Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

בירות חדשות מסקוטלנד, דאודורטים לגברים בגודל מיוחד, בשמים לילדות, טלביות מחודשות למדיח - ומהודרה מיוחדת של הטוש אקלה המפורסם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Speed Stick XL של ספיד סטיק

שני דברים כדאי לדעת ביחס להשקה הזו. ראשית, מדובר – כפי שהשם מרמז – על דאודורנטים גדולים במיוחד. מדובר בדאודורנטים סטיק, הנמכרים במשקל של 85 גרם, כמעט 30 גרם מעל המוצרים הוותיקים של החברה, ואחד הגדולים שתמצאו בשוק. כל זה לא משפיע על המחיר, שעומד על 23.9-25.9 שקלים, לפני מבצעים שונים, אם ישנם. העובדה השניה זו התוספת של שני ניחוחות חדשים – Musk ו-Ocean Surf. אנחנו ניסינו את זה שאמור להזכיר לנו אוקיינוס וגלישה, והוא בעיקר הזכיר לנו דאודורנטים אחרים שגם הם מנסים להזכיר לנו את הים. בקיצור, נעים אבל לא מקורי, ובכלל לא בטוח שכך הים באמת מריח. המכל עצמו נוח לשימוש גם בצורתו המוגדלת, והדאודורנט עמיד, נעים על העור, והריח אינו מכביד.  בכל הנוגע לבגדים, הוא השאיר מעט כתמים על החולצה.

23.9-25.9 שקלים ל-85 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 צילום: יח"צ

בירות סקוטיות של בלאק וולף

חובבי הבירות שמוכנים להתנסות בטעמים חדשים, יכולים לדגום מעתה את הבירות של המבשלה הזו. מקור המבשלה הוא בסקטולנד, שם מייצרים מעל 30 בירות שונות. לכאן מגיעות בשלב זה רק ארבע: קולס, כלומר קראפט לאגר, עם 4.2% אלכוהול;  פלורידה בלאק, עם 4.5% אלכוהול; בירה וויסקי 1488, המיושנת בחביות בהן מייצרים וויסקי; ודאבל אספרסו, בירה כהה עם טעמים בולטים של קפה. אנחנו אהבנו בעיקר את בירת הוויסקי, שמקבלת ארומות האופייניות למשקה האלכוהולי, וגם בירת האספרסו התחבבה על מי שאוהב את שילובי המשקאות והטעמים.

18-27 שקלים ל-330-500 מ"ל. להשיג בטיב טעם ובחנויות יין ואלכוהול.

צילום: אסף לוי

Touche Éclat Kiss & Love של איב סאן לורן

האמת היא שהמהדורה המיוחדת של המוצר היא רק תירוץ לקנות אותו, או צ'ופר חביב ללקוחות הקבועות שלו. מי שאינה מכירה, מדובר במוצר המגיע בצורת טוש – ולכן השם – אשר לאחר מספר מריחות סביב העיניים אזור ה-T של הפנים, מבהיר את המראה ומאיר את הפנים. זה מוצר טיפוח/איפור מהוותיקים והמוצלחים ביותר של המותג, שכדאי לאמץ לתיק לאותן השעות ולאותם הרגעים במהלך היום, בהם צריך להראות כאילו קמנו עכשיו מהשינה. המוצר נמכר בשני "צבעים": זוהר או שנהב. אהבנו אותו בצורתו הקבועה, והמהדורה החדשה היא גימיק חביב.

240 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם.

צילום: יח"צ חו"ל

סומט גולד של הנקל סוד

ההשקה מחדש של המוצר הזה נעשית לאור שינוי הפורמולה. על פניו אלו אותן הטבליות הידועות של החברה, אלא שנוסחה חדשה, המכילה לדברי היצרנית "מיליון מיקרו חלקיקים פעילים" אמורה לעשות ניקוי עמוק יותר מבעבר. ניסינו את זה במדיח הכלים שלנו על כלים שבעבר היינו מנקים אותם קצת בעצמנו לפני שהיינו מכניסים אותם למדיח הכלים. היו מקרים שהופתענו לטובה – כתמי שומן שרוף בסיר בישול, למשל, ירדו היטב מבלי שהיינו צריכים לעשות דבר. כתמים אחרים, כמו כתמי קפה על כוס שלא נוקתה זמן מה, נשארו בחלק מהמקרים גם לאחר ההדחה.

22-40 שקלים ל-22-44 טבליות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

בשמים של הלו קיטי

שלא יהיה ספק, הבשמים הללו מיועדים לילדות. העיצוב מעט ילדותי וגם הניחוחות של הבשמים. יכול להיות שיש נשים שמעדיפות להריח ככה, אבל אנחנו מעדיפים לשמור אותם לילדות בלבד. הסדרה ממותגת לפי בירות אירופאיות, והניחוחות של הבשמים מבוססים על פירות: ירוק-תפוח ממותג רומא, ורוד-פוקסיה ממותג פריז, וכתום-תפוז ממותג לונדון. האחרון משלב הדרים עם אשכולית אדומה, ולמרות שאפשר להבחין בהם, הריח הוא בעיקר מתקתק. על השאלה מדוע ילדה צריכה בושם, אין לנו תשובה טובה.

50 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, טויס אר אס, הפנינג, הפיראט-האדום ובחנויות ילדים.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן