Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 26 במרץ, 2016

הסיפור של אדליין, אגדת חורף, החוטף מקליבלנד, אנטמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:15 הסיפור של אדליין | The Age of Adaline, ערוץ Hot גולד + בשעה 21:30 בערוץ Yes1

דרמה רומנטית קסומה. אדליין היפה היא אמא צעירה המעורבת בתאונת דרכים. חייה משתנים בפתאומיות, אבל בצורה לא צפויה: החל מאותו יום היא לא יכולה יותר להזדקן. היא בת 29 כבר שמונה עשורים. חוששת שסודה יתגלה, היא חיה בבדידות ומשתדלת לעבור מקומות כל שנה. מפגש עם גבר נאה ואמיד מצית מחדש את תשוקתה לחיים ולאהבה. שחקנים: בלייק לייבלי ("אחוות הג'ינס"), מיכיאל הויסמן ("משחקי הכס"), הריסון פורדאלן בורסטין. במאי: לי טולנד קריגר ("סלסט וג'סי לנצח"). ארה"ב, 2015. סרט חביב ונעים, חלקו צפוי ואיטי, המיועד בעיקר לחובבי פנטזיה ורומנטיקה. ציון: 

16:44 אגדת חורף | Winter's Tale, ערוץ Yes1 

סרטו הראשון בתור במאי של התסריטאי עקיבא גולדסמן. פנטזיה רומנטית. בניו יורק של המאה ה-19, גנב כריזמטי מתאהב בבת עשירים יפהפה אך חולה. כשהוא מגלה שיש לו כוח הקשור לגלגול נשמות, הוא מחליט לעשות כל מה שנדרש על מנת להציל את אהובתו. שחקנים: קולין פארלג'ניפר קונלי, ראסל קרואוג'סיקה בראון פינדלי ("אחוזת דאונטון"). ארה"ב, 2014. הסרט מנסה לדבוק לתוכן הספר המקורי, אך נכשל בכל בחינה עלילתית ובעיקר בליהוק הלא אמין. ציון: 

18:50 החוטף מקליבלנד | Cleveland Abduction, ערוץ Hot דרמה 

דרמת פשע מצמררת המבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו בקליבלנד בתחילת שנות האלפיים. מישל נייט היא אם יחידנית צעירה הממהרת לדיון בבית המשפט בנוגע למשמורת על בנה הקטן. אריאל קסטרו, מכר מבית הספר של בנה ואב לילד שלומד עמו, מציע להסיע אותה. בטענה שיש לו גור כלבים במתנה עבור בנה, הוא עוצר ליד ביתו. מרגע זה מישל נעדרת במשך למעלה מעשור. במהלך התקופה קסטרו כובל אותה בחדר אפל, מכה אותה נמרצות, מתעלל בה ואונס אותה. היא הרה לו ועוברת הפלה. בשנתיים הבאות קסטרו לוכד שתי נשים צעירות נוספות, כובל אותן בשלשלאות ומתעלל גם בהן. קשר אמיץ נרקם בין שלוש הנשים בתקופת השבי הארוכה. רק לאחר 11 שנה מישל מצליחה להערים עליו ולהימלט, ומביאה לשחרור שתי הנשים הנוספות. שחקנים: טארין מאנינג, ריימונד קרוזסמנתה דרוק, קייטי סאריף, פאם גריר, גרייס ראנסום. בימוי: אלכס קלימניוס. ארה"ב, 2015.

22:00 אנטמן | Ant-Man, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד 

כשסקוט לנג משתחרר מהכלא, הדבר היחיד שהוא רוצה הוא למצוא עבודה רצינית ולהיות אבא טוב לילדתו הקטנה, אבל למישהו יש תוכניות אחרות בשבילו. לאחר שהוא מתפתה לעבודת פריצה קטנה כדי לעזור לשלם את החשבונות, לנג מגלה שהוא על הכוונת של ממציא גאון בשם האנק פים שרוצה להפוך אותו לגיבור העל 'אנט-מן', ויחד אתו לעצור מזימה איומה שתעמיד את כל העולם בסכנה. שחקנים: פול ראדמייקל דאגלסאוונג'לין לילי. במאי: פייטון ריד ("מעודדות צמודות"). ארה"ב, 2015. אפקטים מרהיבים, רעיונות יצירתיים וגיבורים משעשעים – עושים את "אנטמן" לאחד הסרטים המרעננים של התקופה האחרונה, למרות שהסיפור מזכיר את "איירון מן" הראשון. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן