Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 בדצמבר, 2016

נוקאאוט צ'יקן, מרוסק, מפוצלים, שמיניות באוויר, רוכסן, פעם הייתי, עלייתו ונפילתו של אל צ'אפו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 נוקאאוט צ'יקן | Huevos: Little Rooster's Egg-Cellent Adventure | Un Gallo con Muchos Huevos, ערוץ Yes5 

תרנגול צעיר וביישן, שחולם להיות אלוף אגרוף בקרבות תרנגולים, צריך להפוך מחלשלוש ללוחם אמיץ ונועז כדי להגשים את חלומו. מדובבים לעברית: דניאל מגון, יורם יוספסברג. במאים: גבריאל ורודלפו ריבה-פלסיו אלטריסטה. מכסיקו, 98 דקות, 2015. 

10:50 מרוסק | Wrecked, ערוץ Hot אקשן 

מותחן הישרדות מרתק בכיכובו של אדריאן ברודי ("הפסנתרן"). גבר מתעורר במכונית הרוסה ביער, כשהוא פצוע ומדמם, אינו זוכר מי הוא וכיצד הגיע למצב הזה. המתח גובר כשהוא מתחיל לחפש במכונית אחר רמזים לזהותו. בימוי: מייקל גרינספאן. ארה"ב, 2010. לוקח הרבה זמן עד שקורה משהו בסרט, ואז כשהעלילה מתחילה לזוז, היא חוזרת על עצמה בלי סיבה ניכרת. ציון: 

14:05 מפוצלים | Divergent, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 06 בפברואר, 2015, בשעה 22:00, בערוץ Yes2

19:00 שמיניות באוויר, ערוץ 1 

התכנית המיתולוגית בהשתתפות דליק ווליניץ וכלבו חוזרת לספיישל מיוחד. עם שובה של התכנית המתחדשת, כל פרק יתכתב עם "שמיניות באוויר" המקורית, במסגרתו יארח דליק  את הדמויות שהופיעו בתכנית המקור ששודרה לפני למעלה משלושים שנים. בין המשתתפים בעונה זו: רותם אבוהב, יהלי סובול, מילי אביטל, יובל כספין, הזמראדם ונתן דטנר, אשר יצפו יחד עם דליק בקטעי הארכיון, כפי שהופיעו בתכנית המקורית, כאשר היו צעירים ואף ילדים וידברו על מקומם ופועלם היום. בנוסף, יחשפו קטעי ארכיונים נדירים.

22:00 סבא בהפרעה Dirty Grandpa, ערוץ Yes2 

קומדיה פרועה. רגע לפני חתונתו, נאלץ בחור לחוץ, לקחת את סבא שלו לפלורידה. הסב הפרוע משכנע את נכדו לעקוב אחרי חבורת צעירות שנוסעת לדייטונה ביץ', לחגיגות הספרינג ברייק המסורתיות, ומסבך את שניהם בצרות. שחקנים: רוברט דה נירו, זאק אפרון. במאי: דן מייזר. ארה"ב, 2016. שני השחקנים עושים מעצמם צחוק, בקומדיה לא משעשעת ומבישה מבכל בחינה. ציון: 

22:00 רוכסן | Zipper, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 02 בדצמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 פעם הייתי The Matchmaker, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

השנה היא 1968. נער יליד הארץ מוצא עבודה לקיץ אצל ניצול שואה המתפרנס משדכנות והברחת טובין. משרדו של השדכן ממוקם בירכתי בית-קולנוע מתפורר, המנוהל על ידי שבעה גמדים רומנים (סיפור אמיתי), שניצלו מתאי הגזים על ידי ד"ר מנגלה הנודע לשמצה. הגמדים מקרינים בבית הקולנוע שלהם רק סרטים הודיים רומנטיים, ויתכן שאינם מודעים כלל לפעילות הבלתי חוקית המתרחשת מאחור. במהלך הקיץ, השדכן המסתורי (המסובך עצמו במערכת יחסים מטלטלת עם מורה לחיזורים, שעובדת אף היא לצידו), נוטל עמו את הנער למסע-חניכה מסוכן אל תוך מעמקי העיר התחתית של חיפה, שם האהבה לובשת דמויות וצורות מפתיעות וההיסטוריה הופכת למיתולוגיה. שחקנים: אדיר מילר, מיה דגן, תובל שפיר ודרור קרן. במאי: אבי נשר. ישראל, 2010. מן הסרטים המוצלחים יותר של נשר. הסרט מרגש, משעשע ומפתיע. ציון: 

22:00 עלייתו ונפילתו של אל צ'אפו | The Rise and Fall of El Chapo, ערוץ ההיסטוריה 

סרט תיעודי על חייו של ברון הסמים המקסיקני חואקין אל צ'אפו גוזמן, הבוחן מקרוב את האיש שמאחורי המיתוס, ואת עומק השפעת קרטל הסמים הבינלאומי שבראשו עמד על סחר הסמים בעולם בכלל ובארה"ב בפרט. הספיישל כולל סרטוני וידאו נדירים, המתעדים את בריחותיו המוצלחות של גוזמן מהכלא, את נסיונות הלכידה של צ'אפו על ידי שלטונות החוק במקסיקו, ואף קרבות ירי בינם לבין אנשיו של גוזמן. במהלך הספיישל, הצצה נדירה על מנהרות ההברחה העצומות והמתוחכמות שבנו אנשיו של אל צ'אפו, ששימשו צינור הברחה יעיל ביותר של סמים ממקסיקו לארה"ב; המנהרות שהכילו אמצעי תאורה ואיוורור משוכללים, הפכו לסימן ההיכר של אל צ'אפו. התעודה אף כוללת ראיונות עם אשתו – מלכת היופי אמה קורונל, עיתונאים חוקרים, וכן סוכנים פדרליים ופקידי ממשל אמריקניים שהקדישו שנים מחייהם בנסיונות ללכוד אותו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן