Skip to content

הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40 בתל-אביב

קרוב לאלפיים איש התכנסו הערב להפגין מול מועדון "אלנבי 40" בדרישה לסגור אותו לאלתר. ההפגנה התארגנה בעקבות הכתבה בערוץ 10 אודות האירוע המזעזע במועדון התל-אביבי, שבמהלכו עלו מספר גברים בזה אחר זה על הבר וקיימו יחסי מין עם בחורה שתויה כלוט ומטושטשת לחלוטין כשמסביבם המבלים במקום מעודדים, מוחאים כפיים, נותנים הוראות, מצלמים תמונות וסרטונים שבהמשך […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרוב לאלפיים איש התכנסו הערב להפגין מול מועדון "אלנבי 40" בדרישה לסגור אותו לאלתר.

ההפגנה התארגנה בעקבות הכתבה בערוץ 10 אודות האירוע המזעזע במועדון התל-אביבי, שבמהלכו עלו מספר גברים בזה אחר זה על הבר וקיימו יחסי מין עם בחורה שתויה כלוט ומטושטשת לחלוטין כשמסביבם המבלים במקום מעודדים, מוחאים כפיים, נותנים הוראות, מצלמים תמונות וסרטונים שבהמשך הופצו ברשתות. מנהלי ועובדי המקום לא עצרו את המתרחש. בכתבה, נשמעת קריינות ברקע במיקרופון הכוללת הוראות ודרבון של המשתתפים,

מארגני הפגנה אומרים כי בניגוד לאווירת הביזוי וההשפלה של הנשים והגברים בסרטון, הם קוראים לסולידאריות חברתית בקריאה משותפת לסגור לאלתר את "אלנבי 40".

"די לתרבות האונס" מפגינות מול מועדון "אלנבי 40" (צילום: דן בר-דוב)

על רקע זה הודיעה היום פרקליטות מחוז תל-אביב כי תפנה למשטרה שתחקור את האירוע במועדון אלנבי 40 למרות שהצעירה הנראית בסרטון לא הגישה תלונה.

ח"כ רוויטל סוויד מהמחנה הציוני שנאמה בהפגנה אמרה "נשים הן לא הפקר,לא נסכים כי מישהו ינוצל בצורה הזו כשהוא שיכור – נשים הן לא הפקר" וקראה "לסגור את המועדון ולחקור את באי המועדון" כמו כן קראה לחקור את אילו שהפיצו את הסרטון ברשת וגרמו ל"שיימינג" שהוא לדבריה "אונס נוסף" של הצעירה בכל פעם שמישהו צופה בסרטון.

ח"כ רויטל סוויד יחד עם המפגינים מול המועדון (צילום: דן בר-דוב)

ח"כ מירב מיכאלי אמרה כי חוסר הביטחון הלאומי שחשים כיום על רקע האירועים בירושלים ובמקומות אחרים,כמוהו  כחוסר הביטחון האישי שחשה כל אישה מידי יום.

בינתיים המועדון סגור (צילום: דן בר-דוב)
מפגינים מול "אלנבי 40" (צילום: דן בר-דוב)
מפגינים מול "אלנבי 40" (צילום: דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן