Skip to content

סופי: הליכוד – 30 מנדטים; מרצ – 5; גלאון תישאר בכנסת

עם תום ספירת הקולות במעטפות הכפולות, מתברר כי הרשימה המשותפת ויהדות התורה איבדו - כל אחת - מנדט. ח"כ זהבה גלאון ביטלה את התפטרותה מהכנסת, לאחר שמפלגתה זכתה במנדט נוסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום - ויקיפדיה
צילום - ויקיפדיה

סופית: הליכוד עולה מ-29 ל-30 מנדטים; מרצ עולה ל-5 מנדטים; הרשימה המשותפת יורדת מ-14 מנדטים ל-13 ויהדות התורה מאבדת מנדט ויורדת ל-6 מנדטים. כך עולה עם סיום ספירתן של למעלה מ-200 אלף המעטפות הכפולות של חיילי צה"ל, הסגל הדיפלומטי בחו"ל, אנשי המשטרה בתפקיד וקולות הבוחרים בבתי החולים ובבתי הסוהר.

ועדת הבחירות המרכזית צפויה לפרסם את תוצאות האמת הסופיות בשעות הצהריים.

לאור המנדט הנוסף שקיבלה מרצ לאחר תום ספירת הקולות הודיעה יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון כי תישאר בכנסת. בהודעה שהיא פרסמה נאמר: "מרצ קיבלה את המנדט החמישי מתומכים צעירים, מחיילי צה"ל, שהעלו את שיעורי התמיכה במרצ. מה שהביא את מרצ לשמור על כוחה מבחינת מספר המצביעים, כ-170 אלף, לעומת הבחירות הקודמות. בנסיבות שנוצרו מדובר בהצלחה כנגד כל הסיכויים".

"התרגשתי מאלפי הפניות שקיבלתי, מהתמיכה ומהעידוד. אנחנו נכנסים לתהליך בנייה מחדש של מרצ ושל השמאל בישראל, אותו אוביל עם חברותיי וחבריי לסיעה ויחד נניף מול ממשלת הימין את דגל השלום, הצדק החברתי, השוויון והמאבק בגזענות בחזית הפרלמנטרית והחוץ פרלמנטרית".

1 Comment

  1. גורן
    19 במרץ 2015 @ 15:19

    התוצאות סופיות אבל חלק מהעם שהפסיד השמאל לא מוכן לקבל את הכרעת העם אלונה קמחי זמרת סופרת
    "תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם" בעקבות תוצאות הבחירות כתבה הסופרת והשחקנית את הסטטוס הבא: "לכל עם יש את השלטון שהוא ראוי לו. רק המוות יציל אתכם מעצמכם מצטרף אליה גל וולינץ, מי שיצר בזמנו את חמסת "אטבח אל יהוד" מעוררת המחלוקת, פרסם פוסט נגד מצביעי ביבי בפוסט, שפרסם וולינץ אתמול בפייסבוק שלו, הוא פונה ל"מסעודה משדרות" – דמות מטאפורית שמייצגת את ה"עמך", את מצביעי נתניהו כביכול – ומודיע על ניתוק יחסיו עמה. "שלום לך מסעודה", כתב, "צר לי, לא נותר לי גרגר של סימפטיה עבורך. מבחינתי את יכולה להמשיך להירקב במסדרונות בתי החולים […] את ומשפחתך מטומטמים מדי […] לי אל תדאגי, שורשי באירופה. מתקתק אזרחות ועף. ומה אתך? תלכי לעזאזל!"
    זה לא הסוף כנראה יצוצו עוד " מאוכזבים" עם פניני שנאה והתנשאות וגזענות אני לא מבין השמאל הם דמוקרטים הם לא מקבלים את הכרעת העם והדבר האחרון אם שנאה כזאת והתנשאות כזאת לעולם לא יחזרו לשלטון ולא צריך להזכיר את גרבוז ואת סובול

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן