Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 18 בנובמבר, 2016

הארי פוטר והאסיר מאזקבאן, זאב צעיר 6, ג'וי, אמא שנייה, לוויה בצהריים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 הארי פוטר והאסיר מאזקבאן | Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban, ערוץ Yes5 

הסרט השלישי בסדרת הפנטזיה. הארי, רון והרמיוני חוזרים לבית הספר לקוסמים הוגוורטס, ונאלצים להתמודד עם בריחתו מהכלא של האסיר המסוכן סיריוס בלאק. שחקנים: דניאל רדקליף, אמה ווטסון, גארי אולדמן. במאי: אלפונסו קוארון. ארה"ב, 2004. האיזון המושלם בין סיפור טוב לאפקטים יפים. כל הכבוד לקוארון. ציון: 

17:15 זאב צעיר 6 Teen Wolf 6, ערוץ Hot3 

דרמת הנוער של רשת MTV וחברת MGM, המבוססת על סרט הקאלט באותו שם משנות השמונים, חוזרת לעונה שישית ואחרונה. ספוילר – בעונה שבים סקוט, סטיילס, מאליה ושאר החבורה לסמסטר האחרון שלהם בתיכון ביקון הילס, אך בעוד שסיום התיכון הקרב ובא מביא איתו רגשות וחששות טבעיים עבור כל תלמיד נורמלי, חבורתו של סקוט נתקלת במכשול חדש ומאיים: צייד מסתורי שמוחק את זיכרונותיהם מאנשים קרובים ושולח אותם לתהום הנשייה. הפעם – אף אחד לא מוגן.

21:30 ג'וי | Joy, ערוץ Yes1 

מועמדות שנייה לשחקנית ג'ניפר לורנס לאוסקר בסרט של דיוויד או. ראסל ("אופטימיות היא שם המשחק"). את דמותה של ג'ואן ריברס המנוחה, מגלמת בסרט בתהמליסה ריברס. דרמה קומית כנגד כל הסיכויים, המבוססת על סיפור אמיתי. ג'וי, אישה צעירה החיה במצב כלכלי לא פשוט עם הגרוש שלה, שני ילדיה והוריה הבעייתים. עול המשפחה והפרנסה נופל עליה והיא קורסת תחת הלחץ. יום אחד חייה משתנים מהקצה לקצה כאשר היא ממציאה את סמרטוט הפלא ומחליטה להפוך להיות יזמית צעירה. שחקנים נוספים: רוברט דה נירו, בראדלי קופר. ארה"ב, 2015. כתוב כבלגאן תסריטאי, כייפי למדי ברובו, דכאוני ביותר בחלקו האחר, כשלצערנו מגב הרצפה שבתפקיד הראשי בסרט לא יכול לנקות את כל התוהו ובוהו שנשאר על המסך. ציון: 

22:00 אמא שנייה | Que Horas Ela Volta? | The Second Mother, ערוץ Yes3 

דרמה כובשת מברזיל. סיפורה של אישה שעובדת כאומנת בבית עשירים בסאו פאולו בעוד בתה גדלה אצל קרובי משפחה בצפון ברזיל. שנים עוברות ובתה שגדלה מגיעה ללמוד בסאו פאולו. המפגש המחודש מערער לחלוטין את חיי האם וסביבתה. שחקנים: רז'ינה קאזה, קמילה מרדילה. במאית: אנה מוילרט. ברזיל, 2015. דמויות מלאות אופי וחיים, בסרט מעורר מחשבה, המצולם למופת. ציון: 

22:00 לוויה בצהריים | Funeral at Noon, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרטו של אדם סנדרסון, המבוסס על ספרו של ישעיהו קורן משנת 1974. הגר לא מוצאת את מקומה בחיי הקהילה בכפר ולא מצליחה להתמסר לחיים המשותפים עם בעלה. לאחר שהיא נאלצת לשמור על יפתח, בנה בן העשר של השכנה, הגר מגלה ילד עדין ופגיע הנוגע לליבה. היא מצליחה למשוך אותו אל חורבותיו של כפר נטוש – מקום המסתור שלה. באמצעות הילד הגר אוזרת אומץ ליצור קשר עם חייל, שמתאמן בכפר הנטוש, מתקרבת אל תשוקותיה, אך גם אל עברה של טרגדיה גדולה. ישראל, 2015. קלישאה מדכאת על תולדות היישוב, בדרמה קטנה וחסרת עומק. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן