Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 06 בספטמבר, 2016

שובר שמירה, לייף, נשים קטנות NY 2, בלאדסוורת', אדם חף מפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 שובר שמירה | Off Guard, ערוץ Yes דוקו 

אלעד, במאי הסרט, משרת במילואים כל שנה מאז שהשתחרר מצה"ל לפני כעשר שנים. עכשיו, בין שתי תקופות מילואים, הדילמה שלו גוברת: האם להמשיך בשירות? הוא נקרע בין החינוך שלו כישראלי – אשר חונך להיות אזרח טוב ולשרת את המדינה – לבין ההזדמנות שניתנה לו להכיר את אותו אויב באמת. מי שמלווה אותו בהתחבטות זו הם הוריו מחד, האוחזים בתפיסה שחובה לשרת וזו בכלל לא אופציה להשתמט; ומאידך ווהיב, ערבי ישראלי, אשר גידל את אלעד בתור נער. ווהיב הופך להיות המצפן של אלעד במסע הזה – כחבר וכאב מגונן. איזו החלטה יקבל אלעד? בימוי והפקה: אלעד דוידוביץ' שיקוביץ' | מכללת תל-חי. 41 דקות, ישראל, 2016.

22:00 לייף Life, ערוץ Yes3 

בשנת 1955 נשלח צלם צעיר לצלם עבור מגזין לייף שחקן מתחיל שזה עתה כיכב בתפקיד הראשי הראשון שלו, בחור צנוע וחובב סיכונים בשם ג'יימס דין. בעוד כולם מכתירים אותו כדבר הגדול הבא, דין נראה שכלל אינו מעוניין בתהילה ובהערצת ההמונים, ובינו לבין הצלם נרקם קשר יוצא דופן. הסרט, המבוסס על חוויותיו של צלם לייף, דניס סטוק. שחקנים: רוברט פטינסון, דיין דיהאן, בן קינגסלי. במאי: אנטון קורבין ("קונטרול"). ארה"ב, 2015. הסרט אינו מציג את הביוגרפיה של דין, אך בהחלט מביא סיפור יפה תוך משחק מסקרן. ציון: 

22:45 נשים קטנות: ניו-יורק 2 | 2 Little Women: NY, ערוץ לייפטיים 

עונה שנייה ללהיט הריאליטי העוקב אחר עלילותיהן של חבורת נשים קטנות ומדהימות וגם גבר קטן ומדהים לא פחות החיים בניו יורק. הנשים הנמוכות והאהובות יוצאות למסע של אתגרים חדשים. הן מתעסקות בסוגיות של סקס, זוגיות והחיפוש אחריה, מימוש עצמי וקריירה, הרצון להביא ילדים לעולם ומערכות היחסים המורכבות ביניהן. על הדרך הן עושות המון כיף וצחוקים, ונעות דרך הקשיים עם המון חן. העונה מצטרפות לחבורה חברות חדשות, ג'סיקה וקייטי, שהיו מתאבקות מקצועיות וחיו יחד בדרכים.

22:55 בלאדסוורת', אדם חף מפשע | Bloodsworth: An Innocent Man, ערוץ 8 

בשנת 1985, קירק בלאדסוורת' נידון לעונש מוות על אונס ורצח אכזרי של ילד בן 9 בשם דון המילטון. פשע שלא ביצע. הסרט, אשר צולם במשך 3 שנים, מספק הצצה אינטימית אל חייו של אדם שהתעורר לתוך סיוט – המאבק להוכיח את חפותו תוך ניסיון לבטל את עונש המוות שנגזר עליו. זהו סיפורו של קירק בלאדסוורת', האסיר הראשון בארה"ב שנידון למוות וזוכה בעזרת בדיקת דנ"א ומאבקו לביטול עונש המוות במרילנד. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן