Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 06 באפריל, 2016

על המגרש 3, ולנסיה מוצ'ו מוצ'ו, המושבה האבודה של אמריקה, גרים 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 על המגרש 3 | Hit The Floor 3, ערוץ Hot 3 

סדרת הדרמה של VH1 מבית היוצר של ג'יימס לה-רוסה, חוזרת לעונה שלישית ומסעירה. ספוילר – העונה השלישית נפתחת כשהדווילס מתכוננים לטקס האליפות שלהם, בעוד שקבוצת המעודדות עורכת אודישנים לבנות חדשות. אשה, שפוטרה מהקבוצה, מתנחמת במקום בלתי צפוי ואילו ליונל מנסה להוכיח לכולם מי הבוס. העונה החדשה, שעלתה בארה"ב יותר משנה לאחר הקודמת, הושפעה לא מעט מהמאורעות הטרגיים שקרו במציאות – כוכבת הסדרה סטפני מוסלי נרצחה בדצמבר 2014 על ידי בן זוגה הראפר, ארל היינס, שהתאבד אחרי הרצח. לזכרה, צורפה לסדרה דמות חדשה בעונה השלישית שתיקרא סטפני.

21:00 ולנסיה מוצ'ו מוצ'ו, ערוץ הטיולים 

גיא לואל נוסע לגלות ארץ בתולית, לא נודעת בשם ולריה, אך כשהוא מגיע אליה הוא מגלה למזלו שהיה בלבול ומדובר בעיר ולנסיה אשר בדרום ספרד. המזל ממשיך להאיר פנים לגיא ולאורך כל הטיול בעיר הספרדית קורים לו דברים משמחים ומפתיעים. הוא מבקר באצטדיון הגדול של העיר ופוגש שם במקרה את השוער האגדי של ולנסיה, הוא מטייל בעיר העתיקה וזוכה לסיור פרטי ממדריך טיולים ישראלי, מנסה את מזלו בקזינו ומוזמן לשיעור הכנת פאייה בבית ספר לבישול.

21:45 המושבה האבודה של אמריקה | Ranoke: Search for the Lost Colony, ערוץ ההיסטוריה 

במשך למעלה מ-400 שנה, היעלמותם המסתורית של 117 מתיישבים בריטים במושבה רואנוק, נחשבה לתעלומה העתיקה ביותר באמריקה, שהציתה את דמיונם של היסטוריונים. כעת, חריטה מסתורית שנתגלתה על אבן, עשויה להוביל לפענוח התעלומה. בסרט מרתק זה, האחים ג'ים ויירה וביל ויירה – סתתי אבן מומחים, חוברים לארכיאולוג המבריק פרד ווילארד, במטרה לגלות מה באמת אירע למושבה האבודה של אמריקה.

22:45 גרים 4 4 Grimm, ערוץ Hot זון

דרמת הפנטזיה של רשת NBC וחברת יוניברסל. ספוילר – העונה הרביעית נפתחת כשקפטן רנארד (סאשה רויז, "פומפיי") עדיין נמצא במצב קריטי, בעוד שניק (דיוויד ג'יאנטולי, "ורוניקה מארס") וג'ולייט (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") מתמודדים עם אבדן הכוחות שלהם. חבריהם מונרו (ראסל הורנבי, "בטיפול") ורוזלי (ברי טרנר, "המנטליסט") נאלצים לדחות את ירח הדבש שלהם כדי לעזור. העונה מתארחים גם אליזבת' רודריגז ("כתום זה השחור החדש"), וויל רות'האר ("פלישה עולמית: קרב לוס אנג'לס") וטוני טראקס ("פרנקלין ובש"). NBC הודיעה על חידושה לעונה חמישית ונוספת, שעלתה לשידור לאחרונה בארה"ב.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן