Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 12 בנובמבר, 2016

סוס אפל, קרמפוס, הקרימינלים, שנה בחלל, אבות ובנות, מותו של הרובר למאדים, מת עליה, רבין היום האחרון, משלחת למאדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:30 סוס אפל Dark Horse, ערוץ Hot דרמה 

דרמה קומית של הבמאי האקסצנטרי והמיוחד טוד סולונדז ("אושר", "פלינדרום"), שיוצא נגד הקפיטליזם המערבי ורעיון ההישגיות. אייב ורטהיימר (ג'ורדן גלבר) הוא הסוס השחור במשפחתו – גבר שמנמן ואנוכי בן 35, שעדיין חי בבית הוריו ועובד בעסק פיתוח הנדל"ן המשפחתי של אביו המיואש ממנו. רוב הזמן הוא בעצם עסוק ברכישת צעצועים באתר אי.ביי ומנסה להתחמק מהעבודה. העניינים מקבלים תפנית כשבמסיבת נישואין אייב פוגש את מירנדה היהודייה (סלמה בלייר), עוף מוזר וחסרת ביטחון בעצמה, שכאילו ויתרה על החיים. בין השניים מתפתחת מערכת יחסים מפתיעה ומירנדה מקבלת את הצעת הנישואים של אייב, למרות שהיא יודעת כי העתיד אינו מבטיח במיוחד. אייב חוזר על השגיאות של אביו ומקנא בהצלחת אחיו הצעיר, כשההורים אינם טומנים את ידם בצלחת ומתערבים בחיי הנישואים של הזוג. שחקנים נוספים: מיה פארו, כריסטופר ווקן. ארה"ב, 2011. סרט טראגי יותר מקומדיה, שלא תמיד מצליח לפעום על לב הצופים, ואולי בעיקר לצבוט אותו. ציון: 

10:35 קרמפוס | Krampus, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 בנובמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

18:35 הקרימינלים | Criminal Activities, ערוץ Hot גולד + בשעה 22:00 בערוץ Yes4 

סרט פשע שעוקב אחר ארבעה חברים שמקבלים הצעה לעסקת חייהם. מהר מאוד דברים משתבשים והם מגלים שהמימון שלהם הגיע מפושע חסר רחמים. כעת עליהם לחטוף בהצלחה בן משפחה של יריביו, כדי למחוק את חובם. הם מקווים שאם יצליחו להשלים את המשימה בלי תקלות, יצילו את חייהם. שחקנים: ג'ון טרבולטה, מייקל פיט,דן סטיבנס. במאי: ג'קי ארל היילי. ארה"ב, 2015. מותחן פשע קטן ופשוט, שמנסה לחקות את הקלאסיקות, אך נכשל ברוב מרכיביו. ציון: 

21:00 שנה בחלל | Year in Space, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

האסטרונאוט סקוט קלי נמצא בעיצומו של ניסוי העוסק בגבולות היכולת האנושית לשהות בחלל. זהו ניסוי בסיסי בהכנות המסע למאדים.

21:30 אבות ובנות | Fathers And Daughters, ערוץ Yes1 

דרמה נוגעת ללב. 25 שנה לאחר שטרגדיה הכתה במשפחתה ואמה נהרגה בתאונת דרכים, פוגשת בחורה צעירה ויפה בחור שעוזר לה להתמודד עם אירועי העבר, ועם אביה הסופר הנערץ זוכה פרס פוליצר. שחקנים: ראסל קרואו, אמנדה סייפריד ("מכתבים לג'ולייט"), אהרון פול ("שובר שורות"). במאי: גבריאל מוצ'ינו ("המרדף לאושר"). ארה"ב, 2015. סרט מעניין עם תסריט טוב, אך נופל בשמאלץ המלודרמטיות. השחקנים מותירים אותו זורם. ציון: 

21:50 מותו של הרובר למאדים | Death of a Mars Rover, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

כלי הרכב הרובוטי רובר ספיריט נמצא כנראה בימיו האחרונים. חמש שנים לאחר שנשלחו למאדים למשימה של 90 יום ה-רוברים עדיין מסיירים בשטח מאדים, שולחים נתונים ועולים על כל הציפיות.

22:00 מת עליה | Warm Bodies, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 באוגוסט, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 רבין היום האחרון | Rabin the Last Day, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

דרמה שיצר עמוס גיתאי על רצח ראש הממשלה יצחק רבין. תיאור המאורעות שהובילו לרצח ראש ממשלת ישראל ב-4 בנובמבר, 1995. סיפוריהן של הדמויות השונות ביומו האחרון של רבין, משעות הבוקר המוקדמות ועד לרגע מותו: סוכני האבטחה, היועצים הפוליטיים, הפנאטים הדתיים, הרוצח וקורבנו. בסרט משולבים קטעי ארכיון, צילומי חובבים, קטעי חדשות וסצנות מבוימות. שחקנים: יוגב יפת, יעל אבוקסיס, מלי לוי, מוטל'ה שפיגלר, רותם קינן. מהסרטים החלשים של גיתאי, עומס חומרים ומידע גרם לו לאבד את כיוון הסיפור. ציון: 

22:35 משלחת למאדים Mission to Mars, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סרט תעודה זה מביא את אחד הסיפורים הגדולים של עידן החלל. שליחת כלי הרכב הרובוטים – רובר ספיריט ו-רובר אופרטוניטי למאדים ומסע המחקר שאליו יצאו כשהגיעו לשם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף ל
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן