Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מבין המוצרים שבדקנו השבוע, השלט למסיבות וימי הולדת הוא ללא ספק המוצר המסקרן ביותר. אבל זה לא המוצר היחיד שניסינו: גם נוזל לניקוי הרצפה המחזיר את הברק, מוצרים לטיפוח כף הרגל, מוצרים לטיפוח השיער המיועדים לגברים, וקולפנים קיבלו את תשומת הלב שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלט של בא לי באנר

חברת הפרסום ברעם הקימה את החברה הזו, המספקת פתרון לאירועים ומסיבות: אתר אינטרנט בו ניתן לעצב ולהזמין שלט מודפס למסיבות וימי הולדת. מכאן מגיע השם באנר, הלקוח אמנם מעולם הפרסום הדיגיטלי אך מתחבר בדרך מסויימת לשלט, שגם לו יש צורה מלבנית כמו לבאנרים הפרסומיים. הבאנר מגיע בשלושה גדלים – עד לאורך 2.4 מ' – והאתר כולל מספר רב של שלטים לאירועים שונים, כך שכל מה שצריך לעשות הוא להשלים בשלט פרטים אישיים, להוסיף תמונה, ולהזמין. האתר קל ונוח לשימוש, ההזמנה לוקחת דקות ספורות והשלט מגיע בזמן המובטח, כאשר מה שראינו באתר – קיבלנו במציאות. כדאי לדעת כי באתר אפשר להזמין שלט גם לאירועים כמו השכרת הבית או אירוע מכירה. עם זאת, לנו חסרים כמה דברים, כמו האפשרות להכניס בשלט מספר תמונות, או האפשרות ליצור שלט מאפס, כולל העיצוב שלו.

179-229 שקלים. להשיג ב- http://www.balibanner.co.il

[rating=4]

צילום: יח"צ

Peeler Pro של ARCOSTEEL

היבואנית של המותג בישראל השיקה סדרת קולפנים חדשה של המותג. הסדרה כוללת שלושה מוצרים המתאימים לסוגים שונים של קילופים וחיתוכים: קולפן דו כיווני משונן לקילוף ירקות ופירות רכים כמו עגבניה, מנגו ואפרסק; קולפן דו כיווני חלק לקילוף ירקות ופירות קשים כמו תפו"א, מלפפון וגזר; וקולפן ג'וליאן בעל להבים חדים המיועד לקילוף רצועות מעוצבות. אנו ניסינו את הקולפן החלק, שקילף היטב ובמהירות את הקליפה של כל הירקות והפירות הקשים אצלנו בבית. הוא אכן מתאים לשימוש ביד ימן וביד שמאל, אך האחיזה שלו לא היתה הנוחה ביותר.

33-36 שקלים. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

[rating=3]

צילום: יוסי פונס

 

סוד Brilliant של Henkel

נוזל רצפות כבר יש בשוק ולא מעט חברות מציעות מוצרים דומים, אך החדש אמור לעשות משהו שאף אחד אחר לא עשה לפניו: חידוש ברק הרצפות. המוצר מבוסס על פולימר המנקה ובנוסף מחדש את ברק הרצפות בכל שימוש. בנוסף, מבטיחים בחברה ייבוש מהיר, ניחוח לאורך זמן ארוך (המוצר נמכר בשני ניחוחות שונים), והאמה לכל סוגי הרצפות. אנו ניסינו אותו בדירה שלנו, על רצפות שיוצרו עוד לפני קום המדינה. הניקוי היה מצוין והייבוש אכן היה מהיר יותר מהרגיל. בכל הקשור לברק, אנחנו לא בטוחים: היו שראו את הדירה לאחר הניקוי ושמו לב לשינוי, אחרים לא ראו הבדל.

17.9 שקלים ל-1.25 ליטר. להשיג ברשתות הישווק והפארם.

[rating=4]

צילום: אפרת אשל

מוצרים לטיפול בכף הרגל של דוקטור עור

החברה השיקה שני מוצרים לטיפוח כף הרגל. הראשון הוא Doctor Or SilkTouch, פצירה חשמלית המיועדת להסרה של עור יבש. זה מוצר טוב שמצליח לשמור על כף רגיל במצב טוב אם מקפידים גם ללכת לפדיקור מדי פעם; אך חשוב לציין שמוצר כזה בדיוק יש כבר בשוק, לאחר שחברה אחרת השיקה אותו לפני שנה. המוצר השני הוא קרם רגליים טיפולי, שמספק כמות יפה של לחות לעור לאחר השימוש בפצירה. גם כאן אין חידוש של ממש בקרם, אך הוא עושה את העבודה העיקרית שלו.

149 שקלים לפצירה, 60.4 שקלים לקרם. להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים.

[rating=3]

צילום: יהודה אוליאל

MITCH של PAUL MITCHELL

מותג טיפוח השיער השיק סדרה של מוצרי טיפוח שיער לגברים, הכוללת שלושה מוצרים חדשים לעיצובים שונים של השיער. אנו ניסינו את ה-CLEAN CUT, קרם לעיצוב בעל אחיזה בינונית ובגימור סמי-מט. הבחור שניסה עבורנו את המוצר אהב אותו מאוד – הגימור אכן נטול ברק והמרקם נעים יחסית, לא הסוג הקשה שאינו זז אך שומר בו בעת על המראה הרצוי לאורך כל שעות היום.

119 שקלים ל-85 גרם. להשיג אצל מעצבי שיער.

[rating=5]

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן