Skip to content

הארלי דוידסון במסע אופנועים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

אלבר-מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל מעניקה חסות למסע אופנועים של קהילת רוכבי הארלי בישראל אותו עורכת עמותת "גמאני"- גם אני חליתי בסרטן השד בשיתוף עם מועדון רוכבי הארלי דוידסון בישראל. "גמאני" הנה קבוצת נשים חולות ומחלימות מסרטן השד אשר מונה מאות נשים בכל רחבי הארץ,שבחרו בחיים,באופטימיות וברצון לתמוך האחת בשנייה. 100 רוכבי הארלי דוידסון אשר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלבר-מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל מעניקה חסות למסע אופנועים של קהילת רוכבי הארלי בישראל אותו עורכת עמותת "גמאני"- גם אני חליתי בסרטן השד בשיתוף עם מועדון רוכבי הארלי דוידסון בישראל. "גמאני" הנה קבוצת נשים חולות ומחלימות מסרטן השד אשר מונה מאות נשים בכל רחבי הארץ,שבחרו בחיים,באופטימיות וברצון לתמוך האחת בשנייה.

הארלי דיווידסון "עושים רעש" (צילום :דן בר-דוב)

100 רוכבי הארלי דוידסון אשר יגיעו לאירוע בחולצות שחורות ואילו הנשים בחולצות ורודות ירכיבו את הנשים מהקבוצה על האופנועים כדי "לעשות רעש" ולהעלות את המודעות למחלת סרטן השד אשר היום פוגעת בכ- 4500 נשים כל שנה בישראל. הקבוצה מעוניינת לגרום לנשים ללכת להיבדק כיוון שגילוי מוקדם מציל חיים. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ – 90%.

בנוסף, אסותא מרכזים רפואיים יתרמו לטובת האירוע את ניידת הממוגרפיה שמפעיל בית החולים, שמנגישה את הבדיקה מצילת החיים לנשים ברחבי הארץ.. במהלך האירוע  יוכלו נשים לבצע  במקום בדיקה לגילוי מוקדם.

הארוע יתקיים ברחבת סוכנות הארלי בחולון (צילום:דן בר-דוב)

האירוע יתקיים ביום ו' 02/10/2015 בשעה 10:00 בבוקר ויתחיל מרחבת סוכנות הארלי דוידסון שבחולון, רחוב המלאכה 6.

ניסים בנימין, מנהל פעילות אלבר מוטו מציין כי "נפלה בידנו הזדמנות מרגשת לקחת חסות על אירוע רכיבה מיוחד אשר מטרתו להציל חיים של נשים. אנו מאמינים כי האירוע וחשיפתו לציבור הרחב יגרום ליותר נשים ללכת להיבדק ובכך נוכל לתרום את חלקנו למען עתיד טוב יותר לנשים ולמשפחותיהן." .

1 Comment

  1. אביתר
    24 בספטמבר 2015 @ 17:16

    כל הכבוד על היוזמה הכה חשובה! יפה לראות שחברות גדולות משקיעות זמן ומשאבים גם בדברים שהם לא למטרות רווח.
    בנימה קצת אחרת, אני כל כך מחכה ליום שבו אוכל להרשות לעצמי לקנות אופנוע של הארלי דיווידסון משלי לנסיעות בסופי שבוע.. כשהייתי צעיר קניתי אחד משומש (וחצי מפורק) לטיול חוף לחוף בארה"ב וזאת הייתה אחת מהחוויות היותר טובות שהיו לי אי פעם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן