Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 21 בספטמבר, 2016

היצ'קוק טריפו, הלבד הגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 היצ'קוק טריפו | Hitchcock/Truffaut, ערוץ 8 

הסרט התיעודי הטוב ביותר – פסטיבל הסרטים דנוור 2015. בשנת 1962, במאי הקולנוע הצרפתי, פרנסואה טריפו, שכנע את אלפרד היצ'קוק, אחד מגדולי הבמאים בהיסטוריה, לשבת אתו במשך שבוע לראיון בו חלק היצ'קוק את סודות הקולנוע שלו. בהתבסס על ההקלטה המקורית של הראיון, ששימשה כבסיס ליצירת הספר המכונן 'היצ'קוק/טריפו', זוכים לצלול אל תוך עולמו של אחד מיוצרי הקולנוע הגדולים בעולם. צרפת / ארה"ב, 2015. לחובבי קולנוע זו צפיית חובה – מבט מרגש ומלא חוכמה על האמנות השביעית. ציון: 

22:00 הלבד הגדול | The Great Alone, ערוץ Yes דוקו 

סרט התעודה הטוב ביותר – Seattle International Film Festival 2015. ללאנס מאקי זורמים כלבי מזחלות בדם. כשהיה עוד ברחם, אמא שלו התחרתה במרוצי מזחלות שלג, בצמוד לאבא שלו, דיק מאקי, מייסד מרוץ מזחלות השלג המפורסם אידיטַרוֹד באלסקה, שזכה ב-1978 במסלול בן כמעט 2.000 ק"מ. אחרי שהחלים ממחלה שגרמה לו לרדת ממסלול המרוצים, לאנס חוזר עם כלביו הנאמנים לנסות ולכבוש את המקום הראשון. בימוי: גרג קוהס. 55 דקות, ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן