Skip to content

שגב שלום: 46 כלי רכב נבדקו – צדיק אחד נמצא

ביקורת אגף התנועה ומשרד התחבורה בשגב שלום בדרום, הותירה גם את בוחני התנועה פעורי פה. עשרות כלי רכב נבדקו, צדיק אחד נמצא עם רכב תקין ושוחרר להמשיך בדרכו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

(צילום: מפות גוגל)
(צילום: מפות גוגל)
הישוב הבדואי שגב שלום, המצוי ארבעה קילומטר מזרחית לבאר שבע, ידוע בדרך כלל כישוב שקט וסימפטי. החוק מגיע לשם לביקור חטוף, אומר שלום ונוסע.
היום (חמישי) החליטה משטרת ישראל ואגף התנועה במחוז דרום לקפוץ לביקור נימוסין ולבדוק תוך כדי כך מה שלום כלי הרכב שמסתובבים בישוב. עשרות כלי רכב נעצרו לביקורת שהנחיתה לשוטרים החביבים תובנה שיש כאן בעיה קלה.
ביקורת כלי רכב בשגב שלום (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
ביקורת כלי רכב בשגב שלום (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

46 כלי רכב נבדקו ע״י שוטרי משטרת ישראל ובוחני אגף התנועה. בדיוק מחציתם, כלומר 23 במספר הורדו מהכביש, וכך נותרו 23 רכבים לבדיקה. אלא שגם כאן לא נמצאו הרבה צדיקים בסדום. מבעליהם של 19 כלי הרכב נוספים נדרש להגיע למוסך ולתקן ליקויים שנמצאו בכלי הרכב ושלושה נהגים אחרים קיבלו זימון לדין. צדיק אחד נמצא בישוב ששוחרר לנהיגתו עם ציון לשבח. רכבו היה תקין.
מהמשטרה נמסר כי תקינות כלי הרכב הינה באחריותם של משתמשי הרכב וכי רכב שאינו תקין מסכן את הנהג ואת כלל משתמשי הדרך יורד מהכביש וכי המשטרה בשיתוף משרד התחבורה תמשיך בפעילות זו ככל שיידרש.

2 Comments

  1. אלי צור
    27 במאי 2016 @ 6:01

    התקלות בכלי הרכב לא נוצרו אתמול.
    מעניין כיצד הם עברו את המבחן השנתי (טסט) במצב כזה.

    • אליק מאור
      27 במאי 2016 @ 7:25

      תקיש מהסיפור הבא – לפני שנים גרתי בנואבה (סיני). ממש בסמוך לשבט נואבה מזיינה. היה להם טנדר חבוט וישן. כל בוקר, אבל ממש כל בוקר, לקראת ארבע בבוקר, היו מתאספים כחמישה בדואים ומתחילים לדחוף את הטנדר, דוחפים, מנסים להניע ודוחפים שוב. תמיד, אבל תמיד, בסופה של שעה ארוכה הטנדר היה מניע ונוסע בפכפוך וגרגור של "יאללה חברה, עזבו אותי בשקט". היה להם מפתח כלים אחד, מברג אחד, ופלייר אחד והמון… חוטי ברזל.
      קושרים מה שצריך, מבריגים, קושרים והטנדר נוסע.
      טסט? מה זה?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן