Skip to content

מאבטחת בלוד מכרה את נשקה ותחמושתה בתמורה לסם

מאבטחת שנדרשה לאבטח ולהגן על ילדי בית ספר יסודי מכרה לסוחר סמים את האקדח, מחסניות ותחמושתה בתמורה לכסף ומנות סם. היא בדתה סיפור שוד ונעצרה לאחר שהובהר כי שקרה ובדתה את סיפור השוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סם בתמורה לאקדח (אילוסטרציה - מגפון ניוז)
סם בתמורה לאקדח (אילוסטרציה - מגפון ניוז)

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בלוד כנגד מאבטחת בבית ספר יסודי. מכתב האישום עולה כי המאבטחת, מכורה לסם, מכרה לסוחר סמים את נשקה, מחסניות ותחמושת בתמורה ל 8 אלפי שקלים ו – 4 מנות סם. המאבטחת הואשמה בסעיפי אישום בסחר בנשק, מסירת ידיעה כוזבת, מסירת ידיעה כוזבת על עבירת פשע ושיבוש הליכי משפט.
מכתב האישום עולה כי האישה בת ה-48 התקבלה לעבודה כמאבטחת בבית ספר יסודי בלוד.
היא נהגה לרכוש סמים, חשיש והרואין מ- מ.צ סוחר סמים המוכר למשטרה. הסוחר שידע במה עוסקת האישה הציע לה מספר פעמים לרכוש ממנה את נשקה. לפני כעשרה ימים באמצע פברואר, היא ככול הנראה נותרה ללא יכולת כספית לרכוש סם והחליטה למכור לסוחר את נשקה. האישה פנתה לסוחר והציעה לו לרכוש ממנה את אקדחה, מחסניות האקדח והתחמושת בתמורה ל – 10 אלפי שקלים. במהלך המו"מ בין השניים סוכם כי בתמורה לאקדחה והנלווה לו, הסוחר ישלם לה 8 אלפי שקלים ועוד ארבע שקיות המכילות הרואין. האישה הגיעה לסביבת מגורי סוחר הסם, מסרה לו את ציודיה וקיבלה את הכסף והסם. "בהמשך ובמטרה להתחמק מעונש, החליטה הנאשמת לרקום סיפור בדים לפיו נפלה קורבן לאירוע שוד במהלכו נגנב ממנה האקדח שברשותה (להלן: "אירוע השוד")", נכתב בכתב האישום. ואכן, לפני עשרה ימים פנתה האישה למעבידה ומסרה לו כי נפלה קורבן לשוד, הוא הזעיק את המשטרה וזו גייסה שוטרים רבים והחלה בסריקות אחר מבצעי השוד הדמיוני. באותו יום, בשעה 11:27, הגיעה המאבטחת לתחנת המשטרה בעיר לוד ומסרה הודעה בפני יעקב החוקר ובה פירטה את אירוע השוד. החוקר התקשה להאמין לדבריה ולכן "בהמשך, נחקרה הנאשמת פעם נוספת בשעה 13:21 ע"י החוקר יעקב. במהלך עדותה זו, הודתה הנאשמת כי בדתה את אירוע השוד וטענה בכזב כי האקדח אבד לה. הכול, מתוך מטרה לחפות על מעשיה ומתוך רצון להתחמק מעונש". החוקרת נעצרה והבוקר הובאה לפני שופט להארכת מעצרה והקראת כתב אישום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן