Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 07 באוקטובר, 2016

נשות הספורטאים מיאמי, בת הים הקטנה, העלמותה של אלנור ריגבי, דרקולה: ההתחלה, מרגריט, משימה בלתי אפשרית 5: אומת הנוכלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 נשות הספורטאים מיאמי | WAGS Miami, ערוץ !E 

סדרת בת חדשה של המותג המנצח "נשות הספורטאים". הפעם עוקבים אחר האירועים הנוצצים והדרמות הגדולות בחייהן של בנות הזוג של הספורטאים המובילים במיאמי. הנשים מתמודדות בענף הספורט התחרותי ביותר: להשיג ולהחזיק בבן זוג שהוא ספורטאי מצליח. גם בתוך הקבוצה, על הנשים לדבוק בחוקים הנוקשים, לתמוך תמיד בבן זוגן, ולהכיר בהיררכיה הפנים קבוצתית, כשלנשואות המעמד הגבוה ביותר, המאורסות אחריהן, ואילו החברות משתרכות מאחור.

17:00 בת הים הקטנה | The Little Mermaid, ערוץ Yes5 

סיפורה הקסום של אריאל, בת הים הקטנה המעוניינת לגלות את עולם בני האדם. כשהיא מתאהבת בנסיך אריק, היא מגלה כי עליה להיעזר בכישוף בכדי לממש את אהבתה. במאים: רון קלמנטס, ג'ון מוסקר. ארה"ב, 1989. סרט שהחל את תקופת הזהב החדשה של דיסני, באיורים יפה ונעימות מוזיקליות בלתי נשכחות. ציון: 

17:37 העלמותה של אלנור ריגבי The Disappearance of Eleanor Rigby, ערוץ Yes1 

דיוקן אינטימי של אהבה, אמפתיה ואמת, המסופר מנקודות מבט שונות ובעזרת פלאשבקים מהעבר. סיפורם של קונור ואלנור, זוג ניו יורקי המנסה להשיב את האהבה הגדולה והפרועה שהייתה בחייהם בעבר. שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, ג'יימס מק'אבוי, ויולה דיוויס. במאי: נד בנסון, ארה"ב, 2014. משחק טוב של צ'סטיין ומק'אבוי בסרט מעניין על אהבה ואובדן. ציון: 

22:00 דרקולה: ההתחלה | Dracula Untold, ערוץ Yes2 

פנטזיית אקשן. סיפור קורותיו של דרקולה האגדי, עוד לפני שהפך לערפד הידוע לשמצה. הרוזן ולאד הוא שליט טרנסילבניה שברומניה. כשעליו להגן על בני עמו ועל משפחתו מהכובשים הטורקים, הוא מחפש פתרון אצל יצור אפל ומפלצתי בעל כוחות מסתוריים. שחקנים: לוק אוונס, דומיניק קופר, צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"). במאי: גארי שור. ארה"ב, 2014. הסרט מפספס כל נקודה עיקרית בסיפור, ומפשל במשחק כמו גם באפקטים. ציון: 

22:00 מרגריט | Marguerite, ערוץ Yes3 

הסרט מבוסס על סיפורה האמיתי של פלורנס פוסטר ג'נקינס. דרמה בכיכובה של קתרין פרו המבוססת על סיפור אמיתי. מרגריט היא אישה מהמעמד הגבוה בפריז של שנות ה-20, חובבת נלהבת של אופרה הנהנית להופיע עם שירתה בפני חבריה ומשפחתה. היא בעצם לא באמת שרה אלא בעיקר מזייפת בצורה נוראית אבל כל סובביה ובעיקר צוות המשרתים שלה ובעלה מפחדים לספר לה את האמת. היא מחליטה לעלות מופע גדול ומפואר של קולה המיוחד מול קהל אמיתי. הכל מתחיל לקרוס כאשר שני עיתונאים כותבים ביקורת שמהללת את שירתה הגרועה של הברונית שאינה מודעת לחוסר כשרונה. את התוצאות איש לא יכול היה לחזות. שחקנים: קתרין פרו ("הטבחית של הנשיא"), אנדרה מרקון. במאי: קסבייה ג'יאנולי. צרפת, 2015. מהנה, מרגש ומשעשע, משחק טוב ומעורר השראה. ציון: 

22:00 משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים | Mission: Impossible – Rogue Nation, ערוץ Hot גולד 

מותחן אקשן. הפעם מתברר שהשירות החשאי עומד בפני סכנת סגירה על ידי השלטונות לאחר לחץ של ה-CIA. איתן האנט, הסוכן האמיץ והעשוי ללא חת, מוצא את עצמו במחתרת ביחד עם עמיתיו וויליאם ובנג'י. השלושה יוצאים למשימה שנראית בלתי אפשרית אפילו יותר מכל המשימות הקודמות, כשהם נאלצים להיאבק נגד ארגון טרור בינלאומי בשם הסינדיקט, אשר בו חברים פושעים שבגדו במולדתם והפכו למתנקשים מיומנים. אל האנט חוברת גם אילזה פוסט, סוכנת בריטית מושכת אשר משתפת איתו פעולה, וביחד הם יוצאים למסע נועז מווינה לקזבלנקה, כדי לסכל משימת התנקשות גורלית שמאחוריה עומדים חברי הסינדיקט. שחקנים: טום קרוז, ג'רמי רנר, סיימון פג, רבקה פרגוסון, שון האריס, טום הולנדר, וינג ריימס, אלק בולדווין. בימוי: כריסטופר מקווארי ("ג'ק ריצ'ר", "דרכו של אקדח"). ארה"ב, 2015. טום קרוז נראה נהדר מול המצלמה, גם כשדברים מתפוצצים ברקע. קרוז תלוי על מטוס, יוצא ללא פגע מתאונת אופנוע קטלנית ונחלץ מפעלולים מטורפים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן