Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 31 במאי, 2016

71, אלנבי רומאנס, המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה, עיירה ללא מוצא 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 71', ערוץ Yes3 

מותחן מלחמה. מחלקה של חיילים בריטיים נשלחת לאבטח פשיטה על דירה בבלפסט השייכת לארגון הטרור ה-IRA. כשבמקום פורצת מהומה, היחידה נאלצת לסגת, אולם במהלך הבריחה נשאר אחד החיילים מאחור. במהלך לילה מורט עצבים מנסה החייל הצעיר לחמוק מאנשי ה-IRA המחפשים אחריו ומבקשים להורגו, בעוד אחרים יסייעו לו תוך סיכון חיים. שחקנים: ג'ק אוקונל, סם רייד. במאי: יאן דמאנג'. בריטניה, 2014. סרט עוצמתי, המלווה במשחק נהדר של אוקונל, ועטוף במותחן פעולה מרתק. ציון: 

22:00 אלנבי רומאנס | Alenbi Romance, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

ניקו ונטע, שתי נפשות בודדות בעיר ללא הפסקה, יוצאים למסע רומנטי לילי ברחובותיה של תל-אביב, מסע שבמהלכו יפגשו את כל היופי והנעורים של העיר אבל גם את כל הכאב והסבל שבה. ממעבר הולכי הרגל התת-קרקעי של רחוב אלנבי ועד לגג מגדל שלום, מהבריזה של שדרות רוטשילד ועד למים הקפואים של חוף גורדון, האם בסוף הלילה תצליח הרומנטיקה שלהם לגבור על המציאות שסביבם? האם, כשיעלה הבוקר, ימשיכו ביחד גם אל יום המחרת? שחקנים: דני גבע, הילי ילון. במאים: יוני זיכהולץ, ינאי גוז. 50 דקות, ישראל, 2005.

22:00 המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה | My Curious Documentary, ערוץ 8 

הסרט עושה שימוש בעיבוד התיאטרלי המוצלח של המחזה 'המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה' מאת מארק האדון, בכדי לצאת לחקירה קולנועית של מה המשמעות של להיות על הספקטרום האוטיסטי. הסרט מתאר את העלאת ההצגה, ומציג עם צעירים וילדים על הקשת האוטיסטית, ביניהם כאלה שיעצו ועזרו בעיבוד לבמה בארה"ב ובאנגליה. בריטניה, 2015.

22:45 עיירה ללא מוצא 2 | Wayward Pines 2, ערוץ Yes אקשן 

דרמת המתח והמסתורין מבמאי "החוש השישי", מ. נייט שייאמאלן, שבה בעונה שנייה. ספוילר – בעונה החדשה יככב ג'ייסון פטריק בתפקיד הראשי, כשיגלם את ד"ר תיאו ידלין, רופא מנתח מסור, אמין ונחוש שכישורי ההנהגה שלו יוכיחו את עצמם כיקרי ערך עבור תושבי וייוורד פיינס. בסיום העונה הראשונה דמותו של סוכן ה-FBI איתן ברוק (מאט דילון) מתה יחד עם מספר דמויות מפתח, דבר שהשאיר מקום לדמויות חדשות העונה השנייה, שנפתחת לאחר אירועי סיום הראשונה, כשתושבי העיירה נאבקים בחוק אגרוף הברזל של הדור הראשון. ד"ר ידלין מתעורר בוייוורד פיינס ומוצא את עצמו במהלכו של מרד, ובזמן שהוא מנסה להבין מה עומד מאחורי העיירה המוזרה, הוא נאלץ לעזור למנוע את הסכנה המממשת לקיום הגזע אנושי. יחד עם טרנס האוורד, קרלה ג'וג'ינו והופ דיוויס שחוזרים לעונה השנייה, מצטרפים אליה גם דג'ימון הונסו ("שומרי הגלקסיה"), ג'וש הלמן ("פסיפיק"), נימרט קאור ("הומלנד"), קייסי רול ("חניבעל") ועוד.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן