Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 10 באוקטובר, 2016

משברים בע"מ, הרחק מההמון הסוער, אש נגד כוחות הרשע, הנגיף 3, עדות נעורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 משברים בע"מ | Our Brand Is Crisis, ערוץ Hot גולד 

על רקע הבחירות לנשיאות בוליביה, נחשפות המזימות הציניות של יועצים פוליטיים שכל מה שחשוב להם הוא – הניצחון. כשמועמד לנשיאות בוליביה מפגר בסקרים, הוא מחליט לגייס לעזרתו צוות ניהול אמריקני, בהנהגתה של ג'יין, הנחשבת למומחית בתחומה. אחרי שפרשה בעקבות שערורייה שזעזעה אותה, היא משתכנעת לשוב למשחק עבור ההזדמנות להביס את אויבה המקצועי – פט, שהוזמן לעבוד עבור המועמד המתחרה. שחקנים: סנדרה בולוק, בילי בוב תורנטון. במאי: דיוויד גורדון גרין ("פיינאפל אקספרס"). ארה"ב, 2015. בזבוז אנרגיה של שחקנים טובים, אך גם של תסריט עם פוטנציאל. ציון: 

21:30 הרחק מההמון הסוער Far from the Madding Crowd, ערוץ Yes1 

דרמה תקופתית רומנטית על בחירתה של אישה אחת, על פי רומן מאת תומאס הרדי. בשלהי המאה ה-19 מתלבטת צעירה חריפה ועשירה בעלת נכסים בין שלושה מחזרים שונים: רועה צאן פשוט, סמל צבאי רב קסם אך לא נאמן ובעל אחוזה קודר ומתבודד, עד אשר ליבה יחליט במי לבחור. שחקנים: קארי מאליגן, מתיאס שואנארטס ("חלודה ועצם"), מייקל שין ("חצות בפריז"). במאי: תומאס וינטרברג ("ניצוד"). אנגליה, 2015. בזכות בימוי מהודק ומשחק משובח, הסרט עושה הכל כדי לעבד עד כמה שניתן את הנובלה של הרדי. ציון: 

22:00 אש נגד כוחות הרשע | Ash Vs. Evil Dead, ערוץ Yes אקשן 

סדרת אימה קומית המבוססת על סדרת הסרטים "מוות רצחני" בכיכובו של ברוס קמפבל, שגם מפיק את הסדרה יחד עם יוצריה האחים סם ריימי ואוון ריימי, עבור רשת Starz. יחד עם קמפבל מככבים גם לוסי לולס ("זינה: הנסיכה הלוחמת", "ספרטקוס"), ג'יל מארי ג'ונס ("סליפי הולו"), ריי סנטיאגו ("דקסטר") ועוד. אשלי אש ויליאמס עובד כזבן בחנות, חי בקרוון, שותה לשוכרה בלילות ומנהל סטוצים עם נשים מזדמנות להן הוא מספר בדיות על איך איבד את ידו. כשהוא משחרר בטעות את השד הקנדרי מספר המוות, סדרה חדשה של ארועים גורמת לו לשוב אל אישיותו הלוחמת ולהתמודד עם המטרד הדמוני במטרה להציל את האנושות. במאבקו חוברים אליו פבלו סימון בוליוור שהופך לשותפו הנאמן וקלי מקסוול, אישה שמנסה לברוח מעברה אבל נגררת בניגוד לרצונה למלחמה ברשע ומוצאת באש ופבלו משפחה חדשה. אבל המלחמה ברשע אינה הדבר היחיד שמטריד את החבורה: אמנדה פישר, שוטרת לשעבר שסרחה, בטוחה שאש אחראי לרצח השותף שלה, ונחושה למצוא אותו, ורובי קנובי, דמות מסתורית מעולם הרשע, מאשימה את אש במותם של אביה, הפרופסור ריימונד קנובי ואחותה אנני, ומנסה לאתר אותו כבר שנים במטרה להרוג אותו בכל מחיר. ציון איי.אם.די.בי.: 8.7/10, עגבניות רקובות: 99%/100%, מטה-קריטיק: 75/100

22:45 הנגיף 3 | The Strain 3, ערוץ Yes אקשן 

סדרת האימה מרשת FX, שנוצרה על ידי גיירמו דל טורו ("פסיפיק רים", "הלבוי") וצ'אק הוגן ומבוססת על טרילוגיה בעלת אותו שם, שבה בעונה חדשה. מנהל היחידה למניעה ושליטה על מגיפות, האפידימיולוג ד"ר אפרים גודווט'ר (קורי סטול, "בית הקלפים") וצוותו, קבוצה קטנה של עוזרים, הכוללים את פרופסור אברהם סטרקיאן (דיויד ברדלי, "הארי פוטר", "משחקי הכס") ניצול שואה ובעל בית עבוט שמחזיק בתשובות לחלק מהשאלות על התפרצות המגיפה, ויזלי פאט, חוקר רוסי לשעבר ומתבודד, וגאס – חבר כנופיה שזה עתה יצא מהכלא ומתגלה כנכס יקר לצוות במלחמתו, ממשיכים לחקור את התפשטות הוירוס שהופך את קורבנותיו לערפדים. ספוילר – לאחר מותה של נורה וחטיפתו של זאק, אפ מאבד שליטה ושותה בכבדות. הוא ממשיך לעבוד על הנשק הביולוגי נגד הסטריגוי אך יעילותו של נשק ממשיכה לרדת.

23:30 עדות נעורים | Testament Of Youth, ערוץ Yes1 

דרמה ביוגרפית רומנטית. סיפורה המרגש של הסופרת ורה בריטן על אהבה ואובדן התמימות, בתקופת מלחמת העולם הראשונה. ורה לא רצתה להיות עקרת בית ולכן התעקשה על לימודים גבוהים באוניברסטית אוקספורד היוקרתית. היא מתאהבת לראשונה בבחור צעיר והשניים מחליטים להינשא, אבל מלחמת העולם הראשונה פורצת ואהוב ליבה נשלח למלחמה. היא מתגייסת לעזרה כאחות בבית חולים ומתחילה לכתוב מכתבי אהבה לארוסה שנמצא בחזית, בתקווה שיחזור. שחקנים: אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית"), קיט הרינגטון ("משחקי הכס"). במאי: ג'יימס קנט. בריטניה, 2015. צילום יפה ומשחק טוב בסרט תקופתי מעניין ומעשיר. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן