Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 17 במרץ, 2016

תפוחים מן המדבר, קרב הישרדות, הים השחור, משפחה בדיאטה – האתגר, אודרינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 תפוחים מן המדבר | Apples From the Desert, ערוץ 1 

מיני סדרה בת 3 פרקים, גרסה מורחבת לסרטם של סביון ליברכטאריק לובצקי ומתי הררי, המבוסס על הסיפור מאת ליברכט, בכיכובם של מורן רוזנבלטשלומי קוריאט, ריימונד אמסלםאלישע בנאיעירית קפלן וצבי שיסל. רבקה אברבנאל, בת יחידה להורים מבית חרדי ירושלמי, מואסת במציאות חייה. היא מרבה להיחשף בחשאי לעולם החילוני. במקרה, היא מגיעה לערב ריקודי עם ומתיידדת עם דובי, קיבוצניק צעיר המתגורר בדרום הארץ ולומד בירושלים. אביה, ראובן, איש נוקשה ומריר, חושד שבתו הולכת 'בדרכים עקומות' ומחליט לשדך אותה לשאלתיאל, אלמן עם ילדים מהקהילה. אמה, ויקטוריה, אישה רגישה וחסרת ביטחון מזדעזעת מהרעיון, אך לא מעיזה להמרות את פי בעלה. כשרבקה שומעת על השידוך היא מחליטה לברוח אל הקיבוץ בו מתגורר דובי ולהתנדב לשירות לאומי. לאחר שרבקה מאמצת את אורח החיים החילוני, היא יוצרת קשר עם דודתה האהובה, שרה, רווקה, חריגה בקהילה החרדית. ויקטוריה שומעת משרה על חייה החדשים של רבקה ומתייצבת בקיבוץ. בין השתיים נערך חשבון נפש. ויקטוריה מחליטה למרוד בבעלה ולהישאר לצד בתה. רגע האמת של המשפחה מגיע כשראובן מופיע בקיבוץ, ודורש מהן לחזור לקהילה.

22:10 קרב הישרדות | Live to Tell, ערוץ ההיסטוריה 

סדרה תיעודית, שיצר הבמאי והשחקן פיטר ברג ("השורד האחרון", "הממלכה"), המעניקה לצופים מבט ראשון מקרוב על פעילות היחידות המיוחדות של צבא ארה"ב במלחמה העולמית נגד הטרור בעיראק ובאפגניסטן. במוקד הסדרה, סיפורי גבורה תחת אש שבוצעו על ידי חיילים בשדה הקרב, במטרה לשרוד את התופת ולהציל את חייהם וחיי חבריהם ליחידה. הסיפורים מובאים מפי הלוחמים עצמם בליווי שחזורים דרמטיים מושקעים של רגעי הקרב הקשים. חלק מהסיפורים בסדרה הם של מבצעים חשאיים מסווגים אשר הותרו לראשונה לפרסום.

22:00 הים השחור | Black Sea, ערוץ Yes4 

קפטן של צוללת שנקלע למצוקה כספית מסכים להצעה רווחית, אך מסוכנת – הוא יוביל צוות של טיפוסים מפוקפקים, בצוללת סובייטית ישנה, בחיפוש אחר מטילי זהב שהיו שייכים לכוחות הנאציים וטבעו במעמקי האוקינוס. כאשר מתרחשת תקלה, הצוות מתחיל להתפרע ועל הכף מונח לא רק הון עתק, אלא גם חיי אדם. שחקנים: ג'וד לאו, בן מנדלסון, סקוט מקניירי. במאי: קווין מקדונלד. בריטניה, 2014. הסרט אינו עמוק, מתוחכם או מחדש משהו שלא ראינו קודם, אך הבימוי המסקרן והמשחק הנהדר של לאו עושים אותו בהחלט ראוי לצפייה. ציון: 

22:00 משפחה בדיאטה – האתגר | Big Fat Family Diet, ערוץ הבריאות 

משפחת צ'אונר הבריטית נחשפה לראשונה ב-2007, כאשר אמה בת ה-19, בתם של פיל ואודרי ואחותה של סמנתה, ניגשה לאודישן בתכנית הריאליטי ה-"אקס פקטור". האודישן זכה לקיתונות של בוז מהשופט סיימון קאוול והמשפחה כבדת המשקל הוכתרה על ידי התקשורת 'המשפחה השמנה והעצלה ביותר בבריטניה'. הפרסום השלילי הוביל אותם אל חיקה החטוב של לוריין קלי, מגישת טלוויזיה בריטית, הלוקחת אותם למסע אל עבר משקל ואורח חיים בריאים יותר.

22:00 אודרינה | My Sweet Audrina, ערוץ לייפטיים 

סרט עלילתי המבוסס על ספרה המצליח של וי. סי אנדרוס (מחברת רב המכר 'פרחים בעליית הגג'). אביה המגונן של אודרינה, קורא לה 'הילדה המיוחדת שלי', דודה של אודרינה ואמא שלה רבות ביניהן תמיד ובת הדודה הממזרית שלה מקנאה בה מאוד בגלל היחס המועדף שהיא מקבלת. הכל זורם על מי מנוחות עד שאודרינה מתחילה להבין שהוריה מסתירים ממנה סודות אפלים שעלולים לשנות את חייה. שחקנים: אינדיה אייסלי בתפקיד אודרינה (ובקרוב תככב בסרט החדש "קללת היפהפיה הנרדמת"), וויליאם מוסלי (סרטי "נרניה") וג'יימס טופר ("נקמה"). ארה"ב, 2016.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן