Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 11 באוגוסט, 2016

אי ללא חוק 2, מגי, הרודן 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 אי ללא חוק 2 | Lawless Island 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סדרה על אנשים שעזבו את חייהם הרגילים מאחור ובחרו לחיות במסגרת קהילה מרוחקת באלסקה. סיפורי הישרדות של יחידים ושל קהילה מיוחדת במינה, שחבריה תלויים אחד ברעהו כדי להתקיים. חייהם מונעים בעיקר על ידי קשיי המחיה, אך סיפוריהם הם הרבה מעבר לכך.

22:00 מגי | Maggie, ערוץ Yes2 

ארנולד שוורצנגר בתפקיד לא שגרתי מגלם אבא אשר בתו נדבקת במגפה קטלנית. נשארו ימים ספורים עד שהמחלה תשפיע, ואז יהיה עליו לקחת אותה להסגר בטרם תדביק אחרים. אולם הוא לא מתכוון לוותר עליה, גם כשהיא הופכת למול עיניו לאדם אחר, מסוכן וקטלני. שחקנים נוספים: ג'ואלי ריצ'רדסון, אביגייל ברסלין. במאי: הנרי הובסון. ארה"ב, 2015. הרבה פאשלות וחורים בתסריט, אבל מצולם יפה ומשוחק היטב. ציון: 

22:45 הרודן 3 | Tyrant 3, ערוץ Yes אקשן 

הדרמה המזרח תיכונית בכיכובה של מורן אטיאס, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בסיום העונה הקודמת, בסאם נקרא להחליף את ג'מאל, שפשעיו נחשפו. אך כשג'מאל סירב לפנות את מקומו, נוסיראת – אשת בנו, ירתה בו וגורלו נותר לא ידוע. כעת על בסאם להחליט האם יקדם דמוקרטיה בארצו, כפי שעמו חפץ או ישמור בכוח על מורשת משפחתו ועל שלטונה רב השנים. כשחייו של ג'מאל בסכנה, ואבודין על סף מהומות, בסאם מתמנה לנשיא זמני ומכין את הבמה לבחירות דמוקרטיות. לדליה יש תפקיד מרכזי בהנהגת עמה, דבר שמקרב אותה אל בסאם גם מבחינה אישית. מנהיגי הצבא נסחפים בגלי הנקמה וחורגים מתפקידם לשמור על השקט וגנרל אמריקני שיש לו עבר משותף עם לילה (כריס נות', "האישה הטובה"), מגיע לאבודין.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן