Skip to content

ריבלין: "פגיעה בשב״כ היא פגיעה בביטחון ישראל"

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, מתייצב לצד השב"כ מול הקמפיין של הימין הקיצוני. בהודעה שפרסם הנשיא נאמר: "יש במדינת ישראל מנגנוני בקרה ומנגנוני פיקוח, ואף גוף או אזרח במדינת ישראל לא נמצא מעליהם. כל החרד מפני פעולות לא מוצדקות, יכול לפנות אל אותם מנגנונים ולקבל מענה ברור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין מתייצב לצד השב"כ. בהתייחסו לטענות הימין הקיצוני נגד השב"כ ובעקבות הסרטון שנחשף אמש, כתב נשיא המדינה בהודעה שפרסם: "במלחמה שלנו על דמותה ובטחונה של מדינת ישראל, אנשי שירות הביטחון הכללי הם כוח מגן איתן. טובי בנינו ובנותינו, שעמלים לילות כימים כדי שאנחנו, כולנו, נישן בשקט.

"מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו". ריבלין (צילום: דן בר דוב)
"מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו". ריבלין (צילום: דן בר דוב)

"אני נפגש איתם, עם המפקדים שלהם, ועם העומד בראשם, יורם כהן, שומר ישראל ואיש עתיר זכויות ומעשים", נאמר בהודעת הנשיא. "הוא, וכל המשרתים תחתיו, הם חדורי אמונה בעשייתם למען ההגנה על מדינת ישראל. יש במדינת ישראל מנגנוני בקרה ומנגנוני פיקוח, ואף גוף או אזרח במדינת ישראל לא נמצא מעליהם. כל החרד מפני פעולות לא מוצדקות, יכול לפנות אל אותם מנגנונים ולקבל מענה ברור".

בהמשך הודעתו מזהיר הנשיא מהכפשה והחלשה של השב״כ. "פגיעה בשב״כ היא פגיעה בביטחון ישראל. מי שישתוק מול ההסתה, יתמודד עם אותה ההסתה בחצר הבית שלו. מבורכת ונחוצה העמדה הנחרצת אותה מביעים מנהיגים רמים ורבים ביממה האחרונה למול הסרטון המחליא אליו נחשפנו. אני מחזק את העמדה המוסרית הברורה שהשמיעה המנהיגות הפוליטית והציבורית, שעומדת איתן נגד ההסתה ולצד אנשי השירות. החברה הישראלית היא חברה איתנה ומלאת כוחות חיוניים, יחד, כולנו, מכל קצוות וקבוצות החברה הישראלית, נמגר את השוליים ההרסניים והרעים הללו מתוכנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן