Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 08 ביולי, 2016

מלחמת הכוכבים: האימפריה מכה שנית, אימפריית הווירוסים, הנגאובר: חוזרים לווגאס, אסון מהלך, מחוץ לזמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 מלחמת הכוכבים: האימפריה מכה שנית | Star Wars: The Empire Strikes Back, ערוץ Yes5 

הרפתקאות – השני בטרילוגיה המקורית. בעוד חבריו נמלטים מצי האימפריה, יוצא לוק סקייווקר ללמוד את רזי הכוח ממאסטר יודה. במהרה הוא נאלץ לשוב ולהילחם.. במאי:אירווין קירשנר. ארה"ב, 1980. הסרט הטוב בסדרה: אפל, מסתורי, אך הרבה יותר מרגש ומסקרן. ציון: 

21:30 אימפריית הווירוסים The Virus Empire, ערוץ הבריאות 

במהלך המאה ה-20 מתו יותר אנשים מווירוסים מאשר בכל שדות הקרב של העולם. עם זאת, מומחים טוענים כי הפלישה האמיתית טרם החלה. מאות ואלפי וירוסים בלתי ידועים עשויים עוד להגיח מפינותיהם הנידחות ביותר של יערות הגשם. הסרט יעקוב אחר מנגוני הלוחמה האנטי ויראלית ויתלווה אל סוכניה במשימות מסכנות חיים.

22:00 הנגאובר: חוזרים לווגאס | Hangover Part III, ערוץ Yes2 

קומדיה פרועה והפרק האחרון בסדרת "בדרך לחתונה". החבורה מתאחדת שוב וחוזרת לעוד חוויה מטורפת למקום הפשע הראשוני – לעיר החטאים לאס וגאס. הפעם הם צריכים לחלץ את דאג שנחטף על ידי גנגסטר אכזר. לשם כך עליהם להסגיר לידיו את מר צ'או החמקמק, משימה לא פשוטה כלל… שחקנים: בראדלי קופר, זאק גליפיאנקיס,אד הלמס, ג'ון גודמן, קן ג'יונג. במאי: טוד פיליפס. ארה"ב, 2013. הסרט כבר איבד את יכולתו כקומדיה והופך למותחן אפל וחסר טעם. ציון: 

22:00 אסון מהלך Trainwreck, ערוץ Hot גולד 

הסרט הראשון שג'אד אפאטו מביים שהוא לא כתב, על התסריט אחראית איימי שומר. איימי היא כתבת במגזין גברים שלא מאמינה בקשר רציני אלא בעיקר בכמויות רבות של אלכוהול והרבה סקס מזדמן. היא מקבלת משימה לראיין את הרופא שמטפל בספורטאים המפורסמים בעולם. כמובן שאין לה כל עניין לא בספורט וגם לא במיוחד ברופא החנון, אבל הוא מוצא עניין בה ומנסה לשנות את דעתה הנחרצת על אהבה ומערכות יחסים. שחקנים: איימי שומר, ביל היידר ("SNL"), טילדה סווינטון, לברון ג'יימס, ג'ון סינה. ארה"ב, 2015. קומדיה רומנטית חדה וחכמה, דמויות משעשעות ועבודה נפלאה של שומר. ציון: 

22:00 מחוץ לזמן | Time Out Of Mind, ערוץ Yes3 

ריצ'ארד גיר, באחד התפקידים המאתגרים ביותר בקריירה הארוכה שלו, מגלם הומלס שלא מצליח לקבל דיור ציבורי זמני, ונאלץ להסתובב ברחובות ולהתאשפז בבית מחסה גדול במנהטן. מפגש מקרי מעורר אצלו תקווה לעתיד אחר. עם כוחות חדשים, הוא יוצא לאתר את בתו ולהתפייס עימה אחרי שנים רבות של נתק מוחלט. במאי: אורן מוברמן. ארה"ב, 2015. לבעלי סבלנות – הסרט איטי ביותר, אך איכות המשחק של גיר ראויה לחובבי סוגה יוצאת דופן זו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן