Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מוצרים לטיפוח השיער היבש, דאודורנטים להגנה מפני זיעה, מרקי ירקות לתינוקות, מדליק פחמים אקולוגי וסכין גילוח לגוף, המיועדת בכלל לגברים. זה מה שיש לנו לומר על המוצרים החדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרקי ירקות עם תוספות של מטרנה

עבור הזמנים בהם אין כוח או יכולת להכין לתינוקות מרק בבית, השיקה החברה ליין של מרקי ירקות, המגיעים כל אחד עם תוספת: מרק ירקות מעורבים, מרק עגבניות וגזר בתוספת אורז, ומרק ירקות מעורבים בתוספת פתיתים. אין בהם מלח, סוכר, חומרים משמרים או טעם וריח, ובמבחן הטעימה שלנו הן עברו טוב: שני התינוקות שניסו אותם אהבו, וגם ההורים היו מרוצים מהמרקם ומהמגוון.

מ-6.9 שקלים ל-250 גרם, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

צילום: יח"צ

Gillette BODY של ג'ילט

אנחנו מניחים שמרבית הגברים בישראל לא יעשו שימוש במוצר הזה, שהוא בפשטות סכין גילוח רב פעמית, המיועדת לגילוח שיער הגוף. אבל אלו שכן יגלו כי מדובר בידית נוחה לשימוש עם סכין המכילה שלושה להבים, כמו גם שלושה פסי לחות כדי לאפשר לסכין להחליק בקלות. הסכין מתמודדת יפה עם אזורים רגישים בגוף ומגלחת אותם בקלות, מבלי ליצור גירוי לעור. אך אם יש לכם עור רגיש מלכתחילה, ייתכן שגם האופציה הזו לא תהיה טובה לכם.

39.9 שקלים לידית עם סכין, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

צילום: יח"צ

Fa Fresh & dry של הנקל

למרות שנהוג לשייך דאודורנטים לעונת הקיץ, בישראל הם נדרשים כל השנה, ולו מהסיבה שהקיץ החליף את הסתיו ועשוי להופיע גם בעונת החורף. לשם כך ניסינו דאודורנט ספריי מסדרת הדאודורנטים החדשה של המותג, הכוללת גם דאודורנטים בצורת רול און. זוהי למעשה השדקה מחדש של הסדרה, שעברה שני שינויים: מיכל נוח יותר לאחיזה וכן פורמולה משודרגת, כזו שמבטיחה עמידות ל-48 שעות. אנו לא מנענו מקלחת לכל כך הרבה זמן כדי לנסות את העמידות של המוצר, אבל בטווח של 24 שעות הוא התגלה כעמיד. יש לו ניחוח קצת חזק, אבל הוא הופך להיות נעים יותר לאחר זמן מה, ובכל הקשור לכתמים על הבגדים, היתה לו השפעה קטנה על הצבע.

18.9/19.9 שקלים ל-150/50 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות מובחרות.

[rating=3]

צילום: אפרת אשל

EasyLight של אינטרסן

החברה מצהירה על המוצר הזה כעל מוצר אקולוגי, אבל אנו לא לחגמרי מבינים מדוע. זהו למעשה חתיכות של סיבי עץ הטבולים בשמן צמחי, כך מצהירה החברה, שקל להדליק אותם. עובדה זו מאפשרת לדחוף כמה מהם למנגל פחמים, ואחרי כמה דקות מקבלים פחמים בוערים, מבלי הצורך להוסיף חומרי בערה ועם פחות צורך לנפנף. הם אמנם מייצרים פחות עשן ועדיף לטעמנו להשתמש בשמן מאשר בנפט, אבל מעבר להועבדה שהוא מקל על פעולת הברביקיו, אנו לא מבינים את ההשפעה הסביבתית המיוחסת לו.

8.9 שקלים ל-32 יחידות. להשיג בנקודות המכירה.

[rating=3]

 צילום: אפרת אשל

Elvive שישה שמנים מופלאים של L'OREAL PARIS

סדרת מוצרים זו מיועדת לבעלות שיער יבש עד יבש מאוד, כולל כל מי שפעולות כגון צביעת השיער וההחלקה שלו מייבשים אותו. כל מוצרי הסדרה משלבים תמציות של קמומיל, חמניות, לוטוס, פשתן, טיארה וורד, המעניקים לסדרה את השם שלה; וניתן למצוא שמפו, מרכך ומסכה. נסיינית אחת שניסתה את המוצרים סיפרה שהשמפו העיר לחיים את הקצוות השרופים ופתח בקלות קשרים בשיער; המרכך תרם לרכות הכוללת והמסכה שיפרה עוד יותר את מצב הקצוות השרופים. אך אחרי מספר ימים של שימוש בשמפו השורשים נראו שומניים, ולכן לא כדאי להשתמש בו על בסיס קבוע. נסיינית נוספת דיווחה כי השמפו ריכך כל כך את השיער הדק שלה, עד שקשה היה לה לעצב אותו לאחר מכן.

24.9 שקלים ל-600 מ"ל שמפו ומרכך, 40.5 שקלים ל-300 מ"ל מסיכה, לפני מבצעים והנחות. להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

[rating=3]

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן