביץ פורש מהחיים הפוליטיים

אהרונוביץ' הוא השלישי ב"ישראל ביתנו" לאחר השר עוזי לנדאו ויו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ דוד רותם. ליברמן: ״אני מודה ליצחק אהרונוביץ׳ על השנים בהן כיהן מטעמה של ״ישראל ביתנו״ בממשלה ובכנסת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר 8 שנים בכנסת ובממשלה – גם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. השר אהרונוביץ הוא השלישי מרשימת "ישראל ביתנו", שהודיע על פרישתו, לאחר השר עוזי לנדאו וח"כ דודו רותם. השר אהרווביץ' הודיע על פרישתו, לאחר שיו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הודיע לו כי לא ישובץ ברשימת מפלגתו לכנסת הבאה.

אהרונוביץ'. הפורש השלישי מהמפלגה (צילום: ציפי מנשה)
אהרונוביץ'. הפורש השלישי מהמפלגה (צילום: ציפי מנשה)

"לאחר שמונה שנים במערכת הפוליטית, מתוכן כיהנתי כשנה בתפקיד שר התיירות ושש שנים כשר לביטחון פנים, שנים המצטרפות ל-32 שנים בהן שירתתי במערכת הביטחון, סיכמתי אתמול עם יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן על פרישתי מהמפלגה ומהחיים הפוליטיים אליהם הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב – אני מאמין שכך עשיתי", הודיע השר אהרונוביץ'.

שר החוץ ויו״ר ״ישראל ביתנו״, אביגדור ליברמן הגיב בהודעה שבה נאמר כי "בתפקידיו כשר לביטחון פנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ׳ תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה ואני משוכנע שאהרונוביץ׳ ימשיך ויתרום למדינת ישראל ושאנו נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד״.

ח"כ שלי יחימוביץ' אומרת כי עזיבתו של השר יצחק אהרונוביץ' מצערת. "מדובר בשר מקצועי וענייני, שקידם את המשטרה בתחומים רבים, גיבה את שוטריו, ומעולם לא ניסה להתערב או להשפיע גם בחקירות שנגעו ליו"ר מפלגתו וחבריו למפלגה. שיתפתי איתו פעולה בכל הנוגע לשכר השוטרים ומעמדם, ונושא זה היה בראש מעייניו. עזיבתו של אהרונוביץ' היא עוד אבן שנופלת בחומה של מפלגת ימין קיצוני וגזעני שהשחיתות פשתה בה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן