Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 27 ביוני, 2016

בוורלי הילס 90210 2, תפור עלי, כמעט מלכותיים 2, ריפלי - תאמינו או לא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:30 בוורלי הילס 90210 Beverly Hills 90210 2 | 2, ערוץ CBS דרמה 

הקיץ הגיע גם לבוורלי הילס. ספוילר – ברנדון מסיים לעבוד בפיץ' פיט, אוסף את הצ'ק האחרון ופונה לדרך חדשה וקיץ מסעיר ומלמד בקאנטרי קלאב של בוורלי הילס. בינתיים, הבנות מכינות את עצמן לעונת הקיץ ויוצאות לשופינג של בגדי ים – חוץ מברנדה, שנפגשת בסתר עם דילן. עוד על הפרק, הבנות מתכננות לבלות את חופשת הקיץ בפריז..

22:00 תפור עלי Suited, ערוץ Yes דוקו 

סרט המספר את סיפורו של דניאל פרידמן, חייט ניו-יורקי וחברת ההלבשה שהקים Bindle & Keep. חברה זו מייצרת חליפות לנשים ומגוון רחב של בגדים המותאמים באופן אישי לטרנסג'נדרים. בין הדמויות המשתפות את סיפוריהם הייחודיים בסרט נמנים נער טרנסג'נדר שחוגג בר מצווה, נהג מונית ניו יורקי, סטודנט דרומי צעיר למשפטים וגבר טרנסג'נדר לקראת חתונתו. הסרט מביא מסע אינטימי אחר התהליך של ההתמודדות עם זהות חדשה וקבלת השונה דרך ההתאמה האישית של לבושם החדש. בימוי: ג'ייסון בנג'מין. 77 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 כמעט מלכותיים 2 | Almost Royal 2, ערוץ Yes דרמה 

הדרמה המוקומנטרית המושחזת של BBC אמריקה, המוצגת כסדרת ריאלטי מזויפת, העוקבת אחרי חייהם של שני אריסטוקרטים בריטים קלולסים חוזרת. בעונה החדשה, השניים ממשיכים לתור את הארץ רחבת הידיים, ויש להם עוד כל כך הרבה מה לראות וללמוד. בדרכם הם יפגשו כמה סלבריטאים: מגיש הטלוויזיה מריו לופז, מעצבת האופנהוויטני פורט, אגדת הכדורסל דניס רודמן ועוד רבים. הם ממשיכים לבחון ולחקור את המסורות והמנהגים העתיקים והחדשים של התרבות האמריקאית, ומראים לעולם איך אמריקה נראית מנקודת מבטם של בריטים (כמעט) מלכותיים.

22:00 ריפלי – תאמינו או לא | Ripley's Believe It or Not, ערוץ 8 

מי היה ריפלי, האיש שהדהים את העולם עם הסיפורים המוזרים ביותר וכיצד הפכה פינתו היומית בעיתון לאימפריה בידורית שסחפה מיליוני אנשים ברחבי העולם? לירוי רוברט ריפלי הגיע לתהילה בזמן תקופת השפל הגדול בארה"ב, תוך שהוא הופך את עצמו מנער צנום עם שיניים בולטות לבדרן ייחודי שכישף את העולם עם סיפורים אקזוטיים, חריגים ומוזרים. במשך שלושה עשורים 'תאמינו או לא' הפך לאימפריה בידורית תוך שהוא מתרחב מעיתונים לכל מדיה אפשרית במאה ה-20: רדיו, קולנוע וטלוויזיה. האימפריה שהקים גרפה חצי מיליון דולר בשנה בשיא תקופת השפל וריפלי הצליח להפוך את עצמו לאחד האנשים היותר נערצים ומוצלחים באמריקה. ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן