Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 19 בנובמבר, 2016

גרייס ממונקו, שחורכזה 3, הנערה הדנית, חמוץ מתוק 3, המפץ הגדול 10, נקודת פריצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:45 גרייס ממונקו | Grace of Monaco, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 במרץ, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

17:50 שחורכזה 3 | Black-ish 3, ערוץ Yes קומדי 

הקומדיה של רשת ABC חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בפתח העונה, דרה לוקח את משפחתו לדיסני וורלד וכדי שילדיו יחוו את החוויות שלא היו לו בילדותו, הוא לוקח אותם לסיור VIP, שמסתיים במבוכה גדולה, ובו מבלה את היום עם הוריו של דרה, בגלל הריונה.

18:20 הנערה הדנית | The Danish Girl, ערוץ Hot גולד + בשעה 21:30 בערוץ Yes1

הסרט מבוסס על יומנה האישי וזכרונותיה של לילי אלבה (אדי רדמיין, "התיאוריה של הכל"), שנארזו לספר בעל אותו השם מאת דיוויד אברסהוף שיצא בשנת 2000. מועמד לארבעה פרסי אוסקר 2016 וזכייה לאליסיה ויקנדר בתפקיד שחקנית המשנה הטובה ביותר. סיפור אהבתם יוצאת הדופן ומלאה התשוקה של זוג ציירים שחי בראשית המאה העשרים. לאחר התנסות חד פעמית בה הצייר הדני המצליח ווגנר מדגמן אישה עבור ציור של אשתו גרדה. אהבתם עומדת במבחן, כאשר הוא מחליט לצאת למסע על מנת לשנות את זהותו המינית ולהפוך ולהיות אישה בשם לילי. ארה"ב, 2015. הסרט מתחמק מלטפל בנושאים הגדולים, כשמערכת היחסים המרכזית בין זוג הציירים היא שנושאת את קהל הצופים בסיפור. עם זאת, גישה יותר פריכה ומאתגרת הייתה הופכת את הסרט לבלתי נשכח. ציון: 

18:40 חמוץ מתוק 3 | Fresh off the Boat 3, ערוץ Yes קומדי 

קומדיית המצבים המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה.

19:30 המפץ הגדול 10 | The Big Bang Theory 10, ערוץ Yes קומדי 

בפתיחת העונה העשירית לקומדיה, ספוילר – חבורת הגיקים מתכוננת לטקס החתונה השני של לאונרד ופני, בהשתתפות רשימה מכובדת של אורחים. שלדון ולאונרד חוששים שמארי ואלפרד שכבו יחד למרות שהם מכחישים. אם אכן או לא, הם מעצבנים את בוורלי. קולונל מסתורי מחיל האוויר (דין נוריס, "שובר שורות") מתעניין בפרוייקט מערכת ההדרכה של האוורד, לאונרד ושלדון, עבור מערכות נשק של הצבא, והחבורה נפגשת איתו ומסתבכת. ברנדט לא מתחברת להריון שלה וחוששת שאין לה כישורי אימהות.

22:00 נקודת פריצה | Point Break, ערוץ Yes4 

רימייק לסרט האקשן משנות ה-90. ג'וני יוטה, סוכן FBI צעיר, חודר כסוכן סמוי לקבוצת אתלטים המתמחה בפעלולי אקסטרים מסוכנים, ומנצלת את כישוריה יוצאי הדופן כדי לשדוד כסף השייך לתאגידים רבי השפעה. מחד עליו להביאם לדין ומאידך- קשה לו שלא להתמכר להתפרצות האדרנלין שנלווית לסכנה. שחקנים: לוק ברייסי, אדגר רמירז, ריי ווינסטון, תרזה פאלמר. במאי: אריקסון קור. ארה"ב, 2015. הסרט עשיר בקטעי פעולה, אך חסרי תכלית. הגרסה המקורית הייתה גרועה, וזה עוד יותר. ציון: 

22:00 הלילה הוא שלנו | We Own the Night, ערוץ לייפטיים 

האחים לבית גרוסינסקי, ג'וזף ובובי מייצגים שני עולמות מנוגדים – בעוד ג'וזף הולך בעקבות אביהם ומתגייס למשטרה, בובי בוחר לנהל מועדון לילה. כשג'וזף מפטרל ברחובות, בובי מבלה במאורת האלכוהול, הסמים וההימורים שלו. העולמות נפגשים כשהאב והאח מגיעים למועדון של בובי כדי לנסות לדלות ממנו מידע על אחת מאושיות המועדון, שהוא גם אחיין של הבעלים, וחבר באחת ממשפחות הפשע הרוסיות הדומיננטיות. בתחילה בובי מסרב לשתף פעולה, אך הוא נאלץ לבדוק את נאמנותו מחדש, כשהמאפיה הרוסית מאיימת על בני משפחתו. שחקנים: חואקין פיניקס, מוני מושונוב, מארק וולברג. בימוי: ג'יימס גריי. ארה"ב, 2007. דמויות חסרות אופי ותסריט מלא קלישאות, הסרט חסר הפוטנציאל הגלום בו. ציון: 

22:00 צולם ביום חול, ערוץ 1

סדרה בת ארבעה פרקים אותה ינחה נתן דטנר, מציבה מראה עכשווית לתמורות שחלו בתרבות היהודית. דטנר, שגדל בבית דתי וניהל חיים דתיים עד גיל 14, פוגש בדרכו נשים וגברים שהצליחו לחולל שינויי בחיי הרוח ובחיי התרבות היהודית שלהם, באמנות, בשירה, מחול, קולינריה, בלימוד, בתפיסתם את השבת והחגים ואת מושג הפמניזם. הסדרה מביאה אל המסך תמונת מצב עכשווית של התרבות והאמנות היהודית המתחדשת: יהדות יוצרת, חיה, בועטת, ומעיזה הבודקת גבולות ומציבה יעדים, הכוללת יצירה יהודית המנסה לשלב את הישן עם החדש .במהלך המסע, פוגש דטנר יוצרים שונים, בהם הזמר שי צברי, הסופרת והיוצרת שהרה בלאו, רונה קינן, חבורת אנדרדוס, מאיר אדוני, תלמידי מדרשת עין פרת, אנשי תרבות, תקשורת ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן