Skip to content

מיהו ה"שתול" העיקרי? רמז: לא "בצלם" ולא "שוברים שתיקה"

אם תעבור חקיקת ה"שתולים" שיזמה שרת המשפטים איילת שקד את כל המכשולים, לא רק ארגוני השמאל - גם בנימין נתניהו יצטרך לשאת עליו תג של "שתול"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותבי "דו"ח השתולים" של ארגון "אם תרצו" ויוזמי החקיקה נגד הארגונים הממומנים ע"י מדינות באירופה שכחו,  משום מה, לטפל באיום הגדול ביותר שמייצר המימון האירופי על עצמאותה של ישראל. עזבו את "בצלם" ואת "שוברים שתיקה". אלה מקבלים פירורים בהשוואה לארגון השתול הגדול ביותר, שנתמך בכספי ענק ע"י מדינת גרמניה – צבא הגנה לישראל.

בבטן הצוללת ה"שתולה". בנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
בבטן הצוללת ה"שתולה". בנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

רק אתמול הגיעה לארץ הצוללת אח"י רהב – כלי המלחמה היקר ביותר בצה"ל שעלותו מיליארד וחצי שקל. שליש מהמחיר הזה, חצי מיליארד שקל, מומן ע"י ממשלת גרמניה. אותה ממשלה אירופית – ש"אם תרצו" אוהבת כל כך לתקוף ושממשלת ישראל רוצה לסמן את נתמכיה – מימנה גם שליש ממחירן של ארבעת הצוללות הקודמות מדגם דולפין ותממן גם שליש ממחיר הצוללת השישית שנמצאת בשלבי בנייה ותיקרא על שמה של הצוללת דקר. אז איך בדיוק תסומן הצוללת החדשה עפ"י חקיקתה של שרת המשפטים איילת שקד? אילו תגיות יענדו עליהם לוחמיה ומפקדיה?

ושייטת הצוללות של חיל הים אינה ה"שתולה" היחידה של מדינה זרה בישראל. גם חיל האוויר, שעומד להצטייד ב-F35, הוא "שתול" של ארה"ב. גם רוב האוניברסיטאות ומכוני המחקר בישראל, שחברים בתוכנית המחקר האירופים "הורייזן 2020" הם "שתולים". בעצם כל המדע המתקדם בישראל הוא "שתול", כי בלעדי המימון האירופי והאמריקני – לא היינו מגיעים אפילו לרבע מהישגי המדע שלנו.

בנימין נתניהו בונה על הזיכרון הקצר שלנו. הוא בטוח שיש לו עסק עם מטומטמים. אבל אנחנו לא שכחנו כיצד התחנן לציפי לבני, בקדנציה הקודמת – כדי שתשתדל עבור הצטרפות ישראל לתכנית המחקר של האיחוד האירופי. הוא עשה זאת בידיעה ברורה שישראל תצטרך לשלם במטבע פוליטי קשה, עבור שיתופה ב"הורייזן 2020" – ולהתחייב שאפילו סנט אחד מהמימון האירופי לא יגיע מעבר לקו הירוק.

מיהו ה"שתול"? ביבי והמלחים (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
מיהו ה"שתול"? ביבי והמלחים (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

אז מיהו, בעצם, ה"שתול" שהסוכן הזר – קרי הממשלות הזרות – משפיעות על מדיניותו? אם תרצו (וגם אם לא תרצו) בנימין נתניהו שהיה אתמול אורח הצוללת ה"שתולה" אח"י רהב, הוא בעצם סוג של "שתול". שאחרת היה דוחה בגב זקוף ובגאווה יהודית את הנכונות הגרמנית לממן את תוכניות המחקר הישראליות ואת הצוללות – ראש החץ של העוצמה הצבאית הישראלית.
וכל זה עוד לפני שאמרנו מילה וחצי מילה על "שוגר דדי" אדלסון שתומך בו לאורך כל הדרך והקים בשבילו עיתון ולפני שהזכרנו לקוראינו שכל תורמיו של נתניהו לפריימריז, ללא יוצא מן הכלל, היו בעלי ממון, אזרחים זרים – ואפילו לא ישראלי אחד.

1 Comment

  1. גידי
    14 בינואר 2016 @ 11:51

    זינגר אהבתי !
    ומה שאני אוהב במיוחד זה את היכולת לערבב מין שלא במינו,והיכולת להכשיר את השרץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן