Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 12 ביולי, 2016

הרחק מבני האדם, בקליפורניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הרחק מבני האדם | Far From Men, ערוץ Yes3 

הסרט זכה בשלושה פרסים בפסטיבל ונציה, את הפסקול כתבו ניק קייב ושותפו הותיק ליצירה וורן אליס. בשיאה של מלחמת אלג'יר נשלח מורה צרפתי מתבודד, לוחם שפרש מחיי הקרב, ללוות למשפט בן כפר המואשם ברצח. מוקפים בגורמים עוינים הם צריכים לשתף פעולה כדי לשרוד. שחקנים: ויגו מורטנסן, רדה קטב. במאי: במאי: דיוויד אולהופן. צרפת, 2014. הסרט מבוים בקפידה, תוך משחק עוצמתי ומרגש. ציון: 

22:50 בקליפורניה | In California, ערוץ 8 

ארל פגש את מתילד, רקדנית בלט מקצועית, בזמן שהחל את לימודי הקולנוע שלו. הוא מחליט לתעד אותה יום אחרי יום מה שבמהרה הפך לאובססיה של ממש. הוא ראה אותה לראשונה בבית קפה ודמותה סקרנה אותו מיד. במהלך הזוגיות של השניים ארל נחשף לעולמה המרתק והמסתורי של בת זוגו. החל מהמשמעת העצמית הקפדנית, הרדיפה אחר חלומה להיות פרימה בלרינה והפרעות האכילה מהן היא סובלת. ארל הפך למתבונן על חייה מהצד בעודו הופך אובססיבי אליה. מצלמות המעקב שהוא משאיר בחדרם המשותף כשהוא איננו בדירה מגלות שהחיים הם הדרמה הטובה ביותר. צרפת, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן