Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 ביולי, 2016

צ'רלי בממלכת הדגים, ישי גולן מחשב מסלול מחדש, להקפיץ, הכל נשאר במשפחה, חלומות ברסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:30 צ'רלי בממלכת הדגים, ערוץ האוכל 

מסע קולינרי עם השף צ'רלי פדידה בעקבות הדייג והדגה בישראל. בפעם הראשונה בחייו, מוריד פדידה את סינר השפים ויוצא לפגוש את האנשים שבזכותם המטבח הישראלי מלא במנות דגים עשירות וטעימות. צ'רלי יפגוש דייגים מקומיים, יתנסה בשיטות דייג שונות ומגוונות, יבקר בשווקי דגים אותנטיים ויבשל מנת דגים מפנקת למארחיו.

18:00 ישי גולן מחשב מסלול מחדש, ערוץ הטיולים 

סדרה חדשה. ישי גולן ("חטופים", "אוכל רחוב מסביב לעולם", "כפולים") חוזר לעשות את מה שהוא אוהב: לטייל בעולם, לחקור ולגלות תרבויות חדשות. בכל פרק ישלח ישי למשימה לחקור יעד לא ידוע, כשלעזרתו רק ג'יפ ומכשיר נווטן טעון במידע והצעות. על הדרך הוא מגלה שלטייל לבד זה בכלל לא רע, נשבה בקסמם של נופים פראיים, טעמים משכרים, מארחים מקסימים וצובר לעצמו חוויות.

21:00 להקפיץ Bounce, ערוץ Yes דוקו 

כיצד הכדור לימד את העולם לשחק? המצאת הכדור נחשבת לאחת מההתפתחויות האבולוציוניות החשובות ביותר של בני האדם. ההמצאה הזו השפיעה על האנושות מבחינה חברתית, מוסרית, מבחינת האינטליגנציה והאמפתיה לסביבה. חוסר הוודאות שבהקפצת הכדור מכריחה את בני האדם ליצור חוקים וגבולות, לייצר משא ומתן ולפענח את חוקי הפסיכולוגיה והתקשורת עם שאר בני האדם. ממשחק בגולות ברחבת בית הספר, דרך ג'אגלינג של להטוטנים ועד התשואות במשחקי גביע העולם, בעזרת הצילום המהפנט וראיונות של מיטב המומחים להתנהגות בני האדם והחיות, הסרט מציג לנו את החוויה האנושית הקולקטיבית של השימוש בכדור ואת האופן שבו הוא מספק את התשוקה של בני האדם לתחרות. בימוי: ג'רום ת'ליה. 53 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 הכל נשאר במשפחה | Straight A's, ערוץ לייפטיים 

דרמה. בכל משפחה יש כבשה שחורה, במשפחה הזאת מדובר בסקוט (ריאן פליפה), שבמשך 10 שנים בילה בלהיכנס ולצאת מגמילה. חוץ מזה הוא רדוף ברוחה של אמו שלוחצת עליו לחזור הביתה ולקשר עם המשפחה שהוא נטש 10 שנים קודם לכן. הוא מחליט להקשיב לה לשם שינוי, קונה סוס ויוצא לדרך לכיוון טקסס, כשכל מה שיש לו זה שקית של כדורים ומריחואנה. כשהוא מגיע, הוא מגלה שאחיו – עליו הוא עדיין כועס – נשא לאישה את אהובתו הראשונה של סקוט. בימוי: ג'יימס קוקס ("וונדרלנד"). שחקנים נוספים: אן פקווין ("הפסנתר"), לוק ווילסון ("לא רק בלונדינית"). ארה"ב, 2013

22:00 חלומות בּרְסה | Barça Dreams, ערוץ Yes דוקו 

הסרט חלומות ברסה לוקח אותנו לסיפורו המדהים של אחד ממועדוני הכדורגל הפופולאריים ביותר בעולם – FC Barcelona: עם הכוכב הבלתי-מעורער שלה, שחקן הכדורגל הטוב בכל הזמנים – ליאונל מסי; עם המאמן המפורסם פֶּפּ גוארדיולה; עם יוהאן קרויף, השחקן ההולנדי שעשה מהפיכה בברצלונה. הסרט בוחן את הדרך הארוכה לתהילה ולהצלחה שעשה דור הכוכבים של מסי, הרננדז ואיניֶיסטה, וחושף את הסודות של של המועדון החזק, הקשורים באוהדים מכל העולם כמו גם בזהות הקטלונית. במאי: ג'ורדי לומפרט. 120 דקות, ספרד, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן