Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 06 באוגוסט, 2016

הדינוזאור הטוב, טיפול בסטייל, בגידה בין חברים, מסווג חריג, השליח, במצולות הפשע 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הדינוזאור הטוב | The Good Dinosaur, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 02 באוגוסט, 2016, בשעה 16:00 בערוץ Hot פאן

17:30 טיפול בסטייל | Girlfriend Intervention, ערוץ לייפטיים 

תכנית ריאליטי חדשה. ארבע כוהנות סטייל מעצבות לנו את המוח מחדש ובעקבותיו את כל הלוק. טאהישה, טרייסי, טיפאני וניקי הן ארבע נשים אפרו-אמריקניות תוססות, חזקות ומלאות סטייל. כל אחת מהן היא סטייליסטית בתחום אחר: לבוש, אהבה עצמית, איפור / שיער ועיצוב הבית. בכל פרק הן מתפרצות לחיים של אישה לבנה אחרת, שמכל מיני סיבות מזניחה את החיצוניות שלה. הן טוענות שחיצוניות מוזנחת היא רק סימפטום של בעיה גדולה יותר שנובעת מבפנים. הן עושות לבחורה תהליך של התערבות: מגיעות אליה הביתה בהפתעה, אחרי שמישהו מהקרובים לה הלשין, לדוגמה, שהיא יוצאת לדייט במסעדה בטריינינג. הן בוחנות את חומרת המצב בארון של הבחורה המבוהלת ואומרות את כל האמת בפנים. אחר כך הן מנסות להבין את המניעים להידרדרות, וצעד אחרי צעד הן תוקפות, כל אחת בתחומה, את הבעיה. הן צבעוניות, לא מפחדות מקימורים ולבוש צועק, ויש בהן אנרגיה מפוצצת וגרוב שסוחפים גם נשים שנראות כמו מקרה אבוד לגמרי, למצב שהן עפות על עצמן בכל הכוח, משדרות עוצמה פנימית ומתלבשות בהתאם.

22:00 בגידה בין חברים | מלכודת | The Setup, ערוץ לייפטיים 

50 סנט, ראיין פליפה וברט גרנטסאף מככבים בסרט פשע קלאסי על שלושה חברים שמתכננים לפרטי פרטים שוד יהלומים ענק ומוצלח, אבל לא מביאים בחשבון שיכול להיות שאי אפשר לסמוך על חברים בכל תחום. מזל שאז הם פוגשים את ברוס וויליס שבא להציל את הכבוד האבוד, כמו גם את הכסף. בימוי: מייק גאנטר. ארה"ב, 2011.תסריט רדוד, משחק חלש וגם הבימוי קופצני ולא מחבר בין קטעי המשנה. ציון: 

22:00 מסווג חריג | Freak Out, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרט אימה קומי, בבימויו של בועז ארמוני ובכיכובם של איתי זבולון ואסף בן שמעון ("המילים הטובות"). מתן, חייל בצה"ל, יוצא יחד עם קבוצת חיילים לשבוע שמירות בבסיס מרוחק בצפון הארץ. לא מספיק שהוא מפחד, מבואס ומתגעגע לאמא, החיילים האחרים דואגים למרר את חייו. במהלך השבוע, יגלו מתן והחיילים, כי דברים מוזרים מתרחשים בבסיס וכי מהשבוע הזה – לא בטוח שייצאו בחיים. סרט יוצא דופן בנוף הקולנוע הישראלי: קופצני, מפחיד ובעיקר מבדר. איכות ההפקה לא גדולה, התסריט מעט מבלבל, אך חובבי הסוגה בוודאי יתענגו. ציון: 

22:00 השליח | התיק המסתורי The Bag Man, ערוץ Yes4 

ג'ק הינו מתנקש חסר מזל ודכאוני. יום אחד הוא מקבל משימה מהבוס הגדול – לשמור על תיק מסתורי במלונית. עד מהרה הוא מגלה שכל הסובבים אותו מנסים לחסל אותו, מלבד יצאנית אחת. הלילה של ג'ק הופך לגורלי ביותר בחייו. שחקנים: ג'ון קיוזאק, רוברט דה נירו. במאי: דיוויד גרוביץ'. ארה"ב, 2014. סרט אלים שמנסה להיות קומדיה, עם שחקנים טובים שנופלים בכשל הפקתי. ציון: 

22:00 במצולות הפשע 3 | 3 Dark Waters of Crime, ערוץ CBS ריאליטי 

דרמת ריאליטי-פשע מרתקת העוקבת אחר מקרי רצח אמתיים והמסובכים ביותר כשהמים הם העד המרכזי בהם. מים תמיד היוו חלק חשוב מחיינו, הם מקור החיים אך גם מקום מסתורי ומסוכן לעיתים שבו הוכחות למעשה פשע ייעלמו לעד. עבור פושעים, מים הם פתרון המושלם לרצח. מים מוחקים ומטביעים ראיות, כלי נשק וגם גופות בעומקים הכחולים. עבור חוקרים, מים הם האויב הגדול. לפעמים, הרבה אחרי שטרגדיה נוראית מכה, שרידי ראיות הולכים בהם לאיבוד והחוקרים צריכים לעשות מהלכים יוצאי דופן על מנת לחשוף את האמת. מסע מרתק מחוף אל חוף עם מיטב החוקרים כשהם מנסים לפענח את הפשעים ומתמודדים מול הכוח הגדול השוכן במצולות. שנת הפקה: 2014, 3 פרקים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן