Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 29 במאי, 2016

הדייר, אקספלורר: נקודת האל חזור, זר על הגשר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הדייר | The Tenant, ערוץ Yes3 

40 שנה חלפו מצאתו של המותחן הקפקאי של רומן פולנסקי והוא נותר מצמרר ומטריד כשהיה. פולנסקי בעצמו מגלם את התפקיד הראשי של גבר ביישן העובר להתגורר בדירתה של אישה מעורערת שהתאבדה ובהדרגה מתחיל להזדהות עם דמותה ועם פחדיה מפני השכנים האחרים. הסרט לא זכה להצלחה רבה עם צאתו אך כיום הוא נחשב לאחת מפסגות יצירתו של פולנסקי. שחקנים נוספים: איזבל אדג'ני, מלווין דגלאס. צרפת, 1976. הסרט מעט קשה לצפייה. אמנם לא שיא עבודתו של פולנסקי, אך מפחיד, גורם למתח ובעיקר לחרדה. ציון: 

22:00 אקספלורר: נקודת האל חזור | Point of No Return: Conquering Hkakabo Razi, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

באזור הידוע בטיפוס הרים מסחרי, קבוצת עלית של חמישה מטפסי הרים יוצאים למסע קשה ומסובך יותר מכל מה שניסו בעבר. הם מתחילים מהשווקים הסואנים והמקדשים העתיקים של בורמה, דרך הג'ונגל החם והלח, עד שיגיעו לפסגה המושלגת של הר הקאקאבו ראזי (Hkakabo Razi). זוהי הפסגה הקטלנית ביותר בבורמה. פני השטח המחוספסים והאזור המרוחק, מסבירים את העובדה שרק פעם אחת בהיסטוריה כבשו את פסגת ההר. הקאקאבו ראזי נחשבת לפסגה הגבוהה ביותר בדרום מזרח אסיה למרות שמעולם לא מדדו אותה. האם הטיפוס והתנאים יכניעו אותם? או שיצליחו סוף סוף לכבוש את הפסגה.

22:00 זר על הגשר The Stranger on the Bridge, ערוץ 8 

סיפורו מעורר ההשראה של ג'וני בנימין המקיים מסע חיפוש בינלאומי במטרה למצוא את האיש הזר ששכנע אותו לא לקפוץ אל מותו מגשר ווטרלו בשנת 2008. ב-2008 ג'וני בנימין הלך לגשר ווטרלו במטרה לשים קץ לחייו. לאחר שאובחן כסובל מהפרעה סכיזו-אפקטיבית ולמרות שקיבל טיפול בבית חולים, הוא החליט שחייו נגמרו ולא ראה שום תקווה לעתיד. זר שבמקרה הלך לאורך הגשר הצליח לשכנע אותו לרדת. ג'וני נלקח על ידי המשטרה חזרה לבית החולים ומעולם לא ראה אותו שוב. ג'וני מחליט לצאת בקמפיין בינלאומי בשם 'מציאת מייק' מה שהפך לוויראלי ברחבי העולם והביא אותו לפגוש בשנית את האדם שהציל את חייו. בריטניה, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן