Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 23 ביולי, 2016

ריקי והפלאש, מלך הסלים, 99 בתים, אלכס מווניס, עניינים שבלב, טד 2, בולרז 2, היטמן: סוכן 47, סגני המנהל, ברונדיבר שוב, הביקור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:40 ריקי והפלאש | Ricki and the Flash, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 22 ביולי, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1 

11:00 מלך הסלים | King of Basketball, ערוץ הקולנוע הישראלי 

קומדיה. שמשון נותר לבד לאחר שאשתו נטשה ולקחה את בנם. ניצחונות של קבוצת כדורסל הנזקפים לזכותו, משיב אליו את בנו, למרות הקשיים. שחקנים: דובי גל, רבקה מיכאלי, גילת מואב. במאי: דובי גל. ישראל, 1988.

14:15
 ן99 בתים | i99 Homes, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 19 ביולי, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

15:25 אלכס מווניס | Alex of Venice, ערוץ Hot דרמה 

דרמה. אלכס היא היא עורכת דין עסוקה שפועלת למען איכות הסביבה ועובדת על תיק נגד פרנק, בעל ספא המבקש לבנות באזור טבעי מוגן. הצרות מתחילות בבית, כשלבעלה ג'ורג' נמאס לתפקד בתור עקרת בית. הוא מחליט לעזוב אותה ואת בתם הקטנה כדי לקחת פסק זמן לעצמו ולנקות את הראש. כעת אלכס צריכה להתמודד גם עם אביה שמגלה סימנים של אלצהיימר, ועם אחותה המעופפת שבאה להתנחל אצלה בבית. בתוך כל הכאוס הזה, אלכס מוצאת נחמה והזדמנות רומנטית חדשה דווקא אצל פרנק, הגבר שנגדו היא מנסה להגיש תביעה. שחקנים: מארי אליזבת' ווינסטד, כריס מסינה, ג'ניפר ג'ייסון לי, דון ג'ונסון, ג'וליאנה גויל. בימוי: כריס מסינה. ארה"ב, 2014. סרט בכורה חמוד לבמאי, זורם וחביב, אך אינו בו דבר מיוחד. ציון: 
 
21:00 עניינים שבלב | Open Heart, ערוץ 8 

עמי שינפלד, נער ממשפחה חרדית מבני ברק, הגשים את חלומו הכמעט דמיוני והפך למנתח לב בכיר בבית החולים שיבא. לפני מספר שנים, כשהעיר שדרות רעשה מטילים, החליט ד"ר שינפלד לעזור לתושביה. מאז הוא מתנדב כרופא קהילתי בשדרות ועוזר למטופליו לקבל רפואה ציבורית השווה ברמתה לרפואה הפרטית, תוך עימות עם הבירוקרטיה של הרפואה הציבורית וסירוב עיקש להצטרף לרפואה הפרטית ולכסף שבצדה. בדרכו המיוחדת הוא מציל חיים ונפש. אך בפועל, הוא מוותר על זמנו החופשי ומשלם על כך מחיר אישי, כלכלי ומשפחתי כבד, המאלץ אותו להתמודד עם השאלה האם עליו לעזוב את מטופליו בשדרות ולפנות לרפואה הפרטית. בימוי, תסריט וצילום: גד אייזן. ישראל, 2016.

22:00 טד 2 | Ted 2, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot פאן 

קומדיית ההמשך לסרט המטורף של יוצר הסדרה "איש משפחה", סת' מקפרלן. טד, הדובי הכי גס רוח בסביבה, מתחתן עם תמי לין חברתו הקופאית והשמחה רבה. אולם לאחר החתונה צצות בעיות בין בני הזוג, והם מחליטים שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם קשיי הנישואין היא להביא ילד לעולם. אבל הממשל אינו מוכן לאפשר לדובי לאמץ, ולכן בעזרת חברו הטוב ג'ון ועורכת דין נחושה יוצא טד למאבק להוכיח שהוא אנושי. שחקנים: מארק וולברג, אמנדה סייפריד, ליאם ניסן, מורגן פרימן. ארה"ב, 2015. תחת הומור גס ושחור ותסריט עממי, אפשר ליהנות אם נהנים מההומור המוגדר לעיל. ציון: 

22:00 בולרז 2 Ballers 2, ערוץ Yes Oh 

הדרמה הקומית המצליחה מבית HBO, בכיכובו של דווין 'דה רוק' ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – ספנסר נאלץ להתמודד עם שדים מעברו כשהוא יוצא למאבק ראש בראש מול הכריש הכי גדול בעסק, אנדרה אלאן (אנדי גרסיה). בינתיים, חבריו ולקוחותיו הקרובים ביותר, נאבקים למצוא דריסת רגל. ריקי בוחן את האפשרויות העומדות בפניו בתור סוכן עצמאי בעודו לומד להכיר את האב שנטש אותו לפני זמן רב. צ'ארלס מנסה לאזן בין הולדת תינוקו ועתידו במשחק ו-ורנון מתמודד עם חייו מחוץ לגרש. יחד איתם יחזרו לעונה השנייה גם שותפו הגדול מהחיים של ספנסר ג'ו, שעוזר לו לטפל בעסקאות הפוטבול הריווחיות ובשחקנים הגדולים, יחד עם ג'ייסון הסוכן, וטרייסי בת זוגו וכתבת הספורט.

22:00 היטמן: סוכן 47 | Hitman: Agent 47, ערוץ Yes4 

היטמן הוא רוצח על שהונדס בצורה גנטית במטרה להיות מכונת הרג מושלמת. הוא מזוהה על ידי שתי ספרות דיגיטליות המוטבעות על צווארו. היטמן הוא שיאו של מחקר ארוך בו נוצרו עוד 46 סוכנים משובטים. מטרתו העיקרית היא לפגוע בתאגיד ענק המתכנן לגלות את סודות תכנונו של סוכן 47 כדי ליצור צבא רוצחים המיומנים יותר ממנו. לשם כך הוא נעזר בבחורה צעירה ובדרך הוא מגלה את שורשיו האמיתיים ומתעמת אל מול אויבו הקטלני ביותר. שחקנים: רופרט פרנד, זכארי קווינטו. במאי: אלכסנדר באך. ארה"ב, 2015. תסריט מלא חורים, דיאלוגים ממושכים ושחקנים לא מעניינים הופכים את "היטמן: סוכן 47" לאחד הסרטים המיותרים של השנה, למרות כמה סצנות פעולה עשויות היטב. ציון: 

22:30 סגני המנהל Vice Principals, ערוץ Yes Oh 

קומדיה היסטרית חדשה מבית HBO, שיצרו דני מקברייד וג'ודי היל (יוצרי "על הפנים"). הסדרה מספרת את סיפורו של בית ספר תיכון ושני האנשים שכמעט מנהלים אותו – סגני המנהל. ניל גמבי (דני מקברייד) אב גרוש וסגן המנהל האחראי על המשמעת בבית הספר, ולי ראסל (וולטון גוגינס, "המגן", "שמונת השנואים"), סגן המנהל האחראי על תוכנית הלימודים מנהלים קרב כוחות אדיר על התפקיד הנכסף: מנהל בית הספר. כאשר לתפקיד ממונה מנהלת חדשה (קימברלי הברט גרגורי, "עוזרות בית נחושות") במקומם, הם יוצרים חזית משותפת ובלתי אפשרית נגדה. שחקנים נוספים: ביזי פיליפס ("קוגר טאון"), ג'ורגיה קינג ("הנורמלים החדשים") ובתפקידי אורח יופיעו וויל פארל וביל מארי. ציון איי.אם.די.בי.: 7.9/10, עגבניות רקובות: 62%/100%, מטה-קריטיק: 58/100

22:30 ברונדיבר שוב, ערוץ 1 

אופרת הילדים 'ברונדיבר' של היוצר האנס קראסה, הועלתה על ידי ילדי גטו טרזינשדטאט למעלה מ-50 פעמים במהלך השנים 1943 ו-1944. ההופעות שימשו כחלק מהתעמולה הנאצית שהראתה את הפריחה התרבותית בגטו. בסרט זה קבוצת בני נוער גרמנים מברלין עובדת על העלאת האופרה מחדש ומלווה מקרוב את העבודה על העלאת האופרה, גרטה קלינגסברג, ניצולת שואה המתגוררת בירושלים, הופיעה באחד מהתפקידים הראשיים באופרה המקורית עד שנשלחה, יחד עם שאר המשתתפים, לאושוויץ.

23:40 הביקור The Visit, ערוץ Hot גולד 

מותחן אימה מבית היוצר של הבמאי מ. נייט שאמלאן ("החוש השישי", "הכפר", "סיינס"). בקה בת ה-15 וטיילר בן ה-13 הם שני ילדים מתבגרים שנשלחים על ידי אמם החד-הורית לחופשה של שבוע אצל סבא וסבתא שלהם, אשר גרים בחווה מבודדת. בעוד האם יוצאת לבלות עם החבר שלה, החופשה של בנה ובתה מתחילה באופן כייפי ומהנה, כשהסבא והסבתא שמחים להכיר מחדש את נכדיהם. הדברים מתחילים להשתבש כשהבת בקה מחליטה לצלם סרטון תיעודי על חיי סבא וסבתא שלה, בניסיון לעזור לאמה להתקרב להוריה וגם לללמוד משהו על משפחתה שלה. מהר מאוד, בקה ואחיה הקטן טיילר מגלים כי משהו אינו כשורה בבית של סבא וסבתא וחושפים סוד אפל אודותם. שחקנים: אוליביה דה ג'ונג, אד אוקסנבולד, דינה דונגאן, פיטר מקרובי, קתרין האן. ארה"ב, 2015. סרט לחובבי אימה, המלווה בהרבה קטעי מתח, בניסיון של שאמלאן לחזור לתקופה הטובה שלו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן