Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 20 באוגוסט, 2016

המומינים בריביירה, 7 ימים בגן עדן, אסונות טבע, אסונות: היום שאחרי, התוכנית, התייר, גשר המרגלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 המומינים בריביירה | Muumit Rivieralla | Moomins on the Riviera, ערוץ Yes5 

הדמויות האהובות שהתחילו את חייהן ברצועות קומיקס של המאיירת-סופרת השוודית-פינית, טובה ינסון, המשיכו כספרים שתורגמו ל-43 שפות, עברו דרך סדרות טלוויזיה ומספר סרטים בעולם, ואפילו מוזיאון ופארק שעשועים בפינלנד, מגיעות סוף סוף לריביירה הצרפתית. אחרי מסע מפרך בים וביבשה, חבורת הטרולים (דמויי ההיפופוטם) האהובה מגיעה לחוף ימה של צרפת – לנופש בריביירה, בשלל בתי המלון, המסעדות, חופי הים והחיים הטובים שיש לה להציע. אך לא הכל ורוד על חוף הים: כל אחד מבני המשפחה סופג אחרת את השהות בנופש האקסקלוסיבי ואחדותם מופרת לראשונה. מה חשוב יותר – חוג הסילון או חיי המשפחה? דיבוב לעברית: מונה מור, אוהד שחר,ברק ברויטמן, אלונה אלכסנדר. דיבוב לאנגלית: ראסל טובי, נתנאל פרקר, טרייסי אן הומרמן. במאי: חוויאר פיקארד, חנה אמילה. פינלנד/ צרפת, 2014. הנפשה יפה ונעימה, ללא מרדפי מכוניות או אפקטים מיוחדים. רק כיף משפחתי. ציון: 

16:00 שבעה ימים בגן עדן | Love Prison, ערוץ לייפטיים 

סדרה חדשה. בכל פרק זוג שהכיר באונליין ומאז מנהל זוגיות של לפחות כמה חודשים, אבל מעולם לא נפגש מעבר למסך. הם מחליטים לבחון את ההתאמה שלהם במציאות ומגיעים לשבוע אינטנסיבי בתנאי כלא, בו הם יבדקו האם הם יכולים להתאהב: המבחן קורה בבית מרושת מצלמות (סטייל "האח הגדול") על אי בודד. כל הסחות הדעת החיצוניות מנוטרלות – אסור להם לצאת מהבית או לשמוע מוזיקה, בטח ובטח שאין להם את הטלפון שלהם או חיבור לאינטרנט. הם לבד על האי, לצד הפרטנר שהם חושבים שהם מכירים ואוהבים. כך שכל שנותר להם לעשות זה לתקשר אחד עם השנייה ולגלות האם זה האדם שאני רוצה להיות איתו? סוף סוף ללא תיווכים ומסכות אינטרנטיות מדומות.

16:00 אסונות טבע Botched By Nature, ערוץ !E 

ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו פוצחים במסע מחוף אל חוף, על מנת להגיע למטופלים חדשים שזקוקים נואשות לעזרתם. מטופלים הסובלים מפגמים אסתטיים יוצאי דופן, שנובעים מגנטיקה או ממאורע טראומתי. המטופלים שהרופאים יפגשו יהיו כאלה שסולדים או חוששים מהליכים כירורגיים, או פשוט כאלה שחשבו שלעולם לא יוכלו לתקן את הופעתם החיצונית החריגה. במהלך מסעם, הרופאים יזכו להכיר מקומות חדשים בארה"ב, להתנסות בחוויות מקומיות, לבקר מטופלים אהובים מעונות קודמות, וגם להעמיק את הקשר הקרוב ביניהם. בפרק פתיחת העונה, הרופאים יגיעו לעיר החטאים לאס וגאס, יהמרו וגם יעזרו לצעירה שמחלה אוטו-אימונית עיוותה את שדיה. במרכז קליפורניה הם יטפלו בתאום שנולד עם עיוותים בפניו, כשאחיו התאום נולד ללא סיבוכים.

16:45 אסונות: היום שאחרי Botched: Post Op, ערוץ !E 

תכנית אירוח בהנחיית הת'ר דוברו, ובהשתתפות ד"ר טרי דוברו וד"ר פול נסיף. התכנית תשודר מיד לאחר פרקי הסדרה "אסונות טבע", ותנתח ותסכם את הפרק השבועי. הרופאים ידונו עם הת'ר על חוויותיהם, יספרו על המטופלים בפרק ועל השינויים שעברו מנקודת מבטם, וגם על התקריות המפתיעות והמשעשעות מהמסע.

21:30 התוכנית | The Program, ערוץ Yes1 

דרמה העוקבת אחר תהילתו ונפילתו של רוכב האופניים הנערץ, לאנס ארמסטרונג. הישגיו האגדיים של ארמסטרונג, הספורטאי שהביס את הסרטן וניצח 7 פעמים בטור דה פראנס, מעוררים את חשדו של העיתונאי, דיויד וולש, והוא נחוש בדעתו לעשות כל מה שיוכל על מנת להוכיח שהוא רמאי. שחקנים: בן פוסטר, כריס או'דאוד ("מסיבת רווקות"), דסטין הופמן ולי פייס ("מעבר לכל חלום"). במאי: סטיבן פרירס ("המלכה"). בריטניה, 2015. בן פוסטר עושה את כל המאמץ להיכנס לדמות של ארמסטרונג, אך הסרט של פרירס שטחי וחסר רגשות. ציון: 
 
22:00 התייר | The Tourist, ערוץ לייפטיים 

מותחן קומי רומנטי. אליס (אנג'לינה ג'ולי) מתיישבת ברכבת מול פרנק (ג'וני דפ) ההמום ומציגה את עצמה. הוא לא מתבלבל ומשתף איתה פעולה. הם מתקרבים עוד ועוד, הוא לא מבין למה מגיע לו כל הטוב הזה – רק שמרוב שהיא מקסימה אותו הוא לא שם לב שהוא נקלע בעל כורחו להרפתקה מפוקפקת ופלילית משהו. מהר מאוד מסתבר שאליס היא דמות מפתח בעולם אפל ומסתורי, ולא בכדי המשטרה רודפת אחריה מכל כיוון. פרנק האומלל נפל ברשת וכעת גם הוא רדוף. בימוי: פלוריאן הנקל פון דונרסמארק. ארה"ב / צרפת / איטליה, 2010. סרט ארוך ומייגע, המתנהל בנופים יפים, אך מסתבך בשל עלילה רבת פיתולים וחוסר כימיה בין דפ לג'ולי. ציון: 

22:00 גשר המרגלים Bridge Of Spies, ערוץ Yes4 

הסרט היה מועמד ל-6 פרסי אוסקר עבור הסרט, התסריט המקורי, הפסקול, הסאונד ושחקן המשנה עליו מארק ריילנס גם זכה; האחים כהן לקחו חלק בכתיבת התסריט. מותחן מרתק המבוסס על סיפורו האמיתי והמרתק של עורך דין מברוקלין המוצא את עצמו כאויב הציבור לאחר שהוא לוקח על עצמו לייצג מרגל סובייטי במשפט מתוקשר. אולם בהמשך, הוא עתיד למצוא את עצמו כשליח ארה"ב לגרמניה של ימי המלחמה הקרה, כשה-CIA שולח אותו לנהל את המשא ומתן לשחרורו של טייס אמריקני שבוי. שחקנים נוספים: טום הנקס, אלן אלדה. במאי: סטיבן שפילברג. ארה"ב, 2015. תיאטרון היסטורי עמום, שמחוזק קלות בלבד מהכישרון של שפילברג והאחים כהן, וכמובן בזכות המשחק הנהדר של הנקס. אינו חובה לצפייה, אלא אם אתם חובבי היסטוריה נלהבים. אם אתם מחפשים אחר מותחן טוב או סרט ריגול, אתם עשויים להתאכזב. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן