Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 04 ביולי, 2016

בחורות הנכונות 2, השף העצלן, 50 דרכים להרוג את אימא שלך, שיחת נפש, אדמת הפקר, לפתוח את הכלוב, ריי דונובן 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 הבחורות הנכונות 2 | It Girls 2, ערוץ Hot בידור ישראלי 

עונה חדשה לדוקו ריאליטי שעוקב אחר 4 בחורות צעירות יפות, נכונות, מעוררות קנאה, ומאד מודעות לכך. בעונה הקודמת עבדו הבנות על אתר אופנה משלהן, והעונה הן ירימו הפקות אופנה בדרכן להשיק קטלוג It Girls: מדריך החובה שכל אחת חייבת שיהיה לה.

17:30 השף העצלן The Lazy Chef, ערוץ האוכל 

השף הלונדוני סיימון לאמונט חולק טיפים לקיצורי דרך קולינריים. אלו המעוניינים בבישול איכותי בזמן הקצר ביותר יזכו לקחת חלק במסע אל התוצרת המקומית הטובה ביותר ומפגש עם האנשים האחראים לה. במהלך הרפתקאותיו יבשל סיימון מנות הקורצות לכל הקהלים, תוך שילוב בין מטבח מסורתי לבישול מודרני, עם קורטוב של עצלות.

18:00 ן50 דרכים להרוג את אימא שלך | i50 Ways To Kill Your Mommy, ערוץ הטיולים 

הידוען האירי, באזיל אשמאווי, לוקח את אימו בת ה-71 למסע גלובלי שכולו משימות אקסטרים מסמרות שיער. בפיליפינים תרקוד האם בכלא, תקבל מסאז' מנחשים ותכוון תנועה במנילה; בסקנדינביה תטוס בג'ירוקפטר, תנהג בטנק תרכב במזחלת כלבים; במקסיקו תצייר גרפיטי ותתקלט במסיבת חוף.

21:00 שיחת נפש – עונה חדשה, ערוץ 8 

הסיפורים האישיים שלא תשמעו בשום מקום אחר. הפעם מגיעים אל הספה של פרופ' יורם יובל אורחים שעשייתם הציבורית כיכבה בכותרות, אבל מעולם לא נחשפנו לעולמם האישי והפרטי. בתוכנית הם מדברים בגילוי לב על קשיים, מצוקות אובדניים לצד האושר והסיפוק – בחיים המקצועיים והאישיים. בין המשתתפים: שי פירון, דן חמיצר, אהרון צ'חנובר, יולי תמיר, אורי גלר, אורנה ברביבאי ועוד. סדרה בת 40 פרקים.

21:00 אדמת הפקר | אל ארץ הבתרים Into the Badlands, ערוץ AMC 

הסדרה, בכיכובו של דניאל וו ("האיש בעל אגרופי הברזל"), מציגה עולם עתידני שנחרב עקב רצף של אסונות טבע ואסונות מעשה יד אדם. בחברה האנושית החדשה מתפתחת חברה פיאודלית בה מי שחזק ואכזר, הוא גם בעל הממון והכוח, והחלש הופך לעבד. באחד מהאזורים, שכונה בעבר המערב התיכון של ארה"ב, מתקיים מאבק מר בין 7 ברונים יריבים על המשאבים הבסיסיים ביותר לאדם והוא מוגדר כיום כאדמת הפקר. כל ברון מנהיג יד קשה בחלק שבשליטתו, מחזיק בצבאות מקומיים, וברוצחים מאומנים המכונים 'מחסלים', המוכשרים לתפקיד כבר בילדותם. אחד מהם הוא סאני, מחסל שהוכיח כבר בצעירותו שליטה יוצאת דופן באמניות לחימה, בנה במשך השנים מוניטין של רוצח חסר רחמים והפך ליועצו הקרוב ביותר של הברון קווין. הסדרה חודשה לעונה שנייה. ציון איי.אם.די.בי.: 8.1/10, עגבניות רקובות: 53%/100%, מטה קריטיק: 54/100

22:00 לפתוח את הכלוב Unlocking the Cage, ערוץ Yes דוקו 

דרמה משפטית חסרת תקדים. סטיבן וייס, עורך-דין ואקטיביסט למען זכויות בעלי החיים, יוצא לקרב של חייו. הוא מביא לבית-המשפט קייס תקדימי: וייס מבקש להרחיב את צו הביאס קורפוס – המיועד במקור לאפשר זימון אדם לבית-המשפט – כך שיכלול גם חיות מסויימות, שאינן יכולות להגן על זכויותהן בעצמם. התובעים היוצאי דופן שלו – השימפנזים טומי וקיקו, שהיו בצעירותם כוכבים בעולם הבידור – חיים היום בזוהמה בלתי-נתפסת, נאבקים כדי לשרוד. בשיתוף הצוות המשפטי הנחוש שלו, אנו נחשפים לראיות מזעזעות של הזנחה והתעללות, כמו גם למורכבות המשפטית של התיק – הנסיון לשנות דיעות קדומות של מה זה אומר להיות חיה שאינה מבני האנוש. הדוקומנטריסט המוערך ד.א. פניבייקר (ששינה את פני העולם הדוקומנטרי בשנות ה-60 כשהנהיג את תפיסת ה'דיירקט סינמה' עם סרטים כמו "בוב דילן: אל תביט לאחור", ו-"מונטריי פופ") ואשתו כריס הג'דס ("חדר מלחמה", "סטאראפ.קום") עוקבים אחר איש יוצא דופן עם אובססיה בת 30 שנה. כיצד ניתן לנצח בּקְרַב המְערֵב מדע, שאלות של חוקיות, פסיכולוגיה והרבה דעות קדומות? והאם וייס אכן יעשה היסטוריה, כלומר יממש את הפוטנציאל לשנות את התפיסות של המערכת המשפטית ולהפיל מחסומים בין בעלי-חיים ובין בני אנוש? 91 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 ריי דונובן 4 | Ray Donovan 4, ערוץ Yes Oh

הדרמה של רשת Showtime, עם שחקן הקולנוע לייב שרייבר, כשלצידו ג'ון ווייט הוותיק כאביו, חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – דינמיקה משפחתית חדשה תשפיע במהלך העונה על כל אחד מחבריה, ובדרך מוזרה תחבר אותם שוב אל מיקי. העונה צפויה להיות מאוד אמוציונלית, גדולה, רועשת וחצופה. אל העונה מצטרפות מספר דמויות חדשות ושחקנים חדשים, ביניהן, ליסה בונה ("משפחת קוסבי") שתגלם את מריסול, אישה לא יציבה שסוד בעברה צפוי לגרום לנזק רב, דומיניק קולומבוס ("i9 Rides") יגלם את דמון, נער רחוב חסר בית, שהופך מעורב בחיי משפחת דונובן, טד לוין ("הגשר") שיגלם את ליטל ביל פרים, בעליו של קזינו מצליח וישמעאל קרוז קורדובה ("האישה הטובה") יגלם את הקטור, מתאגרף במשקל בינוני שמתחבר לריי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן